{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville du kalde en ny hundeklub
  • #2   5. apr 2017 Det der først falder mig ind er ....

" Ny hundeklub for hvalpe / familiehunde "

Men jeg er også så "kedelig " .... smiley

• #3   5. apr 2017 Tænk, jeg bliver direkte frastødt af de der fantasifulde og nuttede navne.

Jeg synes det lyder bunduseriøst. Så jeg ville kalde det hvad det er - hundetræning - kombineret med navnet på direktøren for det hele eller stedet, det befinder sig på.

• #4   5. apr 2017 Hvis jeg skal være MEGET kreativ ... sååå ....

VOVSERNES VERDEN . .... Fniiiis ...

VOVSERNES VERDEN i ???? = byen klubben ligger i . smiley

• #7   5. apr 2017 Hvis det er en klub (dvs. ikke bundet op på en enkelt person) så ville jeg bruge Hundetræning/Hundeskole/el. lign. i kombination med beliggenheden.

Det kan så godt give lidt problemer, når der er flere træningssteder i samme område... skulle jeg hilse og sige smiley

• #8   5. apr 2017 Hundeforeningen (områdets navn) af 2017, synes jeg, lyder godt smiley
    Ligger også op til at der er plads til mere end bare træning og konkurrence, som jeg synes skole og klubber mere er ovre i..

• #11   5. apr 2017 Altså min lille hundeskole (som godt nok er inaktiv pt) hedder klikgodbid. Det r den fordi jeg gerne vil signalere til kursister hvad de får hos mig.
    Hvis jeg havde hedder Randis hundeskole tænker jeg, at jeg skulle bruge en masse energi på st fortælle om metoder inden folk tilmeldte dog hold.

Så hvis der trænes efter en bestemt filosofi, ville jeg vælge et navn der fortalte dette.
    Hvis det er specifikt til familiehunde ville jeg vælge et navn som fortalte dette: familiehundeskolen, familiehundeklubben, familiehundeakademiet eller lign.

• #12   5. apr 2017 jeg ville opkalde den efter området, fx bor jeg i Fredericia, så ville jeg kalde dem Fredericia Hundeklub

Kommentér på:
Hvad ville du kalde en ny hundeklub

Annonce