Online Tilmeldt:
28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
Update fra My Only :) {{forumTopicSubject}}
Halløj alle søde HG'ere
Da jeg kunne se i en anden tråd, der var en der spurgte hvor jeg mon var blevet af og det er ved at være lidt tid siden jeg skrev en opdatering sidst, tænkte jeg at jeg hellere lige måtte opdatere jer
Som jeg sagde i den sidste opdatering (fra Januar) er jeg gået fra min nu ex, og flyttede derfor hjem til min mor med alle dyrene.
De stortrives alle 4. Marsvinene har fået et 2 etagers bur, hvor de dog pt kun har en etage, da jeg skal have fikset trappen, er spændt på om de vil bruge den.. Jeg tror penny lære det lynhurtigt, men jeg er knap så sikker på Lilo (som er den ældste).. Det har de fået fordi jeg simpelthen ikke havde plads til mit hjørnebur på værelset, og jeg vil have dem inde hos mig.
Hundene har det også godt. Rosa er kommet sig 110% ovenpå hendes sterilisation, og man kan intet mærke på hende, hun er den samme lille "hvalp" som hun altid har været, stadig med krudt i røven, dårlig hørelse og min skygge som følger efter mig OVERALT, hun vil stadig helst sidde oppe hos mig, for så ved hun jo hvor jeg er 24/7, og så driller hun stadig Lucky alt hvad hun kan komme til, man er jo en lille irriterende møgunge
Lucky er som altid den voksne trofaste hund, nogle gange virker han faktisk ret gammel, som en rigtig Trofast. Men han er nu stadig fuld af krudt når vi går tur og når han lige får et lege flip, men han er jo altså også kun 4, selvom han er blevet lidt meget grå om mulen
De nyder begge to rigtig meget at have fået have, hvilket jeg da bestemt også gør, specielt glæder jeg mig til det bliver så varmt at marsvinene også kan få græs under fødderne et par timer om dagen
Hvad angår mig, sker der rigtig meget, næsten så meget at jeg ikke selv kan følge med, heldigvis kun positivt.
Jeg har fået en rigtig sød sagsbehandler hos kommunen (jeg er stadig på uddannelseshjælp) som jeg tror og håber kan støtte mig i at få den hjælp jeg har behov for i forhold til min angst. Lige på det punkt er jeg ikke kommet så langt, men jeg tager små skridt og prøver virkelig at overvinde den i det daglige.
Jeg har fundet så meget af min livsglæde tilbage og jeg er gået fra at være en lille grå og trist mus, til at blomstre og faktisk være helt ind i sjælen glad, finde lidt selvtillid og have lyst til at komme ud og opleve verden, gøre noget ud af mig selv, og skabe et liv, i stedet for bare at sidde foran min computer og komme længere og længere væk fra alting, som jeg gjorde før. Ikke sagt at jeg ikke sidder foran min computer, for det gør jeg stadig, for det er der jeg har mine fantastiske venner, uden dem var jeg ikke hvor jeg er nu, så de bliver prioriteret meget højt Men jeg sidder ikke på computeren fra jeg står op til jeg går i seng mere, og jeg har dage hvor jeg slet ikke tænder for min computer, fordi jeg har alt muligt andet jeg hellere vil.
Og sidst men ikke mindst, og nok også den største grund til ovenstående, så har jeg fået en rigtig sød kæreste, som er en kæmpe støtte og hjælp.
Som de fleste ved, fandt jeg i maj sidste år nogle gutter at spille med, og jeg fik hurtigt en bedste ven, som jeg har spillet med stort set hver eneste dag siden. Da jeg blev single, fandt jeg så ud af at han havde følelser for mig, hvilket kom meget bag på mig, men kunne jo så konstatere at det var gengældt. Jeg tog derfor en tur til Odense for at møde ham og se om kemien var den samme "i virkeligheden" og det var det. Så vi har været kærester i en månedstid nu. Det gik rigtig stærkt, men det føltes rigtigt, hvilket det stadig gør, og jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har været så lykkelig.
Så ja.. Det var en lille opdatering fra mig, og grunden til at jeg er "væk" herinde. Jeg er dog herinde og lure næsten dagligt, så det er ikke fordi i er helt glemt
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.526
Jeg har tænkt så meget på dig på det seneste fordi jeg synes det var længe siden vi havde talt sammen men en masse er vist gået min næse forbi. Men jeg er os lidt håbløs for tiden xD
Jeg er så glad for år høre du har det godt og blomstre
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
Ja Anya det er alt for længe siden
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
apr 2008
Følger: 29 Følgere: 268 Hunde: 2 Emner: 262 Svar: 7.679
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 216 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.249
Og så kan jeg da lige komme med en lille bonus opdatering. Jeg var ovre ved min kæreste i en uges tid i forrige uge (tiden går stærkt, jeg kan slet ikke følge med) hvor jeg havde hundene med for første gang. Og det gik over al forventning. Lucky klistrede fuldstændig til min kæreste, og han er ellers normalt en lidt reserveret lille fyr, men det var altså bare hans nye bedste ven. Han lokkede ham ikke engang med godbidder, men hele ugen var Lucky altså hans hund
Rosa kunne også rigtig godt lide ham, men moar var nu alligevel lidt god at have, lille tosse dyr.
Og min kæreste elskede heldigvis også hundene, og er allerede ved at være godt opdraget af dem.. Han mente ellers at de var uopdragne og at Rosa var en lille Kylling.. Det endte dog alligevel med at han bar rundt på hende, og mindede mig om at tage hende med, når hun ikke brød sig om at gå på trægulvet
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Update fra My Only :)