{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

Bofælleskab specielt for hunde ejere? {{forumTopicSubject}}

Sååå. Om ca. 10 måneder graduere jeg fra The Animation Workshop i Viborg og skal finde mig noget at bo i, gerne billigt så man kan leve på dagpenge hvis man skulle være uden job, og så man kunne have en hund.
Men efter mange søgninger kan jeg godt se at en enlig kunne få svært ved at samle de penge sammen som kræves til en lejlighed/rækkehus/landejendom/værelse med stor have og kæledyrs tilladelse nær/cykel afstand fra Viborg.

Så jeg har tænkt hvis man kunne starte et bofællesskab, med andre ligsindede hundeelskere/kreative så kunne man deles om de store udgifter some man ellers skulle af med alene smiley
Ved der er et bofællesskab nær Skanderborg, men det er lige langt væk fra Viborg og lejen mener jeg er lidt krydret, men i skal ikke hænge mig op på det smiley

Men hvordan får man sådan noget stillet op når alle ens venner enten ryger til udlandet eller kommer til at stå med ble børn inden for de næste 2 år :S

Har i HGer nogle ideer? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bofælleskab specielt for hunde ejere?
  • #1   9. mar 2017 Jeg ville annoncere i div. grupper på facebook efter interesserede. Præsentere ideen, som du gør her, i et opslag og se, om der er nogle, der henvender sig.

  • #2   20. mar 2017 Har du fundet noget? Hvis det, du snakker om som ligger nær Skanderborg er det bofællesskab i Stilling, så har de lige fået et værelse ledigt smiley Jeg har en ven der bor der. Det koster 3.500 kr om måneden alt i alt (inkl. fællesting, vand, varme, internet osv osv). Jeg kom bare lige i tanke om, at jeg havde set dig skrive om det

  • #3   20. mar 2017 Mange tak for tanken smiley
    Er det denne her du skriver om?
    http://www.vidjekaer.dk/Default.aspx
    Har aldrig set den før nu smiley Så tak for at vise mig hen til den. Desværre skal jeg først bruge et nyt sted at bo om ca. 10 måneder så det er lidt tidligt at overtage noget nu, der også er så langt væk fra mit studie. Men takker alligevel, vil holde øje med den smiley
    Ellers er der denne her smiley
    Enggården lidt uden for skanderborg:
    https://www.facebook.com/Enggaarden/


  • #4   20. mar 2017 Men jeg har fået kontakt med en jeg skal snakked med her på torsdag som er interesseret i ideen så det bliver spændende at se om vi har de samme planer smiley

  • #5   20. mar 2017 Haha nej men fedt du fandt noget selvom det godt nok er langt væk smiley (det jeg tænkte på er privat udlejning med delt køkken/bad)
    Men det lyder super spændende med dine planer. Håber du finder ud af noget smiley


Kommentér på:
Bofælleskab specielt for hunde ejere?

Annonce