{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad har du lavet i weekenden?
  • #1   29. jan 2017 Fredag: en tur på fåremarken som ligger 1 km fra os. Mere nåede vi ikke inden dagen var ovre.
    Lørdag: hygge der hjemme, gik en time med Enya og tog bagefter en gå tur i skoven med de tre små, og til sidst hyggede vi hos svigerforældrene.
    Søndag: stod på 2 timers rally træning med Paya og Enya, en tur i petworld med Enya og Boss (Boss skulle have et hurtta dækken) og så hyggede vi ellers bare der hjemme. smiley

Her er et billede fra gå turen i skoven igår.

profilbillede
  • #2   29. jan 2017 Jeg var først hjemme lørdag morgen og så gik jeg kold. Har været en hård uge på job og en af dagene måtte jeg fandme på job to gange på samme dag.
    I dag har jeg besøgt Malia og hendes mor smiley
    Hundene har lige fået hver en rå oksestrube på 400 gram, så de slår mave smiley

profilbillede
  • #4   29. jan 2017 Var på arbejde i går, og skulle egentlig også være det i dag. Men jeg styrtede på cyklen i morges og tog fra med højre knæ. Humpede hjem og skiftede bukser og tænkte at jeg da godt kunne tage på arbejde alligevel - så kunne jeg stå i kassen. Men på vej ned til en bus gled jeg igen og tog fra med samme knæ. Sååå jeg humpede hjem igen og har været forvist til sofaen med et forstuvet knæ. Så jeg har set en masse tv og læst smiley Selvom jeg nu egentlig gerne ville have været på job smiley

• #5   29. jan 2017 Fredag - intet ud over at hjælpe drengen med reklamer.

Lørdag - intet ud over at læse en bog på 311 sider.

Søndag - intet ud over at handle i Petworld og hjælpe drengen med lektier.

• #6   29. jan 2017 Pia, har Zenia en søster der hedder Sassy?
    Har nemlig set et opslag i en gruppe på facebook, med 2 malinois hvalpe smiley

Jeg har ikke lavet ret meget i weekenden. Hygget med hundene og samlet rav smiley

• #7   29. jan 2017 Lørdag var mine forældre, Ellie og jeg ude og kigge på vores hus som pt. er under renovation grundet vandskade. Derefter kørte vi en tur i skoven.

I dag har jeg hygget med en tur på marken, bagning, film og sofaen. Har også lavet lever godbidder til hunden - og kattene smiley

Denne weekend har været stille - normalt laver vi alt muligt, men trængte virkelig til at holde fri smiley

• #9   29. jan 2017 Så er det ikke hende smiley de her var fra udlandet smiley

• #13   29. jan 2017 I går fejrede vi kinesisk nytår med min familie, hvor min mor virkelig havde knoklet i køkkenet med at lave Peking and, plus et par andre retter. Førstnævnte var virkelig en lækker overraskelse for det er noget omstændigt at lave og det er mere end 30 år siden hun lavede det sidst. smiley

I dag har jeg siddet og oversat kapitel 4 i min roman, mens min mand har ordnet firmabilag.

• #14   29. jan 2017 Fredag nød jeg at Min kære kæreste endelig havde fri fra arbejde efter 12 dages arbejde med 12 timer dagligt smiley !!

Lørdag vågnede jeg med en højre arm der konstant sov og uden kraft .. En tur til vagtlægen, der valgte at sende mig videre i systemet grundet mistanke om diskus .. Da jeg er gravid ville hun ikke tage nogle chance .. Så vi brugte brugte fra 8-17 igår på sygehuset! Dog viste det sig, at nogle nerver blot var i klemme .. Heldigvis smiley

Idag har hundene været til åbenthus i den lokale hundesvømmehal, hvilket endte med en tur i fjernsynet smiley

http://www.tv2nord.dk/nyheder/29-01-2017/1930/hundesvommehal-fylder-et-ar?autoplay=1

• #15   29. jan 2017 Puha...weekend og weekend smiley

Fredag da jeg fik fri, gik jeg i totalt zombie, traskede i seng tidligt og vågnede faktisk først kl 10 lørdag...

Hvor jeg så var til 40års fødselsdag og venindehygge bagefter.

Søndag har jeg 1) prioriteret at træne/lege/lufte kræet...og i alt anden tid bare haft benene oppe, stenet Westworld og slappet af. Her til aften har jeg dog lavet en prioriteret indkøbsliste og en tidsramme for alle retterne til min fødselsdag. Samt sendt den til min mooar smiley der skal handle i sønderjylland/tyskland. ...må også hellere lige få overført en god slat moneter til hende så hun ikke bliver knurremis smiley :P

• #16   29. jan 2017 Fredag arbejde.
    Lørdag arbejde.
    Søndag arbejde.

...så væk hjemmefra 10 timer hver dag - og så er det dejligt, at jeg har en mand der tager sig så godt af hundene smiley

profilbillede
  • #18   29. jan 2017 Har færdiggjort tegningen af min venindes kat smiley

profilbillede
  • #20   30. jan 2017 Fredag lavede jeg kage efter en hulens masse overvejelser om hvilken det skulle være.
    Vapperne fik lidt luft under poterne med en tur på stranden....

Kameraet var med og fangede Bellens Jekyll and Hyde smiley smiley smiley
    Bagefter kaffe og et par afsnit Blacklist.

Lørdag nussede vi rundt og fik ordnet lidt her og der, aftenen stod på Thaimad hos en god ven - og kagen, som ikke var et hit...

Søndag sov vi længe og slappede den med vapperne indtil vi smuttede til naboen hvor jeg skulle asststere med noget computerhjælp.

Så aftensmad - og kaffe/netflix.

Rolig weekend!

profilbillede
  • #21   30. jan 2017 Det endte med at nærmest hele week-enden gik med hundetræning. Lørdag hele dagen i klubben og fik en invitation til at træne med på en træningsdag søndag. Mine hunde var pænt trætte de vi ramte sofaen i går aftes smiley

• #23   30. jan 2017 Tak, Mike's mor! ^^

• #24   30. jan 2017 Jeg har lavet snusemåtte (bla.) - ifølge min venindes lille hund, blev den godkendt smiley

profilbillede
  • #26   30. jan 2017 Vi fandt de der tæppe-farver (som måske er lidt kedelige) på tilbud i Jysk, til at prøve dem af på, og endte på et materiale-forbrug på omkring 40kr. pr. måtte.

Vi brugte omkring 2-2,5 time, hvor vi også nåede at sludre lidt, drikke kaffe OG klippe strimler smiley

Nu vil jeg have lavet nogle i sort, creme, pink, lilla (forskellige kombinationer til de tre hunde) og de bliver en lille bitte smule dyrere. 50 kr. pr. stk. vil jeg gætte på.

• #28   30. jan 2017 Hvis du kan vente med at få den til vi alligevel skal ses i februar, så skal jeg nok lave én smiley Du kan altid give en ekstra billed-fil som tak smiley

Noget specielt ønske til farver? Lige nu er det vist creme, lys oliven, sort, pink, blå, lilla, der er til at opdrive til en fornuftig pris.

• #30   30. jan 2017 Hver strimmel var ca. 2cmx25-30cm.
    Så jeg mener, at vi fik fem strimler ud af længden på et fleece-tæppe på 130cm.

Der er også nogle, der laver dem med meget lange strimler, men jeg synes faktisk, at det her fungerer rigtigt fint.

• #32   30. jan 2017 Blå, sort, lilla - det er bare modtaget!! smiley

• #35   30. jan 2017 Karina har du en opskrift på, hvordan du har lavet den?

• #36   31. jan 2017 Krøllet kærlighed - der ligger en masse videoer på YouTube, med forskellige metoder. Vi så dem på min venindes iPad, og valgte én af dem, hvor man først kører rækken alm. igennem, og så på kryds i anden række. Hvis det giver mening...

Kommentér på:
Hvad har du lavet i weekenden?

Annonce