{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Internethandel - fuglefoder {{forumTopicSubject}}

Hold op mand hvor er jeg træt af internetbutikker der ikke er gearet til at yde alm. Service.
Jeg bestilte for 14 dage siden fuglefoder. Jeg havde fundet nogle super spændende produkter, brugte timer på at vælge det beste ud og gik og glædede mig til at forkæle havens fugle med kvalitets gourmetmad nu temperaturen skulle falde.
Forventet levering 2-5 hverdage. Og ja som erfaren internetforbruger, så forventede jeg faktisk det var tættere på de 2 end på de 5 dage. Langt de fleste butikker er hurtige, og har lagt en buffer ind i deres forventede leveringstid.
Men varene kom bare ikke.. Jeg fik end ikke en mail om afsendelse. Jeg løb rundt og ledte i skure og stalden hver dag jeg kom hjem fra job, fordi posten måske havde sat varene.. Jeg spurgte naboen om de havde fået noget forkert sat af ved dem. Jeg tjekkede min konto, og jo de havde trukket pengene, så de havde jo sendt varene - var min logiske sammenslutning..
Og da vi ramte dag 6 hverdag efter bestilling, ja så skrev jeg og spurgte om de ikke kunne oplyse mig et pakkenummer, så jeg kunne forespørge ved posten.

Så fortæller de mig gudhjælpe dem at en vare var i rest, og skulle komme på lager ugen efter... De ville sende min pakke straks varen kom i hus..

Lige der var de heldige med de er et internetbaseret firma, for havde jeg stået overfor en dame i den situation, så jeg ikke sikker på hun havde haft hovede på kroppen bag efter...
Ikke nok med de man intet hørte, jeg har nu løbet rundt i dagevis og været bekymret for mine vare.. Det er også pisse ulovligt at trække pengene inden man sender. Sågar inden de har varen på lager. Og de beklager..

Jeg er simpelthen så indebrændt..
Mest af alt fordi jeg faktisk gik og glædede mig til den levering. De gode kvalitetsvare. At forkæle mine fugle i haven. Og i dag står jeg nu i den situation at jeg på ingen måde har lyst til at købe hos dem igen. Nogen sinde. Fuglene har jeg måtte købe andet foder til - et billigt produkt for mine penge er jo bundet i de andre vare. Men jeg ærger mig også over at de der lækre varer de har, så ikke er i udsigt. De stiller mig egentlig i et dilemma om jeg skal se bort fra min mening om de er nogle idioter og levere så dårlig service de burde gå neden om og hjem, og at jeg faktisk gerne vil handle deres varer...

Nu er jeg så bare spændt på hvornår mine vare dukker op.. Og hvorlænge min tolmodighed egentlig rækker..

Kender i andre gode butikker med vare til vildfugle som er lidt mere spændende end bare klassiske kornprodukter. Evt fra udlandet. Som kan finde ud af at sende varene. Og give sine kunder info om bestillingen undervejs?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internethandel - fuglefoder
Kommentér på:
Internethandel - fuglefoder

Annonce