{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
336 visninger | Oprettet:

Balto søger en hundeven {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften allerede siger, så søger Balto en legekammerat.. Balto er en hvalp på 14 uger, og vi kunne godt tænke os at han ind i mellem kom ud og legede med en anden hund/andre hunde.. Vi går ikke til hvalpetræning med ham, så derfor ville det være ideélt med en legekammerat som vi måske kunne besøge 1-2 gange om ugen.. I skal helst bo i Næstved området, da vi ikke har lyst til at skulle køre alt for langt.. Har læst at det er rigtig sundt for hvalpe at omgås andre hvalpe/hunde, så derfor håber jeg at dette måske lykkes smiley

Mange hilsner Charlotte og Balto

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Balto søger en hundeven
  • #1   23. nov 2006 Æv! Bor lidt fra næstved - har ellers selv en hvalp (20 uger) der ELSKER at lege! Det er bare normalt voksne hunde hun leger med - ville gerne lege med en anden hvalp!

• #2   23. nov 2006 Ja se Lotte, man må jo ofre sig lidt når man får sådan et lille kræ, at stå til ansvar for, det er ligesom med børn, hvis ikke der er legekammerater i nærhedden, så må man køre efter det.
    Hvorfor ikke hundetræning????
    Det er altså min kæphest, når man har en hund er man også ansvarlig for at den kan komme ud blandt andre hunde, så den får et sundt og naturligt hundesprog.

• #3   23. nov 2006 Jeg går da heller ikke til træning med nogle af mine - klarer det fint her hjemme... Mine hunde er da alligevel blandt en masse andre ganske ofte!

• #4   24. nov 2006 M T jamen det er da godt at du kan det, og at der er en masse hunde i området. Men det tyder det jo ikke på at der er der hvor Lotte bor. Og som du selv skriver, så leger din jo også med store hunde, og du kunne godt tænke dig, den også skulle lege med hvalpe.
    Og der er hundetræning godt.

Kommentér på:
Balto søger en hundeven

Annonce