1.462 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Sne, kulde og hund(e) Sne, kulde og hund(e)

Er jeg den eneste, der har en hund - som er kold i måsen over det kolde vejr? smiley
Sky er helt vild i varmen smiley
Opdagede desuden igår, at det var præcist 2 år siden jeg var i Kastrup for at hente ham, hvor han var blevet fløjet op af en bekendt - helt fra Spanien smiley
Hvor flyver tiden dog hen?

God weekend og god fredag.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sne, kulde og hund(e)
  • #1   6. jan 2017 Tucker ELSKER frostvejr, stod det til ham var vi ude fra vi stod op og til vi gik i seng. Det er så endnu mere bonus hvis der også er sne - så bliver livet for ham ikke bedre smiley

Han bliver helt kulret og lalleglad, det er så skønt at se smiley

• #2   6. jan 2017 smiley smiley
    Tak for at få mig til at føle at jeg ikke er alene...;) Sky bliver nemlig også totalt tosset...Kunne ikke få ét eneste godt billede af ham pga han sprang rundt som en gazelle smiley

• #3   6. jan 2017 Nej, du er ikke den eneste. Mine hunde nyder også det kolde vejr, og både de og jeg nyder at slippe lidt for regn og pløre.

• #4   6. jan 2017 Vinter et godt, specielt sådan en dag, som i dag, hvor det er frost, og solen skinner smiley

• #5   6. jan 2017 Her er der ikke meget sne, og de flipper ikke rigtigt ud. Milas er dog helst ude i døgndrift året rundt uanset vejret.
    Når nu man skal være inde, så ser det gerne sådan ud, hvis brændeovnen er tændt smiley - den ene er dog en pensionshund, men han føler, han bor her, så han er en del af flokken smiley

profilbillede
  • #6   6. jan 2017 Selvom jeg også finder det koldt, så elsker jeg også frostvejr, så kan man pludselig komme i skoven igen uden at blive møgbeskidt og våd.

• #7   6. jan 2017 Kia nyder det. Det er som om at duftene rundt omkring er bedre i frostvejr. Hun bruger mere tid på at snuse.

Hun er kun lidt hys over, at det ikke er så nemt at få pinde op fra af isen, eller knække dem af træerne. Så hun skælder lidt ud når hun er på pindejagt smiley

• #8   6. jan 2017 Begge mine elsker sne smiley Desværre har vi ikke rigtig fået noget endnu smiley
    Men når (hvis) det kommer, så bliver det to fuldstændig ustyrlige Labbedyr, der skal ud og lege i sne smiley

• #9   6. jan 2017 Sky elsker det. Selv da han kom herop var han fjollet med det lige med det samme.
    Jeg synes lyset er så smukt, når der er sne smiley Men det er han da totalt ligeglad med, der skal leges smiley

• #10   6. jan 2017 Om Clinton elsker sne skal være usagt; han har endnu ikke oplevet sne. Man har var ret ligeglad med at det var -10,5 i morges udenfor. Han fræsede rundt som han plejer. Perle synes sne er sjovt. Hun er dog ikke så begejstret for kulde og vil helst ikke være særlig længe ude uden dækken/dækkener og/eller islandsk sweater når det er under 5 grader (men hvem pokker render da også rundt uden for i T-shirt på vores breddegrader om vinteren smiley ).
    Her iført to dækkener forrige vinter smiley

profilbillede
  • #11   6. jan 2017 Vores Ozzy ELSKER vinter , og det er allerbedst når der er sne , stod det til ham tror jeg også vi var ude hele tiden smiley

Mailo derimod er ikke super begejstret, og det er nu blevet så koldt at han NÆGTER at gå nogen steder, med mindre han har hans dækken på, og så er det alligevel ikke hver gang han gider med.

Det er lidt sjovt, for herhjemme elsker jeg også vinter og sne, og det gør Ozzy jo også. Hvorimod min mand elsker sommer, sol og varme, det gør Mailo også . Måske det mig og Ozzy`s "albino" gener der taler, hahahahahahaha smiley

• #12   6. jan 2017 Mine elsker kulden smiley Vi har desværre ikke fået sne endnu... Men når det kommer, skal vi ud og bygge snemænd og lege hele dagen smiley

• #13   6. jan 2017 Her er sne også et hit, men det kræver indpakning inden gåtur. Jeg føler mig nogen gange som en småbørnsmor, der skal have iført ungerne vintertøj inden, der skal leges i sneen, når 3 whipper skal klædes på smiley

profilbillede
  • #15   6. jan 2017 Ciba stortrives i det kolde vejr. Det allerbedste er at rulle sig i det rimfrostklædte græs.
    I dag var hun nærmest flyvende smiley

profilbillede
  • #17   6. jan 2017 Vapperne får altid foder i haven og nu, hvor der ligger en lille dynge sne, så tager det bare lidt ekstra tid... Og de får så fint hvidt skæg om mulen af det smiley

Coffey tosser rundt i sneen, han får lige en hvalpeindsprøjtning på hans gåture... Lidt spjæt og lidt løb og lidt fjol... Så dejligt smiley

profilbillede
  • #19   6. jan 2017 smiley
    Nu er min jo fra ét af de varme lande smiley SÅ jeg troede faktisk, at han ville fryse som én af dem uden pels. Men næ nej.
    Skønne billeder I har lagt op smiley Og har faktisk lidt medlidenhed med de af jer, hvor jeres hunde ikke har oplevet sne endnu smiley smiley

• #20   6. jan 2017 ingen af mine klager over vejret, dog synes Ebbe at det er stærkt opreklameret når vinden blæser ham i røv eller hoved.

profilbillede
  • #21   7. jan 2017 Enhver hundegårdshund ville være misundelig her smiley

profilbillede
Kommentér på:
Sne, kulde og hund(e)

Annonce