386 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Arrak jumper vest Arrak jumper vest

Er der nogen der har erfaringer med den?

Valget står mellem den, Hurtta obidience eller en HST vest.

Jeg er super nærrig med mine penge - ellers havde jeg med det samme valgt hurtta. Denne vest er 150 kr. billigere, og jeg synes umiddelbart den ser god ud, men er der nogen der har set den / prøvet den / har den?

http://www.hirtshals-hundepension.dk/product/nyhed-arrak-jumper-vest-sort-611/

Den anden vest, som er en mulighed koster kun 399 kr. og ser sådan her ud: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-0/p600x600/15541207_1293651337347212_2100809446821659206_n.jpg?oh=ab60a4e4dcf5c724a5b37b435592f9c5&oe=58EDADAA

Jeg er lidt i vildrede, fordi Hurtta tiltaler mig meget (har set den en enkelt gang og den virkede lækker), men jeg synes 650 kroner er meget for en vest.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Arrak jumper vest
  • Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 4 Svar: 95
    #1   29. dec 2016 Hurtta vesten er lækker! Jeg har en og er super glad for den, jeg bruger mest den store lomme bagpå, til legetøj (træner agility). Ville ikke undvære vesten. Vær opmærksom på at der lige er kommet en ny model, og nogle sælger måske de gamle modeller (som umiddelbart ikke er meget anderledes) til billigere penge smiley

Arrakvesten har jeg ikke erfaring med, men har flere trøjer fra Arrak, som jeg er vanvittig glade for (og bruger nærmest konstant, var nødt til at købe en ny, så den anden kunne blive vasket engang imellem). Men skal ikke kunne sige om vesten er god, men har generel rigtig god erfaring med Arrak, både i forhold til kvalitet, funktionalitet og pasform!

• #2   29. dec 2016 Tak for svar! Hurtta vesten er nemlig mega lækker - men jeg synes 690 kr. (for at jeg kan få den i den rigtige størrelse) er dyrt.. Og jeg har trimmet nettet tyndt, den fås ikke billigere, i den rigtige størrelse, desværre.

Jeg tror det bliver Arrakvesten, den ser også rigtig lækker ud - og umiddelbart virker det også som et godt mærke smiley

• Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

#3   29. dec 2016 Fx på tilbud her, de har dog ikke alle størrelser mere...
    http://dalumdyrehandel.dk/shop/hurtta-motivation-lydigheds-2938p.html

• #5   29. dec 2016 #4 Str. S i hurtta er mit gæt, måskeee M, men tror S, og de har kun xs, l, xl i Dalum ifgl. deres hjemmeside smiley

• #7   29. dec 2016 Trine, det er godt nok mærkeligt, fordi jeg har tjekket deres hjemmeside de sidste 2 mdrs. tid og størrelserne de har stående der, ændrer sig ikke.. Kunne jeg få hurttaen til 499 kr, blev det helt klart den nemlig..

• #10   29. dec 2016 Jeg må prøve at ringe til dem i morgen smiley

• #11   29. dec 2016 du skal være obs på at den gamle model af hurttas veste har problemer med at lynlåsene på godbidslommerne simpelthen går op i limningen og falder af..
    dette er både sket for mig og en anden i klubben hvor jeg træner.
    Den nye model er lidt anderledes ved lommerne så de har forhåbentlig ikke samme problem.

• #12   29. dec 2016 Jeg er glad for min jumper vest. Den har hængt på mig hele sommeren, når det er for varmt til Pinewood-vesten

• #13   29. dec 2016 Jeg er også stor fan af hurtta vesten! Gode lomme muligheder, og til at sætte ekstra snore/seler fast.
    Det eneste minus er at ryg lommen ikke er speciel dyb. Dette kan give problemer ift. Plads til aporten.

• #14   30. dec 2016 Jaa, hurtta vest til miiig smiley Og den er allerede afsendt! Hun var super sød, hende fra Dalum Dyrehandel smiley

• Emilie KP
    Emilie KP Tilmeldt:
    dec 2013

#16   30. dec 2016 Der er nemlig bare fantastisk service ved Dalum Dyrehandel smiley smiley elsker at handle der, og er der tit selvom jeg bor i Herning smiley smiley
    Fedt at du fik fat i en vest smiley

Kommentér på:
Arrak jumper vest

Annonce