{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

24 December, låge 24 . {{forumTopicSubject}}

Så blev det mindsanten jul smiley
Og Ihhh hvor man koger og braser, laver ris ala mande, dækker bord, og pynter juletræ og spiser masser af juleknas smiley smiley

I dag er sådan set ikke en rigtig historie, og ikke sjovt som sådan smiley

Tanten har de sidste 4 dage undret sig, over at Bent først kom hjem med røde roser til hende, dagen efter en fin blomst i potte med pynt, så en lilla buket blomster, og senest i går fik hun en fin lyserød okide smiley

Jamen hvad går der af manden smiley Siden han sådan overdænger konen med blomster ? Lå der mon noget skummelt bag smiley Har han mon lavet en ulykke hun endnu ikke har opdaget ? smiley smiley

Så Tanten spørger ham : Hvorfor kommer du pludselig med blomster ?, har du lavet utuskestreger ? smiley

Bent : Nej da smiley ,... altså ikke hvad jeg lige husker smiley
Tanten : Jamen hvorfor så ??? smiley ( lidt forvirret )
Bent : Jamen du er her jo altid for mig , du laver mad, sørger for tøj, min madpakke står du tidligt op og laver, har altid varm kaffe til mig smiley Jeg er bare så glad for at jeg har dig i mit liv smiley

Nååår.... så synes Tanten jo at han er da så sød, og sådan lige pt er alle hans ulykker året i gennem, glemt for en stund, og han får da en ordentlig krammer og et møs smiley

Kan I alle have en rigtig glædelig jul smiley smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  24 December, låge 24 .
Kommentér på:
24 December, låge 24 .

Annonce