24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
22 December, låge 22. {{forumTopicSubject}}
Åh det sidste gaveræs Hvorfor køber man dem ikke bare i god tid ?
Vi får besøg af Lillemor, hendes kæreste og Obelix
Da Bent stod op i dag, ville han straks sætte rødbeder over og koge
NOOOOOOO... siger Tanten, der kommer gæster i dag, så skal her ikke stinke af kogt jord og roer
Gæster ?? spørger Bent .... Hva for gæster ?
Jooo, siger Tanten, vi skal jo have besøg af dem fra HG, de skal jo have et juletræ
Tænk, det kunne Bent slet ikke huske, selv om Tanten har sagt det hver dag til ham de sidste 3 dage
Ved tanken om gæster, måtte Bent da straks finde på noget andet at lave, så han kørte ned til vores forhandler, for at snakke om vores el-sakse
Tanten går og venter, og pludselig kommer der en stor bil med en endnu større campingvogn bagefter Og tænk, det er vist de første gæster som ved første besøg er kørt ind den rigtige vej
Og Tanten får hilst på skønne Obelix, hvor er Obbe bare en sød og frisk knægt
Bent er endnu ikke kommet hjem, så Tanten hiver dem med ind og hilse på Dana og Anton
SÅ fik lillemor vasket øre da hun skulle have sko af Anton er en skummel bandit Dana skulle lige se dem an, men Anton skal jo ikke have alt den opmærksomhed alene, hun vil da osse
Ej, de opførte sig vist pænt begge 2
Endelig kommer Bent hjem, og hvad er det første han siger da han kommer ind af døren ??
Bent : Jeg har købt en ny el-saks
Tanten : A-hva ? Har du købt en ny el-saks ? Og hvad kostede den så ?
Bent : Den var billig
Tanten : Jaja, det er meget godt, hvad er billig ?
Bent : Jeg fik et tilbud, så jeg fik den for 6000 kr
Tanten : HVA ? 6 0 0 0 KR ? Ar-men altså
Nå, Bent skulle ud og fælde et juletræ til Lillemor og hendes mand
Først skal han dog stå og lege med motorsaven inde i værkstedet Så Tanten må ind og spørge om ikke det var nok nu ?
Så ud til juletræerne bag huset, man kravler bare over hegnet
Først smutter Tanten over, derefter Lillemor.... men hva var nu det, hendes ben var så korte at hun hang fast i hegnet, så hendes mand måtte hjælpe hende ned Tanten manglede i den grad sin mobil til at have filmet det
Det tog lidt tid, men så fandt lillemor, lige det træ hun gerne ville have, og alle mand tog god afstand til Bent, man kender jo hans evner med saven
Og fældet blev det, oven i købet rettet til i stabben, så det ikke var skævt, efter Lillemors skrappe anvisning Jo jo ham Bent kan godt høre efter en gang i mellem
Da de er kørt afsted med deres fine træ, skal Bent lige kigge nærmer på de julegodter som Lillemor havde sat til os
Nøøøøøj... hvor er de fine sagde han da han åbnede låget til chokoladen Han smagte et stykke og blev helt salig ... åh hvor det smager
Bagefter måtte han også have en vaniljekrans, eller kokoskrans, uha... dem har jeg da spist inden jul sagde han For pokker de er gode
Og hundene fik lov til at smage på hundegufferne
Glædelig 22 December, og pas på i ikke forspiser jer i julegodter
Lillemor : Tusind tak for det dejlige juleguf
Til slut lige et billede af vores fine gave fra Lillemor
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Tænk da jeg spurgte om han var lige så forfærdelig som hun forventede, svarede hun, at hun synes da at han var sød
Så ikke en fæl skovtrold, men sød skovtrold
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Jeg tænkte bare : Åh gud, nu skal hun vende sig for at se hvad han laver for så får hun da et chok
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.326
jan 2008
Følger: 79 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 867
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
PS Mooner skovtrolden alle jeres gæster ? Eller er det kun Lillemor der får den "ære" ?
Tak for at åbne låge nr. 22
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 401
22 December, låge 22.