24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
20 December, låge 20. {{forumTopicSubject}}
Det er juleferie, og hvad er bedre end at sove længe, for så at sidde og hænge ved bordet med en god kop kaffe ?
Hvis altså lige kaffemaskinen fungere
Bent`s destruktive opførsel giver ham bagslag.
Vores kære kaffemaskine, med indbygget kværn, åh ja, det vigtigste redskab i husstanden
Men pludselig sagde kværnen stop, lavede blot en monoton lyd, dvs noget havde stoppet kværnen Og nu er det sådan at man sjældent selv kan pille ved den slags, for lortet kan som regel ikke skilles ad
Bent blev utidig for sådan en kaffe ( alm bønner ) kunne man altså ikke drikke
Så da Bent gik ind til sit TV, tog Tanten kaffemaskinen, stilte den midt på køkken bordet ved siden af vasken, huskede at hive stikket ud af kontakten ( sådan noget er vigtigt )
Finder en stol at stå på, kaffemaskinen er høj, og Tanten er ikke så høj af vækst
Og tog glaslåget.... jamen jo, der var jo 4 skruer, hvis man løsner dem, kan man vist tage overdelen af, mon så ikke man kommer ned til kværnen
Tanten finder sit universal-værktøj frem : urtekniv, kartoffelskræller, pincet, briller og lommelygte
Da hun har fået skruerne af, kan man rigtig nok tage overdel af, og vupti, der er nem tilgang til kværnen, hun piller de hele bønner op, en for en, og da kværnen er tom, pirker hun i resterne af halvkværnet bønner, og finder ganske rigtig en sort dims, der sidder fast og har stoppet kværnen
Bedst som hun med urtekniv, begynder at pirke og skubbe den dims løs, kommer Bent ud i køkkenet for at se hvad hun laver
Jamen den kan han da nemt klare for hende, så han fiser ud efter SIT universal værktøj ( hammer og skruetrækker )
Tanten : Nej tak, jeg har styr på det
Bent: jamen lad nu mig, så skal du bare se
Tanten : Lad nu være, jeg HAR fået den løs
Bent: Hvis jeg skubber med skruetrækker her så er den ude
Og Bent masser på så Tanten er ved at falde ned af stolen
Tanten : HOLD NU OP FOR HELVEDE, JEG HAR SELV ORDNET DET
Men høre han efter ? Nej som sædvanlig ikke
Så Tanten hiver fluks en grydeske op af skuffen, og basker Bent en over nallerne Bent drejer rundt for at stikke af, så han får også lige en over nakken
Tanten : NUHOLDERDUFORHELVEDEOPJEGHARFORFANDENSELVSTYRPÅDET
OGHVISDUABSOLUTVILLAVENOGETSÅFIKSDENOPVASKEMASKINEDUSKULLEHAVEFIKSETFOR2ÅRSIDEN
SÅDENIKKEVÆLTERNÅRMANHARBEGGESKUFFERUDE >:(
Og så konstatere hun at man ikke kan lave en kaffemaskine med en hammer
Tanten får pillet dimsen op, hun kan ikke se hvad det er, men det ligner faktisk en sort kaffebønne af sten
Og ENDELIG for Bent lov til at være med, han skruer overdelen fast, det går nemlig lidt hurtiger med skruetrækkeren, end med Tantens køkkenkniv
Så sætter de stikket i kontakten, og krydser fingre for at det virker, og YES det gør den bare
Bent : (jubler ) Jeg fik den lavet
Tanten : A-hva gjorde du ?
Åh ja.... så blev Bent jagtet rundt i huset med gaffatapen
Glædelig 20 december, og husk at holde *gør-det-selv-manden* i kort øreniv
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 401
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 275 Svar: 8.899
Tak for at åbne låge nr. 20
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.581
Har stadig ikke kunne finde den historie med den bøjede gaffel. ..
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Og ja, her kan en kaffemaskine blive udsat for lidt af hvert, afløbsrens og andre sjove ting
Og da vi fik den første med kværn troede Bent at kaffemaskinen ville myrde os
feb 2014
Er faktisk ikke sikker på at det var en af mine, men kan da huske at der også blev diskuteret de der Heinz-kopper
maj 2015
Det var noget med et kondom og en bøjet gaffel ude foran lømlernes vindue
feb 2014
Jeg har ikke spurgt dem om hvad de har ligget og lavet med hverken teske, eller kondomer, blot konstateret at jeg har fundet det, og at det var *Ewww*
Der har så ikke siden ligget brugte kondomer under vinduet Lige pt er det syltet agurker, og et par snotpapir
Som Damian får lange øre over efter jul
maj 2015
Fandt lige denne tråd
http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/641706-naar_bent_bliver_rigtig_skummel_o_o
maj 2015
Den var bøjet og som dig, ønsker jeg ikke at vide hvordan de har bøjet den
feb 2014
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 401
20 December, låge 20.