24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
13 December, låge 13 {{forumTopicSubject}}
Puuuuha så blev det den 13 December Den dato der allerede den første dag i året sættes en rød ring omkring, det er en rigtig fæl dag
Selv Bent fortrækker at være væk hjemmefra netop D 13 December
Den dag kommer Skovfoged Hr Sær og vi skal forhandle priser for det grønt der er klippet i løbet af oktober og november Og den slags sværslag plejer ikke at gå stille af sig
Så dagens historie er :
Tanten vinder over Hr sær
Tanten har gået og tænkt de sidste par dage, i år skulle hun altså få skovlen under den stædige skovfoged
Hun har tidl forsøgt at alliere sig med hans kone, men hun vil selv have lov til at true ham med div kageruller og stegepander og har selv tæve-retten over ham, så en plan i den retning duer ikke
Men Tanten havde fundet på en snedig plan Hun har lavet god kaffe, med frisk-kværnet bønner, og købt noget chokolade samt lidt andet godt og sat det på bordet
ventet med at tænde kalenderlyset til lige før mødets start kl 10. Så det så rigtig hyggeligt ud
Og som ventet, blev Hr Sær helt salig over kaffen, og efterhånden som han fik gnasket marcipan, lakridser og chokolade, blev han mere og mere mør, så Tanten halede priserne stille og roligt hjem... I sine tanker gned Tanten sig i hænderne over sin snedige plan
Der var kun en enkelt gang han røg op og protesterede, og det var over buxbom til Hr Gruss
Sær : jooo 5,5 kr er vel ok, men jeg kørte jo også selv ind med det
Tanten : ja, men vi havde arbejdet med at renovere det skide buxbom
Sær : arh..... 5,5 kr, må være ok der
Tanten : 6 kr, din bil er sikkert mere miljøvenlig end min
Sær : 5,75, jeg brugte jo også tid på det
Tanten: 6 kr, vi sørgede jo for at du blev beskæftiget lidt, ellers havde du bare siddet derhjemme og kukkeluret
Sær : HUm... Ehhe Nå
Tanten vandt på de 6 kr
Og fik en hulens masse sladder, og snak, og de gav hånd på kontrakten, og ønskede glædelig jul
Da Bent kom hjem, og stak hovedet ind af døren, dansede Tanten sejersdans
Joooo.... med kvindelist fik hun skovlen under ham den stædige Hr Sær
Glædelig D 13 December
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 401
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Men jeg har ikke spurgt om lov, så det må jeg hellere lade være med
jul 2008
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Vi havde ham og hans kone med til polen i 2010, og det var nu lidt af en festlig tur, for de er godt nok et par sjove mennesker
Han er typen der kan finde på at sige, hvis man kommer for sent : Nååeeeh tog det længere tid at sove end du regnede med ?
jul 2008
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Tak for at åbne låge nr. 13
13 December, låge 13