24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
9 December, Låge 9 {{forumTopicSubject}}
Uha... jeg har intet vundet endnu på skrabekalender Og jeg har allerede skrabet 9 felter, stod det til Bent, var de skrabet alle sammen
Historien i dag er ; Damian laver BMW kaput ..Uha Uha
Tanten skulle en masse ting her i formiddag, bla til falster hos leverandøren som havde lavet ged på kontoen hun har der, samt indregistrere den nye dyt hun har købt, og i banken for at ordne lønninger Der blev hun noget fattig, hele 150.000 kr, sådan nogle polakker er dælme dyre i drift
Damian var dagens chafut, og var vældig glad Som han siger : I loooooooove to drive the BMW <3
De kom godt omkring, og da de var færdige kørte Damian ud i petersgaard skoven til de andre for at klippe cypres, han tog BMW for der er god skovvej, og der er for langt at gå derud
Ca 30 min efter han var kørt ringede han
Damian : ( grædefærdig) I have broke the BMW
Tanten : WHAT ..??? What happen ?
Damian : its pipes, its smoke a lot, I have broke the motor i think
Bent kommer hjem fra Lolland ( undskyld Anne Marie ) og Tanten sender ham straks afsted til skoven hvor Damian er
Lidt efter kommer Bent hjem igen og henter en stor dunk vand...
Nu bliver Tanten bekymret, er BMW ved at futte af ?
Bent smutter igen inden Tanten får spurgt ham hvad og hvorfor
1 time senere kommer Bent og Damian hjem, de ser begge lettet og glade ud
Tanten spørger om hvad der er sket, og hvor er BMW ?
Joooo.... Den har Bent stillet nede hos mekaniker, som straks kunne fortælle dem at en slange til køleren var eksploderet og derfor pissede vandet af bilen og masser af røg til følge
Men med en stor dunk vand havde de kørt 1 km af gangen og hældt vand på og så 1 km igen og mere vand på, så motoren havde ikke taget skade, så nu skulle han nok lave den så den blev lige så god som ny
Hva hulan er der med de biler ? siden de er begyndt at eksplodere i tide og utide
Så nu har vi eksplosiv Nissan og ditto BMW Det skal dog siges at det er jo Bent`s biler begge 2, så man burde vel ikke undre sig
Damian var så lettet, han havde ikke ** Broke* Bmw alligevel
Han var allerede begyndt at regne på hvad det ville have kostet ham
Glædelig 9 December, og pas på eksplosive biler
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 401
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Det bliver spændende at se hvor længe den nye holder, det er volvo som er blevet tilført maskinparken, og corolla er sendt på de evige skrotmarker
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Det er vist heldigt at jeg overlevede køretur, uden at støde ind i skovtrold med farlig Nissan, og nu også farlig BMW
Tak for at åbne låge nr. 9
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
I dag kørte han traktoren derned
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
9 December, Låge 9