{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Inspiration til julegaver {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at få hovedbrud over, hvad jeg skal finde på til den bedre halvdel, så de damer; Hvad giver I jeres mænd i julegave?

Hvis der sidder en herre og læser med, hvad ønsker I der er under træet

Jeg har tidligere givet tøj, oplevelsesgaver, billeter til musical, standup, billeder af hunden, glasfoto, smykker, bøger (sidste år endte vi med at give hinanden den samme smiley ), grill udstyr, køkkenudstyr og parfume.

Jeg er tom for ideer og det eneste han ønsker er strømper og Boxershorts, som han i øvrigt også fik sidste år smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Inspiration til julegaver
  • #2   6. dec 2016 Denne tråd kan måske bruges som inspiration? Den er kun lidt over en uge gammel, så idéerne er nok stadig aktuelle. smiley

http://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/675360-hvad_giver_i_i_gave_til_kaeresten

• #3   6. dec 2016 Min mand får et topnøglesæt, som han har ønsket sig. Normalt giver vi ikke hinanden gaver, alle pengene går til tøserne smiley Men forsikringen har lige betalt en god bid af den sidste dyrlægeregning på 22.000,- så han får sit topnøglesæt smiley

• #4   6. dec 2016 Vi havde egentlig besluttet at købe en fællesgave til januar. Vi mangler en ny sofa.
    Men overvejer virkelig at købe elektrisk salt og peber kværn til ham for han snakker ikke om andet lige for tiden smiley

• #5   6. dec 2016 Her kommer det lige an på hvordan pladsen i vores nye hjem kan udnyttes smiley Får vi plads til min mands store skrummel af en computer, får han et trådløs tastatur + mus. Ellers overvejer jeg at give ham en billet til KISS koncert næste år smiley

• #7   6. dec 2016 Ingenting og heller ingen fødselsdagsgave. Så det er nemt. smiley

• #8   6. dec 2016 En Kaj bojesen elefant smiley

• #10   6. dec 2016 Arh jeg synes ellers jeg havde luret efter en nylig tråd om julegaver - Tak for link og ideer

Ramstein har jeg også overvejet, da jeg ved, han
    gerne vil med, men da vi har givet hinanden nye vinglas og stel, så har vi sat Max beløb på 500 - og skal han til koncert , vil jeg også smiley

Elektrisk salt og peberkværn fik han sidste år og den til peber er gået i stykker, så det mangler vi i hvert fald.

Han leger med biler i fritiden, men alt han mangler har jeg ikke råd til - Eller forstand på smiley

Jeg overvejer et abonnement på et blad af en art.

• #11   6. dec 2016 Elfos

Det er pudsigt du nævner elefant. Hans mor samlede på elefanter og da han mistede hende meget pludseligt for tre år siden arvede vi alle hendes elefanter, hvoraf nogle er fra hans bedsteforældre også. Så måske samlingen skal udvides?

• #12   6. dec 2016 lidt inspiration til alle, her kommer listen af ting familien skal have til julegave, lidt lang liste smiley

min Faster: The set med glas, og the num num
    min fætter: Bade sæbe i en "blod pose" og en special lavet kop der står "keep calm i'm a medical student" på og en eller anden tegneserie hvor der står nogle jokes, meget fed
    min søster - hue og vanter
    min bror - høretelefoner
    min mor - billede af alle børnene ( mig og mine søskende)
    min far - samme som min mor smiley
    bedsteforældre (farmor og farfar) - et madlavningsæt med olier og edike
    min granfætter - billeder og et brev af kæresten, mig og alle vores dyr

svigermor - sådan et sæt med forskellige ting til at gøre sin krop ren med (ikke produkter men børster svampe og sådan)
    svigermors kæreste - en bog der står "how to survive a relationship" på og inden i er der to lommelærker
    kærestes yngste lille bror - ny ps4 slim, to joystick og høretelefoner
    svigerfar - whiskey gavesæt
    svigerfars kæreste - forskellige sæbe produkter
    kærestes storebror og kæreste - vin karaffel og to vin glas med indgravering
    deres to børn - William får en lego city brandbil og Aria får baby born tøj
    ældste lille bror - en hue han ønsker sig
    ældste lille søster og hendes kæreste - chokolade fondue sæt
    yngste lille søster - sæbe produkter til rengøring af hud

håber det kan inspirere lidt smiley

• #13   6. dec 2016 vi giver ikke hinanden gaver, det går til børnene i stedet, og så bruger vi vores penge på vores ferier, til foråret skal vi nok til Japan ...

• #16   6. dec 2016 jaaa, Jon får altså ikke det han ønsker sig mest, for det var Rødtop stambogsført i hans navn.......Men får den pullover i grønt og sort som han så hos "din tøjmand"og så ønskede sig....

profilbillede
Kommentér på:
Inspiration til julegaver

Annonce