{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.938 visninger | Oprettet:

refluks baby {{forumTopicSubject}}

nogen der har erfaring med at baby har refluks ...

hvis ikke det er så slemt at der skal gives medicin, er der så nogen der har god erfaring med andet der hjælper, naturmidler fx

hvad er prognosen for hvornår det bedres, hvornår baby kan få en bedre søvn hvor der ikke kommer refluks i liggende stilling så barnet vågner ulykkeligt

barnet ammes og mor er kommet på mælkefri diæt ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  refluks baby
  • #2   26. nov 2016 smiley ... det er godt nok en dyster prognose .. tror hun har hørt om den modermælkserstatning, men det er vist noget med den er lavet af komælk så hun er blevet anbefalet at fortsætte amningen ... det er godt nok hårdt når søvn for mor i bedste fald varer 2 timer, oftest når hun kun 1½ time, da han vågner hurtigt når han lægges, den længste søvn er oftest når han ligger ved en voksen mave mod mave, og man ligger lidt opad ...

  • Bente H
    Bente H Tilmeldt:
    jan 2012

    Emner: 7 Svar: 61
    #3   26. nov 2016 Zoneterapi ..... det hjalp så godt på vores mellemste med kronisk forstoppelse. Self en der kender til spædbørn og der burde mærkes resultat efter 1-2 gange.

  • #6   26. nov 2016 Som skrevet før har min venindes 2 børn Reflux - ihvertfald den lille, men medicinen hjælper også den store - de er 2 og 5 .

    De får det der hedder Nexium, det tager op til en 4 ugers tid inden man kan mærke ændring, men så hjælper den også, så man skal være tålmodig.


  • #8   26. nov 2016 Min søn havde refluks og gylpede faktisk frem til hans 3-års fødselsdag.
    Her hjalp den tykke modermælkserstatning (den syrnede) samt det at hæve hovedenden af sengen. Barnevognen med også altid stillet med hovedenden oppe på nogle sten.


  • #9   27. nov 2016 tak jeres råd og erfaringer .. sengen er klodset op, men endnu ikke barnevognen, det giver jeg videre ..en del af det andet er prøvet og det med udelukkelse af madvarer er i gang, pt. mælkefri diæt til mor ...

  • #10   12. dec 2016 det er taget til her i weekenden, han har stort set grædt i hans vågne timer ... kan slet ikke finde ro ... i går var han i vikle det meste af tiden, Moster havde han i de i 5-6 timer med amninger imellem.... hun og jeg gik en lang tur så mor fik 4 timers sammenhængende søvn ...

    I dag vil hun forsøge at få fat i hospitalet hvor han var indlagt for at få udskrevet Nexium .... det er så tydelige at der kommer syre op i hans hals/mund ... han gylper ikke meget, men syren kører op og ned fra 1 times tid efter han har spist og der er ingen tvivl om at han har smerter ... det er virkelig frygteligt at være vidne til ...

    undskyld mit tude indlæg, men er virkelig så ked på både forældres, men mest for den lille mands vegne .... han kan slet ikke være glad smiley


  • #11   12. dec 2016 Reflux er hårdt både ved barn og forældre.
    Nexium virker rigtig godt, bare husk virkningen først er på fuld kraft efter 4 uger ca.


  • #12   12. dec 2016 ja .. bare man kan se det hjælper lidt efter lidt så tror jeg vi alle vil blive glade ... det er så synd for det lille barn som jo intet forstår ... man kan i små øjeblikke se han bare gerne vil være en glad baby, men det kan han bare ikke fordi det gør ondt i hans hals/spiserør

  • #14   12. dec 2016 @ Isabelle...tak den side kender hun godt og hun er også med i fb gruppen, samt skriver personligt med folk derfra

  • #17   12. dec 2016 tak ... der r en i Aarhus som også er både fys, kraniosakral og osteopat, og som har en god anbefaling angående refluks, han har i dag været der for 3. gang men ja hidtil uden effekt ... hun havde så sagt 3-5 gange, ved ikke om de har fået endnu en tid, har ikke lige fået talt med hende i dag ...

Kommentér på:
refluks baby

Annonce