{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.651 visninger | Oprettet:

Clinton vs Trump {{forumTopicSubject}}

Er i dag sekundet før Titanic rammer isbjerget, eller formår amerikanerne at styre udenom? Udfaldet virker mere spændende, end jeg umiddelbart har behov for.
Får "vi" Clinton, så tror jeg det store billede ender i status quo, og vinder Trump, så vil mange ting forværres, ikke mindst det overordnede sikkerhedsbillede. Men et spørgsmål presser sig på. Er der set med europæiske øjne intet, der bliver bedre med en Donald ved roret?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Clinton vs Trump
  • #2   7. nov 2016 Jeg er spændt (okay, nervøs er måske mere dækkende) på at se, hvad udfaldet af valget bliver - jeg har desværre en fornemmelse af, at det bliver Trump - og håber sådan, at jeg tager fejl! Jeg har svært ved at se, at der skulle være nogle fordele ved Trump ift. Europa.

• #3   7. nov 2016 Jeg er da også Bernie-fan, men det er nok urealistisk i et så mediemanipulerende samfund, som jeg tror, det amerikanske er.

• #5   7. nov 2016 Ift. hvad det betyder for bl.a. Europa, hvis han vinder, læste jeg denne meget interessante kommentar fra Berlingske Tidende - http://www.b.dk/kommentarer/hvis-trump-vinder-valget
    (Den er godt nok fra marts og omhandlede hans kandidatur - men stadigvæk relevant)

• #6   7. nov 2016 Nero havde slet ikke en lyre. Han var efter sigende bassist smiley

• #7   7. nov 2016 Vores medier kan jo godt lide at fortælle historien om at det er virkelig tæt løb. Det er så ikke lige det meningsmålingerne viser derovre smiley Det vil være overraskende hvis Trump går hen og vinder, men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Det vil være skræmmende hvis det sker, men reelt set kommer det nok ikke til at gøre den helt store forskel for han vil blive en noget stækket præsident med både kongressen og senatet imod sig - hans eget parti er jo nærmest flov over ham. Iflg venner og familie i USA - jeg håber de har ret.

• #8   7. nov 2016 Hillary er jo dybt kriminel, forstår slet ikke man kan overveje at putte sin stemme på hende.
    Jeg går bestemt ikke ind for ind for Trumps politik, men når valget står mellem ham og Clinton, så må jeg indrømme han lige pludselig virker som et virkelig godt valg.

• #9   7. nov 2016 Definer 'kriminel' og i samme åndedrag forklar, hvordan denne definition ekskluderer Trump fra lignende beskyldning. smiley

• #10   7. nov 2016 http://www.mostdamagingwikileaks.com
    Her er lidt læsestof hvis du skulle være i tvivl.
    Hun har fået en børnevoldtægtsmand af krogen og grint af det. Bare dét er nok til man burde kigge en ekstra gang på hvilken type person hun er.
    Kan ikke mindes at have hørt Trump skulle have gjort noget lignende.

• #11   7. nov 2016 Nanamusen - hun er advokat... De forsvarer altså ikke altid kun uskyldige mennesker.

Og så tror jeg egentlig lidt kildekritik altid vil være på sin plads smiley

Hvad spørgsmålet angår - jeg må nok indrømme at min hjerne blokerer fuldstændig, jeg kan ikke komme frem til noget, der er til fordel for Europa med Trump ved roret. Som i overhovedet ikke.
    Det skulle da lige være, at verden ikke kommer igennem den krise det vil være, hvis Clinton vinder og Trump ikke accepterer nederlaget. Det er vist det eneste, jeg lige kan komme i tanker om.

• #13   7. nov 2016 ch. der er forskel på at forsvare alt og så rent faktisk nyde at forsvare en der har misbrugt et barn, og griner af det.
    kildekritik? wikileaks? ved du hvad det er? wikileaks er kendt for at offentliggøre dokumenter og informationer som ellers ville være blevet hemmeliggjort af stat og privat personer. lidt ligesom de over 30.000 emails hillary har slettet, og resten af de emails hun sendte på en privat server selvom hun godt vidste det er ulovligt når det kommer til stats dokumenter, klassificeret og mails mellem politikere omkring gøremål og planer for diverse samarbejder.
    hillary vil have en no fly zone i syrien ved du hvad det kan resultere i?
    trumps politik sucks det gør den, men han er ikke dybt kurrupt ligesom hillary han har bare dårlige politiske værdier.
    http://freedom-articles.toolsforfreedom.com/44-reasons-to-not-elect-hillary/

• #14   7. nov 2016 Det her er wikileaks, Nanamusen, ikke den, du linker til. Den ligner mest af alt Trumps egen liste han læser op fra, når han skal smudse...

https://wikileaks.org/

Jeg tror sgu du har mistet overblikket her, Nanamusen...

• #15   7. nov 2016 CH du har ikke kigget mit link igennem har du?
    hvert punkt på det link jeg sendte linker til wikileaks smiley da alt der er skrevet derinde er fra wikileaks.
    så vend tilbage når du læst det smiley
    tror det er dig der har mistet overblikket
    desuden kan alt jeg har linket til findes på wikileaks nu når du alligevel vil tvivle hvis du gerne vil gå uden om mine links smiley

• #16   7. nov 2016 Selvfølgelig har jeg ikke læst hver en detalje, der er meget og hold da op, der fortolkes.

Og det er forskellen. Din side fortolker en masse, wikileaks har de rå data.

Der er STOR forskel der!

Og HVIS nu det var sådan at Trump havde været i politik og HVIS det nu var sådan, at Wikileaks gad at undersøge ham grundigt, så tror jeg du ville opleve at hans liste så ud på samme vis.

Som sagt - kildekritik. Det gør ikke noget at reflekterer en smule om forholdene omkring sådan nogle oplysninger, hvem der lægger dem ud med hvilken fortolkning...

• #17   7. nov 2016 CH hvis du bare læste første afsnit 1. Obama knew.....
    Er det aller første link til wikileaks der understøtter hvad der bliver sagt.

og du bliver ved med at snakke om rå-data så gå da på wikileaks og find de rå data det er sjovt nok ikke så svært, det link jeg har givet dig, giver dog mere overblik fordi alle fx. mail, nummerene er skrevet op så det er lettere at finde hoved og hale i det.

Julian Assange har selv været ude og sige han ville elske at undersøge trump problemet er bare alle de skandaler der er med ham er nogle han selv har været ude og fortælle om, så han kan ikke rigtig afsløre noget om ham der ikke er blevet sagt.

CH du snakker om kildekritik men du læser ikke engang hvad der bliver skrevet så seriøst stop. du ved ikke hvordan det er blevet fortolket.
    Desuden behøver du ikke læse fortolkningen på den side jeg har linket til, for siden linker til wikileaks og hard facts, så hvis du bare brugte lidt tid på at læse og klikke istedet for at afvise Hillary nogensinde har gjort noget galt så ville du måske blive lidt klogere.

• #18   7. nov 2016 Sorry Nanamusen, jeg lader mig ikke forføre af den slags der...

At en hjemmeside alene har valgt at fokusere på EN kandidats fortrædeligheder siger en masse smiley
    Og det burde da også sige dens læsere en masse - medmindre man da bare er der for at blive bekræftet i sine fordomme, så er den sikkert rigtig god.

• #19   7. nov 2016 Det er heller ikke nogen skade til at have lidt kritisk sans overfor wikileaks. For mig er tanken om det kan udnyttes til at 'lække' usandheder om en modpart fx i forbindelse med det amerikanske præsidentvalg altså ikke ret fjern smiley

• #20   7. nov 2016 Enig Mette Marie - der er næppe noget apolitisk over wikileaks smiley

• #21   7. nov 2016 Nej, det organ har da i den grad også en agenda smiley

• #22   7. nov 2016 CH - wikileaks har ikke kun fokuseret på Hillary de har også kigget på trump og offentligtgjort ting om Trump og sanders for den sags skyld.
    at du ikke kan tage imod negativ feedback om Hillary er da det samme? du vil kun se negativt på trump og er helt ligeglad med hvad Hillary kan have gjort galt for du vil ikke "forføres", man skal trods alt når man vurdere ting se det fra begge sider af, men det nægter du at gøre selvom der kommer hard fact på bordet

Det sjovt du snakker om at jeg nok bare kommer for at blive bekræftet i mine fordomme.
    Hvis du læser alt jeg har skrevet igennem, så ser du at jeg ikke bryder mig om Trump, hans politikse værdier stinker og er bestemt ikke noget jeg går ind for, synes han er en ubehagelig person og støtter bestemt heller ikke ham, MEN støtter fandme heller ikke Hillary for hun er da mindst ligeså syg i hovedet som Trump, folk benægter det bare, fordi mange som dig ikke gider læse på lektien.
    Og det er fandme en skam

hold da ferie det er lang at gå, wikileaks har eksisteret i, i hvert fald 10 år deres agenda er at offentligegøre ting som ellers havde været hemmelige for folket, havde det ikke været for wikileaks havde Edward Snowden ikke haft så god mulighed for at sprede sit ord omkring NSA overvågning af deres eget folk og resten af verdenen.
    sikke en grim agenda de vil oplyse folket om det kurrupte system vi lever i HOLY SHIT de har selv en agenda... amen herre gud

• #23   7. nov 2016 Men du linker ikke til Wikileaks, Nanamusen...

Dine oplysninger har du fra en hjemmeside, der ikke lægger skjul på, hvad formålet er.
    Det er så positivt nok, så kan man da i det mindste fra starten sortere i oplysningerne og ikke mindst fortolkningerne.

Du ved da ikke noget om, om jeg kan se hvad Hillary har gjort galt - jeg har intet nævnt om det, jeg har udtryk kritik i forhold til den kilde, du bruger.
    Jeg kan trøste dig med, at jeg ikke tror NOGEN politikere i USA er engle...

Jeg skriver i øvrigt heller ikke at du kun kommer der for at få bekræftet fordomme...

• #25   7. nov 2016 CH - jeg linker til en side hvor hvert afsnit de har, linker til wikileaks samt andre kilder, for at understøtte det der bliver skrevet
    at du ikke gider læse og klikke er dælme ikke mit ansvar

• #26   7. nov 2016 Jeg gider ikke at læse politisk propaganda fra A-Z, nej, det har du ret i.

Og det er altså, hvad den side, du linker til er.

Den er ikke objektiv og det gør ganske enkelt at den ekskluderer sig selv fra at være et brugbart medie til at finde ud af, hvad der er hvad.

Den kan ikke bruges til en pind i forhold til at finde ud af, hvad der er ret og vrang i amerikansk politik.

• #27   7. nov 2016 Ret beset er det lidt af en faliterklæring for det republikanske parti at Trump var den kandidat de endte med. Og skulle han gå hen og vinde så vil resten af verden se det som beviset på at man rent faktisk godt kan købe sig til 'verdens mest magtfulde job' og det vil betyde gevaldige hak i tilliden til USA fra resten af verden.

• #28   7. nov 2016 Men man kan kan jo altså godt misbruge kilder eller i hvert fald dreje dem til noget andet.

Så selvom der bliver linket til den oprindelige kilde, skal man være opmærksom på, at der altså kan være tale om fortolkning

• #29   7. nov 2016 Jeg kan følge Nana så langt, at billedet næppe er sort-hvidt. Jeg er overbevist om, at Trump er uhæderligt på et ganske højt niveau, men også at Hillary har en moral og en selvopfattelse, der får lille-Lars fra Græsted til at ligne en forsagt pigespejder.

• #30   7. nov 2016 Selvfølgelig - intet andet kan forventes.

• #31   7. nov 2016 Der bor 325 Millioner mennesker i U.S.A .... og så ender man med Trump og Hillary .... I Guder !!!!!

Stakkels U.S.A .... Stakkels Verden .... Stakkels OS ... siger jeg bare smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 44
    #32   7. nov 2016 Grunden til at der er så meget om Hillary på Wikileaks, er fordi der er så meget lort på hende. Donald Trump har sagt ord som folk er blevet stødte af. Og kildekritiske er der tydeligvis ikke nogen af jer der er, andre end Nanamusen. Når i sidder og der DR og TV2 så er det ren propaganda, pro-amerikansk propaganda. Åben øjnene.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#33   7. nov 2016 Grunden til at der er så meget om Hillary på Wikileaks, er fordi der er så meget lort på hende. Donald Trump har sagt ord som folk er blevet stødte af. Og kildekritiske er der tydeligvis ikke nogen af jer der er, andre end Nanamusen. Når i sidder og der DR og TV2 så er det ren propaganda, pro-amerikansk propaganda. Åben øjnene.

• #34   7. nov 2016 Hilary er da bestemt heller ikke en helgen - det er jeg helt enig i, og der var da mange andre demokrater, jeg hellere ville se kæmpe om posten.

Men ud af de to er hun bare det bedste valg

• #35   7. nov 2016 CH, hvorfor mener du ikke den side er objektiv? At der er så mange fordømmende dokumenter om Hillary ekskluderer da ikke muligheden for at den er objektiv? (Jeg taler om wikileaks)
    Du kommenterede heller ikke på at Hillary nød at forsvare en børnevoldtægtsmand og sågar fandt det sjovt, da løgndetektortesten viste sig at fejle, hvilket resulterede i at han blev frifundet.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#36   7. nov 2016 Og nej, Hillary er langt fra det bedre valg. Hun er en morderisk psykopat, der skulle i spjældet

• #37   7. nov 2016 Nanamusen, det er virkelig naivt at tro, at wikileaks er apolitisk. Selvfølgelig er den ikke det.
    Der er ALTID en agenda. ALTID. Wikileaks rummer så bare den mulighed - som dit link ikke gør - at man selv fortolker på de dokumenter, man finder.
    Og så er der utallige søgemuligheder sådan at man også kan søge på temaer og ikke kun personer - det giver et noget mere nuanceret billede.

Hvad vil du have jeg skal sige til dit sidste spørgsmål? Jeg er ikke inde i Hillarys hoved, jeg ved intet om, hvad hun tænkte i det øjeblik, du refererer til.
    Jeg tænker at du heller ikke gør...

Igen - det er politisk propaganda og det er ikke engang forsøgt pakket ind. Det gider jeg simpelthen ikke at beskæftige mig med.

• #38   7. nov 2016 Jeg ser hellere Clinton sidde der end Trump.

• #39   7. nov 2016 CH prøv at lytte til optagelserne.

Malene, hvorfor?

• #41   7. nov 2016 Jinx, som jeg sagde tidligere, så vil Hillary have no-fly zone i Syrien... Ved du hvilke implikationer det har?

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#42   7. nov 2016 Din beskrivelse af hvordan du ser Trump, er en realistisk og meget korrekt beskrivelse af hvordan Hillary Clinton er.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#43   7. nov 2016 I er høns med hovedet oppe i røven, på Hillary og medierne.. Det er godt det ikke er jer der styre landet, også selvom det nok ikke ville gøre den store forskel.

• #44   7. nov 2016 Der er en enkelt ting, der for mig er afgørende.

Trump anerkender ikke demokratiet, det gør Hillary.

Derfor er det fuldstændig ligegyldigt hvor meget lort de hver især har bedrevet - hvis man ikke ønsker en ustabil verden, så er svaret i mine øjne ret klart.

• #45   7. nov 2016 #43 Kunne vi ikke prøve at holde den saglige tone? Det er okay, at vi ikke bliver enige, men hvorfor blive personlig?

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#48   7. nov 2016 CH, han anerkender ikke et kurrupt demokrati. Ville du gøre det?

• #49   7. nov 2016 Igen CH, prøv og læs bare en smule af hvad jeg har linket til, så vil du se hvor meget Hillary egentlig anderkender demokratiet.
    Grunden til Trump har udtalt at han ikke nødvendigvis accepterer udfaldet af valget, er fordi han udemærket godt ved hvor rigged valget egentlig er.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#50   7. nov 2016 Minion, der er meget mere at sige, men du ved tydeligvis ikke meget mere så du har ikke mere at sige..

• #51   7. nov 2016 # 46 Minion ..... Tjaaa ... DET har Hillary trods alt ikke gjort .... ha ha ha smiley

• #52   7. nov 2016 "Grab them by the pussy"
    Det er ikke i orden på den måde at udelukke bøsserne. Føj!

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#53   7. nov 2016 Og Donal Trump har anerkendt hans fejl, hvor Hillary lyver om de ting hun har gjort.

• #54   7. nov 2016 Nanamusen, nej, jeg gider ikke at bruge min tid og energi på at læse ting, som andre definerer hvad jeg skal mene om.

Det er ikke en prut anderledes end når Jehovas vidner står ved døren og fortæller mig om den rigtige måde at tro på.

Hvad angår det korrupte demokrati. Korruption findes overalt, kan ikke undgås (se bare på vores eget selvproklamerede retskafne danske parti).
    Der findes ikke demokratier (eller styreformer generelt), der ikke rummer en grad af korruption.

Der er et ret stort gab mellem det, og ikke at anerkende den demokratiske styreform i det hele taget..

• #55   7. nov 2016 Altså Søren, vi skal huske at fisse elskende mænd er set ned på i vores samfund smiley

Minion den udtale er helt sikkert grov, men ift. hvilke ting Hillary har gjort så er sådan en udtale ikke så slem igen, at han har spillet cool og sagt "jeg tager dem bare lige hvor jeg vil" betyder jo ikke han går ud og forgriber sig på kvinder der ikke har lyst, det betyder bare han tydeligvis ikke får for lidt, og han ikke helt ved hvordan man skal tale om sex smiley

• #56   7. nov 2016 Så er det store spisefrikvarter forbi. Vi skal have skriftlig dansk nu. smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#59   7. nov 2016 Jinx, jeg tror ikke du skal begynde på homoseksualitet, for det er Hillary stolt af ikke at være for. Og Trump ser sundt på tingene, at i ikke ved hvad der foregår med Rusland og USA i Syrien, det er jo ikke din skyld.. Eller jo lidt, men ærlig talt, så er i helt væk allesammen, at være imod Trump pågrund af ord, og støtte Hillary når hun har været mere krimiel end de fleste kriminelle.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#61   7. nov 2016 Minion, du vælger Hillary pågrund af den mangel er erfaring du har.

• #62   7. nov 2016 "Populisme (af latin: populus; folk) er en betegnelse for en politisk bevægelse forankret i det jævne folks verdensbillede. I modsætning til mange af de traditionelle ideologier har populistiske partier ikke et bredt program men samler sig om en enkelt eller nogle få mærkesager."

• #63   7. nov 2016 Og Bjarke P på 15 år er simpelthen den store ekspert med lang erfaring i amerikansk politik eller ?

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#64   7. nov 2016 Mette, Ja, i det her selskab er jeg.

• #66   7. nov 2016 Ja, det er da ingen skade til at have selvtilliden i orden smiley

• #67   7. nov 2016 Rolig nu .... Bjarke på 15 År ... hjælper bare " søster " på 20 År ... smiley

• #70   7. nov 2016 Haha - og oprettet for 53 minutter siden..

Lige til formålet.

Hvem gider dog det smiley smiley

• #71   7. nov 2016 https://www.youtube.com/watch?v=5IuJGHuIkzY

https://www.youtube.com/watch?v=bd2wIuK9kAM

https://www.youtube.com/watch?v=b24Yq1Ndnjo

https://www.youtube.com/watch?v=hDc8PVCvfKs

Hvis nu i er i tvivl om hvordan Hillarys kampagne bliver ført bag gardinerne, så er der lidt skjulte optagelser af forløbet her.

Jinx.
    Ang. Fri abort, så er Trump imod det system Amerikanerne har, hvor man kan vælge at fortryde i niende månede. Hvordan ser du på det?

Ang. muslimer og mexikanere (ved ikke hvorfor du mener de skal tages over én kam, men lad gå), så er han imod at lukke ekstremister og ulovlige indvandrere ind i landet. Ærligt talt meget fornuftigt hvis du spørger mig.

Ang. Europa, handel med Europa osv har jeg ikke sat mig nok ind i det til at kommentere på det, men jeg ved da at han gerne ser USA have et mere stabilt forhold til Rusland og Putin, hvilket jeg ærligt talt heller ikke ser noget problem i.

• #72   7. nov 2016 Hm... Det lyder nu for mig, som om du er ret pro-Trump, Nanamusen, selvom du ikke rigtig vil være ved det.

De de videoer.. nej.. bare nej.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#73   7. nov 2016 CH "de videoer der... nej bare nej.." viser lidt for meget du har lyst til at vide, du er bange for at opdage at Hillary er det dårligere valg. Men fair nok.

• #74   7. nov 2016 Arrj, det viser nok mere, hvor meget jeg har lyst til frivilligt at lade mig manipulere med, tænker jeg..

Bjarke P... eller unavngivne HG-bruger, der ikke tør stå ved sin mening og bliver nødt til at oprette en anonym profil for at turde være med *GGGG*

• #76   7. nov 2016 NITTIB, så vender diskussionen sig igen til at handle om alder.
    FYI, så er Bjarke og jeg ikke relaterede, men kan godt se hvordand du kan tro det, når vi jo begge er imod Hillary... Jesus.

CH
    At jeg pointerer nogle ting som medierne har spundet ud af kontekst gør mig skam ikke pro-trump, kommenterer blot på de punkter som blev taget op.

Hvis du ikke vil se de videoer jeg har linket til, så er det helt fint, men det er fandeme svært at få dig til at se virkeligheden i øjnene når du har bind for dem.

• #77   7. nov 2016 DIN virkelighed, Nanamusen

Ikke nødvendigvis alles virkelighed..

• #78   7. nov 2016 CH der er ikke noget der hedder din og min virkelighed...
    Der er noget der hedder virkelighed og det er den vi alle lever i.
    der er en grund til man indlægger folk når de mener der er forskellige virkeligheder...
    men kan godt se vi burde udskrive skitzofrene for de lever jo bare i deres virkelighed og det er jo ikke alle der har samme virkelighed

• #79   7. nov 2016 I min verden er den ene løgner og kriminel. Den anden er løgner, kriminel og tosset.

Så valget må falde på den der kun er løgner og kriminel.

Men sørgeligt at et så stort land ikke kan finde to bedre kandidater.

• #80   7. nov 2016 Arrh, Nanamusen, jeg tror det bliver svært at overbevise hele verden om, at det er dig, der definerer alles virkelighed og det eneste rigtige er det du betragter som værende det eneste rigtige. (Lige præcis det kunne netop skabe bekymring om psykiatriske problemstillinger, men jeg vil lade den ligge for nu)

Så er vi vist igen tilbage til noget med noget missionering og Jehovas Vidner... Men ok, det forklarer da lidt om, hvor du kommer fra holdningsmæssigt, om ikke andet.

• #81   7. nov 2016 Et sjovt paradoks er det dog, at nogle amerikanere er imod indvandring. USA er hovedsagligt beboet af indvandrere og deres kidnappede ofre. Det glemmer mange vist

• #84   7. nov 2016 Selvfølgelig vinder Clinton. Alt andet vil kun være muligt i et eventyr.. Og det er ikke et eventyr af Disney.

Det er muligt Clinton ikke er en dans på roser, er til den psykotiske, korrupte side og hvad ved jeg. Men hellere en psykopat der ved hvad hun gør, end en tosse i lommen på våbenindustri og religion, der i nationalismens hellige tegn sætter verdens freden i det helt store billede i fare. Han fatter jo virkelig kobjælder..

• #85   7. nov 2016 Jinx, jeg vil med glæde sætte mig lidt ind i det.
    Kan du evt. linke til en side, hvor der bliver talt om det?

CH, troede du var så god til at være kildekritisk?
    Det betyder altså ikke at man skal nægte at se på oplysninger fra kilder man ikke er enige med, men blot at man skal være kritisk overfor de oplysninger man får derfra. Men hvis det er så let for dig at blive manipuleret med, så kan jeg vel godt se hvorfor du frygter at se på de ting jeg sender.
    Og så synes jeg ærligt talt at det er for meget, du sidder og insinuerer at jeg har oprettet en falsk-profil for at kommentere herinde? Jeg er bestemt ikke bange for at give udtryk for mine meninger.
    Ang. virkelighed, så peger jeg dig mod "cold facts". Hvad gør du?
    Hvis du tog dig lidt tid til at undersøge de ting jeg sender dig, istedet for at være bange for at blive "frivilligt manipuleret", så kan vi prøve at snakke om hvordan virkeligheden ser ud.

Henrik m, hvis den ene kriminelle har stjålet et æble, mens den anden har slået ihjel, er de så begge lige kriminelle?

• #87   7. nov 2016 Nanamusen, jeg fravælger ikke kilder med hvem, jeg ikke er enige, jeg fravælger bevidst manipulerende kilder med en klar agenda.
    Der er en ret stor forskel der.

Og nej, jeg insinuerer intet. Hvis jeg tænkte, det var dig, der havde lavet en ekstra profil, så havde jeg skrevet det. Det er ikke så farligt.

Jeg aner ikke hvem, der har lavet den, men jeg ved, at vedkommende enten synes trolling er skidesjovt og vil bidrage ad den vej, eller er en gedigen tøsedreng, der ikke vil lægge navn til egne holdninger...

Faktisk tror jeg mest på det første.

Cold facts er så ikke det, du peger mod, Nanamusen...

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#88   7. nov 2016 I er alle tydeligt manipulerede, og det er sgu synd.. Synes I skulle gøre noget politisk research før i kommenterer på noget der handler om politik, for I er jo alle helt væk. Og i bliver rykket rundt af en 15 årige, det sgu lidt pinligt..

• #89   7. nov 2016 Møs til dig Bjarke smiley

• #91   7. nov 2016 Hahahaha ! for helvet minion !!

• #92   7. nov 2016 Hmmm... sidder lige skuffet og konstaterer, at jeg aldrig er blevet rykket rundt af en 15 årig...
    Men jeg kan forstå, at jeg ikke er gået glip af det helt store, trods alt *GG*

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#94   7. nov 2016 Haha det er godt nok sjovt smiley Er du 9? For du kan tydeligvis ikke komme på noget godt at sige..

• #95   7. nov 2016 Nå, Bjarke, er det ikke på tide at lukke ned igen?

Vi ved jo, at HG ikke er glade for at man har to profiler fra samme IP og jeg tænker det ikke kan tage så hulens lang tid at finde ud af, hvem der gemmer sig bag dit charmerende ydre her smiley

Altså - tænker mere, hvis du ønsker at bevare din anden konto her...

• #96   7. nov 2016 Lenschow, hvad er det helt præcis Trump har gjort udover at udnytte huller i systemet, for ikke at betale skat?
    Huller som Clinton har vidst eksisterer længe, uden at have gjort noget for at ændre på det.
    Og faktisk så bekræfter du lidt det jeg siger, når du fortæller at alt Julian lægger ud er uden censur, da det jo netop bliver mindre politisk og mere objektivt på den måde.

CH, vi ved begge to godt hvad du hintede til, men okay lad os sige det ikke være mig du snakkede om.
    Du er stadig ikke kildekritisk når du fravælge oplysninger fra kilder du ærligt talt ikke ved en dyt om.
    Hvis du satte dig ind i hvad der foregår i de videoer jeg har sendt, ville du kunne se at det netop er kolde fakta der bliver brugt, og at deres agenda blot er at oplyse offentligheden om hvor dybt korrupt Hillary er. Men jeg går udfra at du er så bange for at få lavet om på dit verdenssyn, at du simpelthen blot fravælger enhver form for information der kunne modsige det.

Og lad mig vende tilbage til de optagelser af Hillary der griner, dem har du stadig ikke kommenteret på. Du får lige et link hvis du synes det er for hårdt selv at finde det.
    https://www.youtube.com/watch?v=Tor00iWUhDQ

• #97   7. nov 2016 Nanamusen, sorry, men jeg hintede faktisk ikke - som i overhovedet ikke. Det foregår i dit hoved.

Som sagt synes jeg ikke det er så farligt. Hvis jeg vidste eller havde en ide om hvem der har oprettet den profil der, så ville jeg da skrive det smiley
    Hvorfor skulle jeg dog lade være...
    Det er jo totalt latterligt, vedkommende gør jo sig selv til grin. Jeg skulle være den første til at hygge mig over at kunne sætte navn på smiley

• #98   7. nov 2016 Synes Bjarke P .... skulle stå frem og vise , hvem han / hun egentlig er .
    En anonym profil kan vi ikke bruge til en skid.

Men selvfølgelig hellere sige sin mening anonymt ( som kan gøre en upopulær )... og så komme tilbage til HG senere , som den man virkelig er , og snakke om små hunde - hundefoder og kloge sig på træning ... smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#99   7. nov 2016 NITTIB, må jeg spørge hvad det er du vil have jeg skal gøre? Er det nu ikke okay at være lidt anonym?

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#100   7. nov 2016 I må med glæde tjekke min IP, og se om der er andre på HG der har den samme. :b

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#103   7. nov 2016 Lenschow, har du overhoved læst op? For hvis der er en trussel på verdensfreden er det da godt nok Hillary og alle de investorer hun har sig,

• #105   7. nov 2016 Hehe.. Åh, det er investorer, det handler om..

Ja, dem har Trump jo ingen af smiley smiley smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#106   7. nov 2016 Jeg har øjne på så meget så muligt Lenschow, men nu er det bare sådan at det lort der er op Trump er fucking ingenting i forhold ti det Hillary Clinton og hendes mand har gjort. Jeg synes det er synd at i er så snæversynet, heldigvis er det Amerikanske folk ved at vågne op. Det er derfor Hillarys kampange er ved at falde sammen for næsen af hende.

• #107   7. nov 2016 #100 ..... man har vel sine anelser ... hvis man læser lidt mellem linjerne og måden der bliver skrevet på ... smiley

• #109   7. nov 2016 Hvem, NITTIB?

Småhunde, foder og træning... bum bum.. Det dækker jo over rigtig mange.

• #110   7. nov 2016 Jinx, du sidder da selv og ridser op i noget Trump sagde for 10 år siden?
    Og hvis man sætter de to ting de hver især sagde op mod hinanden, så vil jeg bestemt mene at Trumps kommentar er harmløs.

Lenschow, du kunne da sende bare et enkelt link, til det værste du mener han har gjort? Hvis det er så nemt at finde, burde det kun tage dig 30 sek. at finde.
    Og ja jeg synes bestemt der er forskel på kriminalitet, også derfor vi har forskellige straffe for forskellige ting.

"Dem, der stjæler æbler fx - de er gode nok, mens de der slår ihjel er grimme folk."
    Undskyld, men mener du det der????

Du skal også være velkommen til at sende et link til Julians dybt kriminelle hacker fortid.

Grunden til jeg beder dig om et link istedet for selv at checke, er netop fordi jeg vil vide præcis hvad du mener der er blevet gjort, ellers kan jeg jo sidde i flere dage og factchecke.

jeg siger ikke Julian ikke er politisk, men at frigive alle dokumenter uden censur er da en af de mest objektive former for journalisme du kan støde på i den verden vi lever i.

Ang. Trump som trussel for verdensfreden, så vil jeg henvise til mine tidligere kommentarer, specifikt dem hvor jeg snakker om Trump og hvordan han vil have et bedre forhold til Rusland (I modsætning til Hillary) og Hillary's forslag til en no-fly zone i Syrien.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#111   7. nov 2016 Det er ironisk, I sidder her på jeres hunde site, i virkeligheden er det jer der er hunde, mediernes hunde, der lytter til at de siger, med en loverende haler..

• #112   7. nov 2016 "jeg siger ikke Julian ikke er politisk, men at frigive alle dokumenter uden censur er da en af de mest objektive former for journalisme du kan støde på i den verden vi lever i."

Arrh, det er så ikke helt rigtigt. Der ligger ufatteligt meget subjektivitet i til- og fravalg.
    Wikileaks har aldrig været objektivt og bliver det heller ikke.
    Det er også ganske ok, men det er virkelig problematisk, hvis man læser der og tror at det er det.

Fordelen der er som sagt, at man har adgang til råmateriale og at man selv kan fortolke.
    Men man har altså kun adgang til det råmateriale som wikileaks vælger at vi har.

• #113   7. nov 2016 Årrh, du får sgu et møs mere, Bjarke smiley

• #115   7. nov 2016 *CH* ... du skal ikke hænge dig så meget i " små hunde " .... bare mest hunde i det hele taget smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#117   7. nov 2016 I er fuckt. Held og lykke med det hele, og i må leve et dejligt liv, under jeres varme dyne af løgne og blindhed.

• #119   7. nov 2016 Jamen dog smiley
    Trump er total gal på den øverste og jeg må ærlig indrømme at folk der mener han er det bedste valg, har tabt så mange brikker at de ikke er værd at spilde tid på.
    Sorry to say.
    At Hillary også er kriminel gør selvfølgelig ikke sagen bedre.
    Stakkels amerikanere, deres valg er mellem pest eller kolera smiley

• #120   7. nov 2016 Lenschow, jeg er ikke sikker på om du har lagt mærke til det, men de to "anonymous official" kanaler du har linket til er ikke de samme.
    Ikke at det burde betyde så meget da Anonymous i virkeligheden ikke har en central styring alligevel, bare lige noget jeg synes du skal være opmærksom på.

Jeg beder dig om at sende ET link til hver persons kriminelle fortid eller det mest dømmende de har gjort og du bliver ved med at sige jeg selv skal finde det.
    Igen, jeg vil gerne vide hvad det er DU helt præcist synes er så kriminelt ved dem.
    Trump har aldrig kandideret til politik af hvad jeg ved, eller forsøgt, selvom han overvejede at gøre det til sidste valg.

Jinx, min fejl tror det var Minion der kom med "grab them by the pussy" og så lagde jeg den over på dig, det er jeg ked af.
    Til gengæld så linker næsten alle de kilder i den artikel du sendte mig, til medier som har vist sig at have stor forbindelse til Hillary Clinton, så ved ikke helt hvor objektiv jeg synes den artikel er.

CH, Wikileaks lægger det ud, som bliver sendt til dem, hvilket jeg også nævnte i min kommentar, så der bliver ikke valgt eller fravalgt noget, med mindre det selvfølgelig viser sig at være falske oplysninger.
    Men du må med glæde henvise mig til det medie du mener ser mest kritisk og objektivt på sin kilder.

• #121   7. nov 2016 Jeg mener at INTET medie er objektivt.

• #123   7. nov 2016 Badetøffel, jeg vil lige endnu engang nævne at jeg bestemt ikke ser Trump som en god kandidat, men forsøger blot at hæve sløret fra Hillarys fortid.

CH, jeg spurgte hvilket medie du syntes var MEST kritisk og objektivt.
    Med den holdning der kan man jo slet ikke stole på nogen medier i verden.

Lenschow, det er da latterligt at du ikke engang kan komme med ET link? Det er dig der kommer med påstanden om at de er åh så kriminelle, så må du jo også komme med et bevis.
    Burden of proof.
    Ellers er dit argument moot.

• #125   7. nov 2016 Provokere? Jeg prøver bestemt ikke at provokere, men vi sidder og debaterer og når jeg beder om at understøtte dit argument, siger du blot at jeg har meget at lære.
    Hvordan skal man have en konskruktiv debat, hvis den ene side nægter at fremvise beviser for deres påstande?
    Igen, jeg prøver bestemt ikke at provokere.

• #126   7. nov 2016 Nej, objektive medier er og bliver en illusion. Det vigtige for ens egen stillingtagen er derfor at vide hvilket perspektiv de enkelte medier ser verden ud. Dvs. kildekritik bliver helt enorm vigtig.
    Mht det amerikanske valg så er jeg godt nok glad for at jeg ikke er amerikansk vælger smiley jeg er ikke for hverken den ene eller den anden. Ja, jeg har en hund der hedder Clinton, men han er ikke opkaldt efter Hillary. Jeg har en del venner i USA og noget familie også. De synes ikke valget er svært men de er heller ikke ligefrem stolte af deres kandidat (og nej, de stemmer ikke på Trump smiley ).

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#127   7. nov 2016 Hvor er i alle seje, ''Du har meget at lære'' og '' jeg gar mange venner i USA'' Woooow i er heeeelt væææk alle saaaammen

• #128   7. nov 2016 "Er der set med europæiske øjne intet, der bliver bedre med en Donald ved roret?"
    Jeg kunne vældig godt tænke mig at høre nogle bud. Indtil videre er der vist kun foreslået 'underholdningsværdien', hvilket jo ikke er helt skidt, men er der virkelig ikke andre fordele fx økonomisk?

• #130   7. nov 2016 Bjarke : nej deri tager du helt fejl, du er tilgengæld helt væk.
    Helt ærligt, hvad laver du her ? du er ikke en skid andet end en lille provokatør, hvilket eneste formål er at trolle og provokere.
    Du er faktisk pænt barnlig, men det høre vel med til din alder ?
    En troll, er præsis hvad og hvem du er. Og her får du altså ikke møsser, når folk er så latterlige langt ude, som du er, er det som regel en sammenrullet våd berlinger, gerne i søndagsudgaven, der bliver hevet frem.
    Et par klaps med den, kan som regel få folk til enten at vågne, eller kalppe af smiley

Tsk altså.... tror jeg efterhånden er for voksen til den slags børn smiley

• #132   7. nov 2016 Bjarke hvis du nu rent faktisk læste hvad folk skriver så skriver fx jeg at jeg er temmelig glad for at jeg ikke skal vælge mellem de to kandidater = jeg holder ikke med nogen af dem og kan dermed ikke være 'oppe i røven' på nogen af dem. Begge partier har i min optik brillieret ved at ende med kandidater, der faktisk ikke rigtigt er posten værdig. Fordi man synes at den ene kandidat er latterlig behøves man ikke nødvendigvis at synes modkandidaten er helt vild fed og et oplagt valg. Men af to onder foretrækker jeg så helt personligt Hillary. I '80'erne og '90'erne hørte man også lidt til Trump i nyhederne i DK og det var ikke ligefrem fordi han var en sympatisk fyr at han blev omtalt.....
    I min optik ville USA have haft godt af at blive rystet lidt i deres grundvold af Bernie Sanders.

• #133   7. nov 2016 Du sagde tidligere at Assange har en kriminel fortid. Jeg ved godt at han har en "kriminel" fortid, men jeg beder dig om at linke mig til det du synes er værst, fordi jeg vil høre din mening.
    Fair nok, du har ikke sagt Trump er kriminel som sådan, det var nogle andre der nævnte det.
    Jeg synes stadig godt du kan sende et enkelt objektivt link, på hvad du mener det værste er de har gjort, når nu det er så nemt for dig at finde. Jeg ved jo ikke hvilke søgeord du bruger for at finde de fordømmende oplysninger om dem? Og hvad mener du helt præcis med 5? Har Trump stilt op 5 gange?

Søren, jeg synes Trumps holdning til Rusland er positiv for Europa, da vi ikke har brug for mere konflikt mellem de to stormagter, efter min mening. Så sætter jeg desuden også pris på at han er modstander af TTIP, TTP osv. i modsætning til Clinton, da det vil give de store virksomheder ALT for meget magt.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#134   7. nov 2016 Tak for den Badetøffel, men jeg tror du er forkert på den, igen... Jeg er ikke en ''troll'' jeg er en blot en dring der sætter pris på at være født på denne vinunderlige planet vi kalder Jorden. Og derfor prøver jeg at kæmpe for en bedre fremtid for mig, og resten af min generation. Synes i synker meget lavt ind i mellem, og det er sgu tegn på at du og de andre er ret så barnlige selv (møs).

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

• #138   7. nov 2016 Hold da op Badetøffel... Vold løser altså intet.

Jinx, at Trump udtaler sig om at han synes Amerika skal begynde at fokusere på sig selv lidt mere i stedet for at betale to tredjedele af NATOs budget, er da egentlig ikke helt forrykt?

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#140   7. nov 2016 Lenschow, Muren er ikke en dårlig ide, og tror ikke helt du ved hvorfor.. Men du er så glad for man selv skal undersøge tingene, så vær's go! undersøg løs smiley

• #142   7. nov 2016 Lenschow, du nægter simpelthen at understøtte din argumenter?
    Det er iorden. Hvis du er i tvivl om hvordan han vil få mexikanerne til at betale for muren så google det. Kan sende dig et link hvis du vil?
    Hans plan er at forøge prisen for at komme ind i landet, fra alle mexikanere.
    Noget Mexicos president egentlig ikke har så magt over.

• #144   7. nov 2016 stor mur - og registrere alle muslimer og invandre i USA som var de dyr... hmm hvem er det det minder om ? smiley

• #145   7. nov 2016 Lenschow, regner med når du skriver "I" så er jeg inkluderet, så lad mig lige klarlægge. Jeg støtter ikke muren, fortæller dig bare hvordan han planlægger at gøre det.

• #146   7. nov 2016 jeg synes bare det er generelt skræmmende når man ser på hvem der bliver politikkere og politiske ledere i verdens såkaldte demokratier i disse år ... magt, penge, penge og magt .... ingen politiske ideologer, ingen med visioner for andet end vækst vækst og atter vækst ....

at valgkamp går mere ud på at grave skidt op, og svine hinanden til, fremfor at fortælle hvad man ønsker at gøre politisk såfremt man får magt ....

Den laveste fællesnævner ... det er beskæmmende og grimt !

• #147   7. nov 2016 Hanne, jeg tror grunden til det handler om at grave skidt op, er fordi de fleste politikere aldrig holder hvad de lover, så derfor bliver det nødvendigt at se på hvem de er bag facaden for at kunne træffe et ordentligt valg.
    Men jeg er helt enig.

• #148   7. nov 2016 Psst... jeg havde faktisk et bud på en fordel for Europa, hvis Trump vinder - nemlig den skade det kan gøre på verdensplan, hvis Trump ikke anerkender det demokratisk valg, hvor han taber.

Det synes jeg er væsentligt nok.

Hvad angår økonomi - det kommer nok an på øjnene, der ser og hvor man tjener sine penge, tænker jeg.
    For nogle vil det være en stor fordel, for andre en stor ulempe.
    Jeg er ikke så klog ud i international økonomi at jeg kan forudse hvilke konsekvenser Trumps politik ville have, om han blev valgt, i Europa. Men jeg ser instabilitet på verdensplan og det har sjældent styrket så mange økonomier.

• #149   7. nov 2016 Nu skal I være søde ved Bjarke, blot fordi han ikke er som I andre. Her i debatten er der plads til alle.

• #153   7. nov 2016 Her er lidt om de økonomiske konsekvenser, alt efter hvem der vinder ... Vær selv kildekritiske, da både TV2 og bankerne, noteret som kilder, jo altid har deres egne agendaer :o)

http://nyheder.tv2.dk/erhverv/2016-10-20-overblik-her-er-de-oekonomiske-konsekvenser-af-trump-eller-hillary-som-praesident

• #154   7. nov 2016 Jinx, du har helt ret i at det ville være sindsygt at antage.
    Lad os tilgengæld, rimeligt rationelt, antage at USA fortsætter med at destabilisere mellemøsten og sydamerika, mens de vælter demokratisk valgte præsidenter af posten for at kunne indsætte de kandidater, som de selv foretrækker, hvem skal så stoppe dem?

• #156   7. nov 2016 Nanamusen, mener du at et valg af Trump ville medføre at destabiliseringen af mellemøsten ville stoppe?

• #158   7. nov 2016 Lenschow, jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg bakker op om nogen af Trumps støttegrupper.
    Det du har gang i lige nu er bare fuldstændigt at fjerne fokus fra at du stadig ikke kan bakke op om dine argumenter.
    Men hvis du vil snakke om opbakning, så vil jeg mene at Hillary bestemt heller ikke har de bedste opbakkere.

CH, det siger jeg ikke, men Clinton vil bestemt heller ikke forårsage en formindskelse i destabiliseringen af mellemøsten. Tværtimod.

Jinx, ligesom det land USA sender 3 milliarder dollars til om året eller hvad?
    Du ved, Israel? Det har jo altid være deres, det står da i bibelen, så det MÅ da være sandt ikke?

• #159   7. nov 2016 Ville Trump forårsage en formindskelse af destabiliseringen af mellemøsten, Nanamusen?

• #163   7. nov 2016 CH, det skal jeg ikke kunn sige, men alternativet er at Hillary fortsætter den kurs der allerede er sat. Og hvordan synes du selv det er gået indtil videre?

Jinx, måske ikke men USA har bestemt heller ikke rent mel i posen.

Lenschow, det ved jeg nu egentlig ikke, altså udfra hvad medierne siger om Trump giver det da god mening at KKK vælger at støtte ham, men det betyder jo ikke at hans værdier er de samme som KKK's.

Tilgengæld så ved vi at Hillary hundrede procent, kun har virksomhedernes interesse i hovedet og det kan tydeligt ses udfra hvem hun er opbakket af.
    Men igen, så synes jeg du snakker udenom.

Hvad er din mening omkring Hillarys psykotiske håndtering af en børnevoldtægtsmand?
    Hvis du har overset linket jeg sendte tidligere, så får i den lige én gang til.

https://www.youtube.com/watch?v=Tor00iWUhDQ

For lige at opsumere videoen, så sidder hun og griner over at en børnevoldtagtsmand, som hun var forsvarer for, da hun var advokat, formåede at snyde en løgndetektorstest, hvilket resulterede i at han blev frifundet.

Jeg ved ikke om der er nogen af jer der har børn, men i må da kunne se hvor sygt det er?

• #164   7. nov 2016 Lenschow, det er dit ansvar at understøtte dine argumenter.

• #166   7. nov 2016 Vi (eller rettere de, amerikanerne) står overfor to rigtig dårlige valg.
    Men du vil kun tage stilling til den enes dårligdomme, Nanamusen?

Det ligger fuldstændig fast, at destabiliseringen af mellemøsten KUN vil forværres under Trump. Det er logik. Det samme gælder Sydamerika.
    Det giver ikke mening at fremhæve Clinton som den eneste synder her.
    Forskellen er, at Clinton er temmelig forudsigelig, Trump er en tikkende bombe...

• #167   7. nov 2016 CH, jeg siger blot at én er værre end den anden, ligesom i gør.
    Igen, så synes jeg bestemt heller ikke at Trump er en særlig god kandidat.
    At Clinton er forudsigelig er BESTEMT ikke positivt, hvis du graver dybt nok og ser hvad der egentlig foregår i mellemøsten.
    Vil ikke sige at Trump er en tikkende bombe, du må endeligt gerne komme med noget til at understøtte dit argument, hvis du vil smiley
    Vil gerne forstå hvad der leder til den konklusion?

• #169   7. nov 2016 Det vil jeg ikke, det ville være spild af min tid og energi, Nanamusen..

Men søg og du skal finde...

• #172   7. nov 2016 Jinx, du sidder bare ikke og forsvarer det der vel!?
    Så hun sidder altså, mens hun ved at den her person som har voldtaget et lille barn kommer til at gå fri, og begynder simpelthen at grine.
    Det tolker du som at hun griner over at hun ikke kan stole på løgndetektortests?
    Jeg tror et hvert normalt menneske havde været forarget over at han formåede at snyde testen og ikke grine af det.

CH, det sjovt sådan som ingen er jer kan understøtte jeres påstande.
    Du har da ellers spildt masser af tid på den her debat, så hvad er problemet i lige at bruge et minut mere?
    Medmindre du selvfølgelig ikke kan forsvare din påstand.

• #174   7. nov 2016 Nå, nu hørte jeg så lige det klip der og jeg må nok sige at jeg tænker, at du da ikke selv kan have hørt det Nanamusen.

Du har da i allerhøjeste grad misforstået hvad hun griner af der....

Hun sidder jo netop og siger at den mand skulle have været dømt og at grunden til at han ikke blev det, var en løgnedetektortest, han kunne snyde med.
    DERFOR mistede hun troen på dem...

Det er da helt syret at man kan få det vendt om, men er der vilje er der vel vej...
    Det understøtter bare endnu mere hvor åndsvagt det ville være at gå i dybden med alle de der konspiratoriske tanker, som de videoer repræsenterer...

Og så til sidst - du må gerne konkludere at når man ikke gider at finde links til dig, så er det fordi man ikke kan understøtte sin påstand. Jeg kan regne ud er, at du er lidt frisk i konklusionerne, så det må jo forventes.
    Men husk på, at der faktisk foreligger en mulighed for at du tager fejl....

At gide og at kunne er ikke helt det samme. Personligt er jeg så helt ligeglad med om du tror det er det ene eller det andet..

Min opfordring er den samme. Søg og du skal finde. Men jeg tror, det er en god ide at pudse brillerne lidt...

• #177   7. nov 2016 Lenschow, nøgleordet i din kommentar er ANKLAGER.
    Man bliver ikke dømt for anklager, men synes da helt sikkert at det bør undersøges, hvis der er sket noget.
    Synes bare det er sjovt at det her skal vendes til i at forsvarer Clinton og får det til at lyde som om jeg forsvarer Trump.
    Jeg prøver ikke at sige han er en helgen og har sagt flere gange at hans politiske værdier bestemt ikke tiltaler mig, men når jeg beder jer om konkrete beviser for de forskellige ting i påstår, så be'r i mig bare om at finde dem selv.

CH, Ved du hvad, jeg giver sgu op. Det kunne tyde på at Trump har været inde i dit hovede og sætte en mur op for enhver rationel tanke.

• #178   7. nov 2016 Det var hyggeligt at diskutere med jer folkens, vi snakkes nok ved i en anden debat smiley

• #179   7. nov 2016 Jeg tror det er fornuftigt at give op, Nanamusen.

Der er ingen grund til at forsøge at overbevise mig med den type argumenter, du har forsøgt dig med.

Det er ikke rationelt overhovedet. Det synes jeg bliver ret godt bevist ved den sære konklusion på Clintons latter i den lydfil der...
    Det er helt syret at nå dertil.

• #182   7. nov 2016 Det er helt iorden at i ser det på den måde, forstår godt det kan være nemmere at forestille sig den muligt kommende POTUS ikke er så forvrænget i hovedet, men jeg synes bare ikke man bør grine af sådan noget.
    Sagen er at hun udemærket godt vidste at han var skyldig, men sidder alligevel og griner over at ham fik nedsat sin straf.

Igen, så vil jeg sige tak for idag, håber i allesammen har en fortsat god dag smiley

• #184   7. nov 2016 Til Sørens helt oprindelige spørgsmål: "Er der set med europæiske øjne intet, der bliver bedre med en Donald ved roret?" Bliver mit svar at jeg har noget svært ved at se hvad der skulle blive bedre. Omvendt tror jeg så heller ikke at han kommer til at gøre nogen meget stor forskel idet han formegentlig vil blive en stækket præsident.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#185   7. nov 2016 Ja til dig Søren. Hvis Hillary Clinton kommer ind, så forsætter krigen imod ISIS, som er skabt af Hillary og Obama, den krig vil fortsat være en krig imod Putin og Assad og ikke rigtigt en krig imod ISIS. Det vil sige at USA vil fortsætte med at provokere og flyve ind over Ruslands grænser på en daglig basis, og i sidste ende vil det nok fører til krig imellem USA og Rusland, altså 3. Verdenskrig. Så i sidste ende vil jeg nok kalde det et win for os Europæere, hvis altså Trump stadig står for det han siger når han kommer ind i det hvide hus.

• #187   7. nov 2016 Minion: Tror der menes at de har skabt krigen mod ISIS , det er i hvert fald sådan jeg læser det smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#190   7. nov 2016 Jinx, her er et link til bare en af de mange gange det er sket https://www.rt.com/news/358564-us-spy-planes-intercepted/

Rikke, du har helt misforstået det.

Og Minion, Clinton og Obama har skabt ISIS situationen ved den måde de træk sig ud af Irak på, den måde de håndterede Gaddafi og Libyen og den måde de lader Qatar og Saudi Arabien (USAs allierede) støtte op om ISIS på. Den måde de lader ISIS transportere Syrisk olie over den Tyrkiske grænse er også lidt "mærkelig".. Hvis du vil vide mere må du altså lave et enkelt Google search smiley

• #196   7. nov 2016 er jeg den eneste der tror at nanamusen og bjarke er en og samme person??

• #197   7. nov 2016 nu har jeg pænt meldt mig ud af hele debatten og det fortsætter sådan. bjarke p og jeg er ikke samme person. at i vælger at tro det er jeres sag men virkelig? jeg har ikke på noget tidspunkt lagt skjul på mine holdinger til Hillary at der så tilfældigvis er en der er forholdsvis enige dog mere ekstrem end jeg er betyder ikke vi er samme person..

• #198   7. nov 2016 Nej Steffen, du er ikke den eneste smiley

• #199   7. nov 2016 Og i snakker om underlige konspirationer??
    Det er da for langt ude det der?
    Hvad skulle jeg få ud af at udgive mig for at være en femtenårig?

• #200   7. nov 2016 smiley

profilbillede
  • Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#201   7. nov 2016 Hillary Clinton var secretary of state, (udenrigsminister) da det her foregik, det vil sige hun var med til at tage de store beslutninger sammen med Obama.

• #203   7. nov 2016 det virker bare lidt underligt at han melder sig ind på et hundeforum kun for at holde med dig i en Clinton/Trump debat.. at i så i #13 og #48 skriver korrupt på samme måde var bare lidt brænde på bålet.. men hvis det ikke er tilfældet undskylder jeg naturligvis

• #205   7. nov 2016 kan da godt se nu når du påpeger det jeg har lavet en stavefejl! men er altså ikke samme person som bjarke, hundegalleri er et offentligt forum så hans interesse kan vel have kommet af han sad og kiggede herinde til en god start?

• #206   7. nov 2016 det var nu ikke så meget at du havde lavet en stavefejl. det var mere at i laver præcis den sammen.. men hvis det ikke er dig er det jo ikke dig. beklager beskyldningen smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#207   7. nov 2016 Her er en video jeg håber vil hjælpe jer med at få øjnene lidt op https://youtu.be/qh8Majvs0KU

• #209   7. nov 2016 det er helt okay smiley vil sige det kan være der er flere der er uheldige og være ligeså dårlige til at stave som mig! men rart du undskylder for det er altså ikke mig smiley

• #211   7. nov 2016 Jeg synes det er meget fascinerende at man, på hundegalleriet i Danmark, kan gå så meget op i det amerikanske valg at man bliver så skinger og sviner dem til der ikke er enig med en.
    Endnu mere morsomt er det at oprette en profil, kun for at diskutere netop dette emne.

Hvis Drumpf vinder så tror jeg at zombieapokalypsen er nær.
    https://www.youtube.com/watch?v=DnpO_RTSNmQ

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#212   7. nov 2016 Søde Anne, jeg har siddet meget på hundegalleri men har først fundet en grund til at oprette en bruger netop idag smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#215   7. nov 2016 Altså at I ikke tror på at vi er forskellige personer, med den samme synsvinkel er jeres problem, jeg har personligt ikke noget imod at sætte jer på plads og bevise at vi ikke er samme person. Men jeg synes sgu I skal have lov til at hygge jer med jeres konspirationer.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#216   7. nov 2016 Minion, jeg havde samme tanke. Men det han siger er nu meget rigtigt, så synes du skal se videre ;D

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#218   7. nov 2016 Og Minion jeg vil gerne have en forklaring på hvad det er der ikke går godt i Rusland? Altså hvis du selv ved det

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#220   7. nov 2016 Vil virkeligt gerne høre din mening, vil du ikke nok uddybe?

• #222   7. nov 2016 NITTIP, jeg synes det er groft af dig at sidde og kaste med anklager der ikke har hold i virkeligheden.
    Hvis du virkelig tror jeg har lavet en bruger, hvor jeg udgiver mig for at være en femtenårig med langt mere radikale holdninger end mig selv, så skal du da være velkommen til at rapportere mig til admins.
    Men jeg vil gerne have en undskyldning fra dig, når du har fundet ud af at du tager fejl.

Utroligt at jeg som tyve-årig skal stå model til så umodne mennesker!

• #223   7. nov 2016 HOV ...HOV .... Jeg anklager ikke nogen .... hvor ser du det ??

• #226   7. nov 2016 Du har da mange gange hentydet til at du tror vi er samme person, men fint nok benægt du bare, synes bare ikke det er iorden det der fis.

• Rikke
    Rikke Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 2 Svar: 49
    #227   7. nov 2016 Hvis jeg kunne stemme i morgen, ville jeg stemme på Clinton.
    Hun er langt fra perfekt, men er den der erfaringsmæssigt er bedst egnet til jobbet. Jeg er heller ikke stor fan af hende.

Jeg ville aldrig stemme på Trump. Han er simpelthen for langt ude, hans holdninger er i min optik meget forkerte, og vil sætte USA tilbage til i gamle dage.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#230   7. nov 2016 Synes ikke det er helt fair at du kan kalde Putin ''syg i skallen'' når du beskytter en kvinde der har fået 4 soldater slået i hjel, og så i retten sidder og siger at det vel kan være ''ligemeget hvordan de døde, så mange år efter''.. Nej hvis du vil snakke syg i skallen så vil jeg nok sige der er mere at snakke om hvad angår Hillary.

• #231   7. nov 2016 #229
    Tænker du crossroads, new beginning eller telling stories? smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#239   7. nov 2016 BATDOG, dine links fører til pro-Hillary land, og det vil sige at hvad end de skriver vil det altid se godt ud for Hillary men ikke Trump, kan du måske finde en neutal kilde?

• #242   7. nov 2016 I retrospektiv kan alle dårlige ting vel skyldes den til enhver tid siddende statsleder og derved altså også Obama. Havde det 19. århundredes Østrig-ungarske rige haft en mere liberal abortlovgivning, var vi måske sluppet for 2. verdenskrig.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#244   7. nov 2016 Lenschow, tak for den smule anerkendelse. Synes ige der er en video du skal se før du skriver om kemiske angreb osv https://www.youtube.com/watch?v=dkamZg68jpk

• #247   7. nov 2016 #245
    Er der beviser for, at hun ikke ville? smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#250   7. nov 2016 Jeg er pro-fred i verden... Og mine egne meninger bliver formuleret så smukt i de ting jeg linker til, så tror jeg springer over.. Og forresten så er det ikke meninger, men facts smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#251   7. nov 2016 Igen Lenschow - https://www.youtube.com/watch?v=dkamZg68jpk

• #252   7. nov 2016 Pro fred i verden, og så syntes man Putin klare det godt, en mand der i DEN grad undertrykker sin befolkning og er magtliderlig. Det er ligesom det ikke rigtig hænger sammen smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#254   7. nov 2016 Rikke, synes du skal slukke for TV2 og undersøge tingene selv. For Putin er ikke perfekt, men Rusland har det bedre end det har haft det i mange mange år, takket være Putin.

• #256   7. nov 2016 Nogen synger i badet .... mon han ( Hitler ) Jodlede ? .... smiley

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#257   7. nov 2016 Fair nok, lad os sige deres beviser er legit, hvad vil du så gøre med Assad? For hvis du vil smide ham fra magten så er det da først det går galt i Syrien

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#259   7. nov 2016 Der er cold facts imod Hillary Clinton som I ikke engang svarer mig eller Nanamusen på, synes du ikke det er at diskvalificerer sig fra en debat, at man ikke engang anerkender når din debat modstander siger er rigtigt? Det er du godt nok gjort en gang Lenschow, og hatten af for det . Men synes det er en meget unfair anklage det der..

• #260   7. nov 2016 Mit tv er ikke tændt smiley Jeg skal ikke kunne svare på om det økonomisk går bedre for Rusland nu, men så går det til gengæld af helvedes til på så mange andre punkter, med mindre man lever sit liv som Putin mener man skal. Livet og verden er så meget mere end bare penge og økonomi, og bare fordi et lands økonomi er fin , betyder det ikke at det går godt for landet smiley

Et land der fængsler folk for at demonstrere/sige deres mening , fængsler homoseksuelle der er så frække at tillade sig at holde deres partner i hånden på åben gade, og ja mange andre ting, det er fandeme ikke et land det går godt for, eller noget man skal se op til og syntes er godt.

• #261   7. nov 2016 Lad mig endnu en gang indskærpe flg. I skal være søde ved Bjarke, blot fordi han ikke er som de andre. Her i debatten er der plads til alle.

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#265   7. nov 2016 Vil helt sikkert sige at en Sloppy Joe hører sig til på en dag hvor alles øjne er rettet imod USA.

• #269   7. nov 2016 Amerikansk valgmad, der kan bruges på alle tider af døgnet, må ubetinget være jambalaya i medium hot udgave - gerne serveret med extra hot sidekick smiley

• #272   7. nov 2016 Husker jeg forkert, når jeg mener at huske, at Nanamusen er korruptionteoretiker, og mener at 9/11 er noget USA selv har arrangeret, for at få en undskyldning for at gå i krig mod Afghanistan?

Jeg synes jeg husker en tråd.

For så hænger hendes udtalelser i denne tråd også ret godt sammen ... for hende ...

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#276   7. nov 2016 Der må jeg sige Nanamusen har ret i det med 9/11

• #278   7. nov 2016 Taco er en god ide. Det er også en slags statement ift Trump smiley

• #279   7. nov 2016 Bare en lille video....

https://www.facebook.com/LateNightSeth/videos/752515804899101/

• Bjarke P
    Bjarke P Tilmeldt:
    nov 2016

#280   7. nov 2016 Ahha Jinx, jeg vil lade dig være uvidne for nu, har simpelthen brugt for meget tid herinde haha

• #282   7. nov 2016 I know who.
    Se #149

• #284   7. nov 2016 Ahahahaha, kæft jeg var lang tid om at fange den smiley

• #290   7. nov 2016 Det er vi godt klar over Bjarke smiley

• #291   7. nov 2016 Vi er ligeglade med, hvem du er. Nu ved vi, hvad du er. Eller det har vi vidst længe, haha

• #294   7. nov 2016 Det var ikke min mening at deltagr i tråden igen, men i forhold til den drejning tråden har taget, synes jeg ikke jeg har noget valg.

Synes fandme i er for meget, det her grænser jo næsten til mobberi. En flok "voksne" mennesker der sidder og kører hetz på en femten-årig... Det er sku lavt.

• #296   7. nov 2016 Nanna, hvis Bjarke er femten, så er din røv en banjo smiley

• #297   7. nov 2016 batdog tonen herinde er utroligt dårlig, det kan du ikke benægte. at du ikke selv kan se det må du om, men synes ærligt talt i skal give knægten lidt snor han er kun 15, og det giver i ham bestemt ikke.
    at batdog sletter sit opslag så det hele er lidt ude af kontekst gør ikke tonen bedre.

• #299   7. nov 2016 *Nana smiley
    hvor gammel mener du så han er? hans profil siger 15 så må vi da gå ud fra han er 15?

• #301   7. nov 2016 I den besked du slettede skrev du at du havde fundet ud af at Bjarke var you know who?
    Og så kører i alle den her joke op?
    Selv hvis Bjarke var et granvoksent menneske, så er i stadig vildt nedladende, og det er fandme ikke iorden efter min mening.

• #303   7. nov 2016 Nana, du er blevet lidt uskyldig ramt af denne dobbeltprofils huseren. Jeg synes, at du har debatteret sobert og godt, men jeg er nu ikke enig med dig. Fair nok!
    Dobbeltprofilen kan evt. selv fortælle dig, hvor gammel han er (mere end 20år ældre end de 15år)

• #308   7. nov 2016 Det er så iorden batdog, men for folk som ikke ligefrem er del af jeres interne jokes kan det meget nemt misfortolkes.

• #315   7. nov 2016 Der var lidt flere inde over, men som sagt så har jeg jo tydeligvis misforstået jeres interne joke, så ser ikke nogen grund til at skrive privat til jer, medmindre du har lyst til at chatte lidt om hundetræning smiley

• #321   7. nov 2016 Bare lige som en kommentar til Hillary og løgnedetektoren. Det lort virker slet ikke. Jeg kan dokumentere det.
    https://www.youtube.com/watch?v=HNLC-b8zWEk

• #322   7. nov 2016 er glad for at se jeg ikke er den eneste der er helt lost ! smiley
    men nej løgn dektektor virker ikke!

• #324   7. nov 2016 hans self-tan er ikke gået så godt haha

• #325   7. nov 2016 Jeg elsker detaljen med de hvide/lyserøde pletter smiley

• #326   7. nov 2016 Hvis det stod til mig, så stemte jeg for at Obama tog 4 år mere .. Måske 8 smiley
    Men eftersom det ikke rigtigt er et valg der kan vælges, så håber jeg at det bliver Clinton.
    Jeg kan slet slet slet ikke forholde mig til at det skulle blive Donald og følgerne derefter, så den tanke nægter jeg at tænke.

Og så krydser jeg fingre for et roligt valg, så ikke aviserne på min arbejdsplads skal skifte forside hvert femte minut, samt udsættes for store forsinkelse fordi de vil have det sidst nye med smiley

• #328   7. nov 2016 Vil lige sige at jeg kun har læst startindlægget og ikke alle svarene.
    Tråden er kilometerlang når man først deltager i tråden nu og jeg skal også passe mit arbejde.
    Men læser svar når jeg kommer hjem smiley

• #330   7. nov 2016 batdog vil lige sige både bjarke og jeg har givet link igennem hele tråden mens mange andre debatørere både har nægtet og sagt "det kan i selv finde ud af" så det du siger passer ikke helt og det vil du også kunne se hvis du læste tråden.

• #331   7. nov 2016 Hvem fanden er Bjarke?

• #333   7. nov 2016 han havde linket til sin fb profil tidligere, så han er en 15 årig dreng der er meget passioneret.

• #334   7. nov 2016 Nææææææ, sikke dog fint besøg der pludselig kom smiley

• #339   7. nov 2016 batdog sikke en tone du har hva? du skal bestemt ikke bekymre dig omkring at debatere med mig, har for længst meldt mig ud af debatten smiley jeg fortæller dig bestemt ikke om du har læst hele tråden eller ej, påpeger bare hvis man læser kan man se der er kommet link fra begge sider af, at du ikke mener de er kildekritiske nok er jo dit valg, har endda tidligere i tråden bedt om medier der efter sigende er kilde kritiske nok, men det er der jo ikke kommet noget af.

• #343   7. nov 2016 Batdog du er simpelthen en aggressiv satan! men ja det må jeg jo hygge mig med, jeg har et godt humør smiley jeg har lige skrevet jeg bestemt ikke siger hvad du har læst eller ej smiley hvad er det jeg ikke ønsker at forstå? det er du simpelthen nødt til at uddybe! for så vidt jeg kan se har jeg ikke påstået noget. debatten er politisk og igen hvis man læser tråden igennem kan man se jeg ikke har deltaget i den politiske debat i flere timer, skrev endda en pæn afslutnings besked og takkede for debatten smiley men batdog nej vi har ikke noget at debatere om, jeg debaterer i hvert fald ikke med dig, så må du om hvad du gør med mig smiley

• #347   7. nov 2016 batdog - igen har ikke sagt du ikke har læst tråden smiley konstatere hvis man læser tråden kan man se vi har lagt link ind, det har da ikke nødvændigvis noget at gøre med om du har læst tråden eller ej.
    navnekalderi? siger du er en aggressiv satan? det er da ikke navne kalderi kalder dig ikke en røv eller idiot. prøver bare at fortælle dig din tone er utroligt offensiv.
    nu må du endeligt ikke blande bjarke og jeg sammen, har aldrig påstået folk der ikke deler min holdning er uvidende smiley men skal vi ikke sige vi stopper den her? for du kan da slet ikke styre dit humør og gider da ikke være den der kører dig helt op! jeg har som sagt meldt mig ud af den politiske debat, vil gerne snakke om alt muligt andet hvis dette skulle være ønsket smiley
    mere at snakke om? jamen du er mere end velkommen til at skrive en pb smiley

• #350   7. nov 2016 "Aggressiv satan = Bitch..? Til hende: Jeg har sgu en hjerne i mit hoved! Det behøver man næsten ikke engang for eksempelvis at vide, at det ikke var Assad som brugte giftgas..

Og til bitch-2: Hvor har jeg skrevet at jeg støtter Donald Trump?
    Sk*** k******.. "

For lidt eller for meget. Who knows. Reguleres det skal den fanme - altså medicinen

• #351   7. nov 2016 aggressiv satan kan godt være sagt med et smil på læben og bestemt ikke betyde bitch, kender dig ikke irl. så ved bestemt ikke om du er en ubehagelig person i virkeligheden, så hvis du har taget det personligt beklager jeg selvfølgelig!
    men i mit opslag konstatere jeg hvis du har læst tråden ville du kunne se der er blevet delt link, det er stadigvæk ikke at sige du ikke har læst tråden, det er igen bare en konstatering, om hvad der kan læses i tråden :).
    vil lige påpege tråden for længst gik af sporet det er kun meget få der rent faktisk har svaret på sørens spørgsmål, men igen vil med glæde skrive med dig over pb, da jeg bestemt ikke har noget negativt at sige til dig om dig smiley

• #355   7. nov 2016 Ikkesom
    Skal jeg have ondt af dig, eller har du andre, der bekymrer sig om dit ve og vel?

• #361   7. nov 2016 Jeg bliver helt rørt. Får jeg en søn, skal han sgu døbes 'ikkesomdeandre' eller Dick Head. Æv, der er nok kun ringe chance for tvillinger

• #364   7. nov 2016 Okay så ..
    Søren, hvem er Bjarke?
    Jinx siger at du ved det smiley

• #367   7. nov 2016 Ikkesom, du er en rigtig charmetrold smiley

• #369   7. nov 2016 Hold da op med at være så dybt ubehagelige overfor hinanden!
    Det kan da ikke være rigtigt at en flok voksne mennesker skal få af vide af en tyve-årig at de opfører sig barnligt, men det er altså det i gør!

• #370   7. nov 2016 Arg de damer, tag nu lige en slapper engang .. Det der klæder jer ikke smiley

• #371   7. nov 2016 John fortæl det!
    Ellers kommer jeg sku efter dig smiley

• #373   7. nov 2016 Chili takker, og jeg gemmer tråden, for nu er ikkesoms agenda nemlig at få den slettet.
    Opfordring til alle: Gem tråden!

• #375   7. nov 2016 Tæve?
    I har altså tabt mig her ..

• #379   7. nov 2016 Miav smiley

• #380   7. nov 2016 Og jeg som syntes tråden var rimeligt langt ude i forvejen....

Synes alligevel det er stærkt gået at nå så langt ud smiley

• #381   7. nov 2016 altså nu er jeg barnlig, meen mit navn staves altså Nana hahahaha, men er da ked af jeg ikke så sidste tråd smiley er zenta og søren kærester? eller er der tale om noget helt tredje? haha lidt OT

• #382   7. nov 2016 #377
    Hvorfor trækker du Nana med i din dødssejler? Hun er på ingen måde, som du er.

• #385   7. nov 2016 Hov hov, det der vil jeg sku ikke blandes ind i .. smiley

• #388   7. nov 2016 Ikke mig, men ikke første gang jeg bliver beskyldt for at være noget i den retning smiley

• #391   7. nov 2016 Der er flere i mit harem bla. Susanne, Birgitte og Hanne og Tove og Anne og Lissi og Kiz foruden Agnete, Elisa og Grethe og Anne-Merete og Molly og Lis. Man sover satme godt efter sådan en runde smiley

• #392   7. nov 2016 Ja da ..
    Hvis du altså kunne holde hele vejen rundt smiley

• #394   7. nov 2016 Minion, du er da godt nok dybt ubehagelig.
    Er du også sådan overfor personer du sidder face2face med, eller er det bare fordi du kan skjule dig bag en skærm at du fuldstændigt glemmer at det er et menneske du taler til?
    Har da aldrig oplevet så grov en tone fra et "voksent" menneske.

• #395   7. nov 2016 Wow.. Det er Minion, der er den grove...

Det kan man da kalde for skyklapper smiley

• #397   7. nov 2016 CH, jeg nævnte da også tidligere at jeg syntes tonen var ubehagelig, men Ikkesom sagde også at han nok skulle stoppe, samtidig fortsætter minion med det der halløj?
    Synes ALLE burde holde en pæne tone, mig inkluderet!!!

• #405   7. nov 2016 Og så er alt ved det gamle, du sviner folk til, for derefter at trække offerkortet. Lad dog være med at være så smart i en fart og modbydlig, hvis du så ikke kan tåle at få bare en brøkdel tilbage i fjæset!

• #406   7. nov 2016 Kenzie, han vil have tråden slettet smiley

• #411   7. nov 2016 Vildt sært når der står han om ikke som.... har altid tænkt kvinde...

• #414   7. nov 2016 Jep!

• #417   7. nov 2016 "Du var bare urimeligt dum at høre på"

Og du har endda ænder

• #420   7. nov 2016 Wow.. Det der klæder ingen, føj for en giftig tone smiley
    Især dig #ikkesomdeandre # smiley du har da i den grad fået det forkerte ben ud af sengen smiley

• #422   7. nov 2016 hvor er det synd det skulle ende ud i det her! det tror jeg ikke har været nogens hensigt! så hvis vi nu tager pædagog hatten på så siger vi alle undskyld til hinanden og krammer i tankerne! for det er da røget helt af sporet og det er mega træls! smiley

• #426   7. nov 2016 Er der ikke en der gider lukke John ind?

• #429   7. nov 2016 Nå ja, du fik en admiralshat i stanniol smiley

• #434   7. nov 2016 Der er altid en anledning til at svine Donald smiley

• #438   8. nov 2016 hans hår er altså en tupe limet på så han kan lades som om det er ægte!! og farven... orange må være in? haha

• #439   8. nov 2016 Når jeg og mine kønsfæller siger det....?
    Er søren i virkeligheden en 80 årig dame smiley

• #440   8. nov 2016 Trump er i al fald ikke orange, nå. Det er en hån både mod hollandske fodboldlandshold og de ukrainske frihedskæmpere. Samt den solmodne appelsin smiley

• #442   8. nov 2016 hvad vil du så kalde farven? stærk karry? ??

• #446   8. nov 2016

profilbillede
  • #447   8. nov 2016 Er jeg den eneste der har lagt mærke til Donalds permanente trutmund? smiley

• #450   8. nov 2016 anne det er faktisk sjovt du siger det! har også lagt mærke til det, han ligner en der tænker meget hårdt over et eller andet, han skuler også sådan på en underlig måde, som om han tænker "hmm... hvem er det næste jeg skal slikke på"

• #455   8. nov 2016 Hov hov, Minion. Vil du pludselig ikke være min tæve mere?

• #456   8. nov 2016 Jeg vil også være nogens tæve ..
    Jeg ville være pisse god til det smiley

• #458   8. nov 2016 zenta du kan være min, du må endda sove i sengen, hvis du bare husker at give signal når du skal ud og tisse! gider ikke tis i sengen smiley

• #466   8. nov 2016 Hold da op en gang mudderkastning der er gang i, på sådan en helt almindelig stille og rolig mandag aften smiley Pas på blodtrykket smiley

Jeg priser mig lykkelig for ikke at være amerikaner i disse dage. Ville nok vælge at stemme blankt (hvis jeg skulle stemme), da jeg ikke ville kunne få mig selv til at sætte kryds ved nogen af de 2 smiley
    Håber dog at Clinton vinder valget, da hun trods alt ikke virker lige så bindegal som Trump. Og så håber jeg fandme at det lykkes at finde nogle bedre kandidater til næste præsidentvalg, for hold da op hvor er det pinligt med 2 så uværdige præsidentkandidater smiley

• #467   8. nov 2016 Jeg er stået helt af tråden.
    Vil blot ønske jer alle en god dag og så håber jeg verden ikke er gået helt amok efter dagens valg.

Jeg håber bare, at Trump trækker sig - og det hele er en joke, da de ting han har sagt bare efterlader mig med denne tanke: NEJ NEJ NEJ... smiley smiley smiley

• #468   8. nov 2016 Det er såmænd ikke første gang, at gode debatter er afsporede af den samme lidt unuancerede helt smiley Det er jo det, gaverne rækker til

• #473   8. nov 2016 #471
    Ok så. Du fik det dårligt?
    Er du en ringe uddannet, svagt begavet midaldrende mand?
    Ja - søg læge, Du er måske klogere end forventet
    Nej - du tilhører ikke målgruppen, ryk 12 felter frem og slå igen

• #477   8. nov 2016 Det er for nemt at påstå, at Trump fx hader kvinder. Det gør han da på ingen måde. Han har højst et lidt outdatet syn på kønsrollerne. Mit gæt er, at han ikke adskiller sig ret meget fra den typiske danske mand anno 1897. Eller mange mellemøstlige mænd anno 2016 for den sag skyld.

• #479   8. nov 2016 Jamen Trump er slem nok alene. Jeg forsvarede ham ikke, men forsøgte at 'forklare' ham. Puha, jeg vender tilbage til at løse kræftens gåde - det er vel ikke helt umuligt smiley

• #481   8. nov 2016 Bruger man exit-polls i USA, og kan nogen linke til en troværdig een af slagsen?

• #485   8. nov 2016 Opdateret kl 6.00 om morgenen. Så er det vel kun brevstemmer og stemmer fra oversøiske destinationer.

• #490   8. nov 2016 Det er lidt lettere at forholde sig til resultater opgjort i valgmænd fremfor i procenter. Man husker Bush vs Gore smiley

• #491   8. nov 2016 Kan godt lide meningsmålingen på Tv2 .. smiley

• #493   8. nov 2016 Også sådan størstedelen af vi andre ser på det smiley

• #495   8. nov 2016 Hvorfor søren har man ikke en advarsel før man rammer "slet" knappen..............
    Nå, men jeg er enig i, at det er et valg mellem pest eller kolera. Det er jo ikke et spørgsmål om, hvem man bedst kan lide, men hvem der vil gøre MINDST skade.... Det betyder ikke, at jeg mener Hillary (eller Trump) er en oplagt kandidat smiley

• #496   8. nov 2016 Har siddet og set en del omkring valgkampen i dag. Man får indtryk af at mange vælger at stemme på Trump i frustration over hvor dårligt nogle ting kører i USA, og at Trump tør at råbe højt om det. Spørgsmålet er jo så bare, om de overhovedet har overvejet hvilke konsekvenser det kunne få for landet, hvis den orange mand bliver president ?

PS. Er det bare mig, eller bliver han mere og mere orange ? smiley

• #497   8. nov 2016 Det er bare dig smiley . Hans ansigtskulør er i den grad ligegyldig ift mandens andre "kvaliteter"

• #499   8. nov 2016 Søren: Måske man kan udlede at han er ved at gå konkurs, siden han ikke har råd til en bedre makeup artist ? At hans skønne kone selv står for hans makeup, og man derfor skal holde sig langt væk, hvis hun åbner en skønhedsklinik ? At han er ved at lave en "omvendt Michael Jackson" eller måske han har en slem omgang af gulsot ?
    Må konstatere at pt. synes jeg at hans ansigtskulør er det eneste interessante, ved den mand smiley smiley

• #500   8. nov 2016 "cut off your nose to spite your face "
    Hvad fanden menes der med det? smiley
    Svarer det til, at samme dag man er blevet kureret for en dårlig, så fejrer man det med en narkoluder? Undskyld min hmm, frivole jargon smiley

• #502   8. nov 2016 Ok, tak. Jeg måtte lige google voldemort. Måske man er lidt kulturløs, haha

• #504   8. nov 2016 Jeg prøvede bare at være høflig #spotenbluffer

• #507   9. nov 2016 Jeg begynder også at frygte det, og derfor VIL jeg simpelthen holde mig vågen, ved jeg alligevel ikke kan falde i søvn, haha.

• #509   9. nov 2016 jeg ville vente med svaret til i morgen men kæresten har åbenbart besluttet sig for at se det live med høj lyd i soveværelset, godmorgen siger jeg da bare smiley årha .. og jeg er virkelig træt smiley

• #510   9. nov 2016 Det ser godt nok gustent ud.

• #511   9. nov 2016 det er kun 31% af stemmerne der er talt op, det skal nok gå, sidste valg var det også lige ved målstregen obama vandt, det skaber godt tv og spænding, man har jo en nogenlunde ide om hvilke stater der støtter hvilke kanidat ! smiley

• #512   9. nov 2016 Joo...men det hele handler om svingstaterne og der ligger Trump so far godt.
    Specielt Florida, der næsten er talt op, er en overraskelse til den kedelige side.

• #514   9. nov 2016 er godtnok også lidt overrasket, men et eller andet sted er det vel meget logisk? trump er bare anderledes og hans værdier er bare så kerne amerikanske (ikke at det er godt) men ikke engang halvdelen er talt op tilgengæld fører han med 1,2 millioner stemmer hold da helt ferie smiley
    synes det er ærgeligt mange amerikanere ikke ved man kan stemme på andre end de to, for så kunne hele landet stemme på tredje parter og hilliary eller trump ville ikke komme ind, begge er skingerende sindssyge og er sikker på de kan skabe mere kaos end cosmos..

• #515   9. nov 2016 Bernie skulle have vundet demokraternes primærvalg...

Men det vil nok til hver en tid være ønsketænkning

• #516   9. nov 2016 hva? hvis det bliver 50/50 bliver den ene vicepræsident... det gad jeg godt se lol.
    men kongressen kan altså også trumfe hvad stemmerne er, så i bund og grund kan trump vinde, men hillary blive præsident
    ifølge det amerikanske retssystem fungere det sådan, så altså.. glæder mig til at se hvem der vinder.

• #518   9. nov 2016 Det bliver helt sikkert bedre, men bliver det godt nok. ..

Det er ALT for tæt i de svingstater til at jeg synes det er sjovt.

• #519   9. nov 2016 Jeg sidder godt nok også og tripper, og må erkende jeg også syntes det er meget skræmmende. Håber virkelig Hillary vinder, ikke fordi jeg syntes hun er fantastisk, men hun er dælme bedre end Trump!

• #520   9. nov 2016 må indrømme jeg tror uanset hvad der kommer til at ske bliver det noget kaos, trump har givet stærkt udtryk for hvis valget går til hillary han vil gøre noget drastisk.. ved ikke om det ender i en borgerkrig eller hvad de lige kan finde på af voldsomme ting og hillary kommer til at skabe tredje verdens krig det er næsten sikkert... så fuck på alle måder... har godtnok ondt i maven over det her valg, kan virkelig ikke se hvad godt nogle af dem gør for noget! det er to psykoser

• #521   9. nov 2016 Jeg tror så der er chance for krig hvis Trump vinder. Kan lige se ham og Putin få en masse gode ideèr samme, de er begge syge nok i roen til jeg faktisk tror det kunne ske!

Men hvis Hillary vinder, så kommer det hele nok til at trække ud, for så vil Trump sikkert påstå der er sket valgsvindel.

• #522   9. nov 2016 altså trump har allerede sagsøgt flere valg steder for voter fraud fordi hillary har vundet der hahaha.. syge mand.
    tja trump har ikke give udtryk for samme krigslyst som hillary så ved ikke helt, men nårh ja krig med den ene eller den anden er vel ligegyldigt, den almene befolkining gider jo ikke krig!
    men det ser godtnok ud til at være til trumps fordel, det må jeg da godtnok indrømme, de snakker om nu, han har vundet både flordia og ohio såååå....... han fører godtnok meget ift. mitt sidste gang. han har muligvis 5 stater der normalt går til demokraterne så allerede der ser det godtnok ikke godt for hillary..
    tror sq han vinder, sikke et land fyldt med pyskoser smiley og min kæreste forstår ikke hvorfor jeg er angst for at tage på ferie i amerika, de er jo helt hjernevasket

• #523   9. nov 2016 wow... stater der har været demokratiske altid har stemt på trump..... tror sq trump vinder
    se filmen idiocracy det er hvad der sker wow..

• #524   9. nov 2016 Jeg tror desværre også Trump vinder, og den fornemmelse har jeg desværre haft i mange dage. Han hiver jo den ene svingstat hjem efter den anden, det er fuldstændig vanvittigt!!

• #525   9. nov 2016 han er godtnok.. wow jeg er helt mundlam smiley øøøøøøøh shit ved ikke engang hvad fanden jeg lige skal tænke, er trods alt ikke supporter af nogle af dem men føler også de begge mangler brikker at rykke rundt med! det er wow... det siger lidt om den amerikanske befolkning og deres måde at tænke på det må man da sige!

• #526   9. nov 2016 Trump tager en føring

• #527   9. nov 2016 den har han haft hele vejen igennem, trump vinder!

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
    #528   9. nov 2016 At de er gale i det land var jeg klar over. At det var så galt. Hold nu kæft. De har nu en præsident,der både er gal og utilregnelig. De kan ikke være sig selv bekendt.

De er til grin i hele verden og man kan ikke engang have ondt af dem. Held og lykke. I får brug for det.

• #529   9. nov 2016 Jeg er næsten måløs, men havde det alligevel på fornemmelsen. Verden er af lave, og jeg kan desværre ikke pege på en eneste fordel ved, at have ham som præsident!
    Synd for amerikanerne, at de får så få kandidater at vælge imellem. Hvorfor ikke afgøre valget ved "primary election", hvor der var flere i spil?
    Senatet og Kongressen får også republikansk flertal, så nu må vi se, om de kan styre ham.

• #532   9. nov 2016 Så starter eventyret..

Men lad det stå som et klokkeklart bevis på hvad politikerlede i sin yderste konsekvens kan fører til...
    Så vi må håbe vores hjemlige politikere vågner op og begynder at være mennesker sammen med vi andre igen.

• #534   9. nov 2016 Ginne, ja de foretrækker en bindegal ekcentriker fremfor en levebrødspolitiker. Det siger trods alt en del.

• #535   9. nov 2016 Jeg havde håbet på Hillery. Dels fordi jeg ikke bryder mig om Trump og så dels fordi de så kunne have haft 2 historiske præsidenter i træk (1. sorte og 1. kvindelig)..

Men jeg håber godt nok at Trump tager sig sammen..

Han virker lidt som da Jacob Haugaard stilte op til folketinget.. Altså med sjov og spas, og så blev valgt ind alligevel.. Men hvor han så tog det seriøs da han var kommet ind..

Så håber Trump gør det samme..

• #538   9. nov 2016 Jeg nævnte faktisk for et par måneder siden overfor min mand, at jeg ikke ville undre mig hvis Trump vandt og han så blev skudt/slået ihjel.

• #540   9. nov 2016 Nårh jamen tillykke til trump smiley
    hvad har i tænkt jer at gøre hvis han faktisk gør det godt? ja hans politiske holdninger er ikke så gode, men mange fordomme omkring ham er fordi man ikke lige tager tid ud af sin hverdag til at læse hans politiske plan (som er tilgængelig på hans hjemmeside) og istedet lytter til medierne som taler meget grimt om ham. mange af de ting der bliver sagt han har sagt har han sådan set aldrig sagt.
    det bliver spændende nu kan amerika gå tilbage til deres rødder som et stor kapitalistisk land som de sådan set altid har været og så må vi se om det er det der gør dem lykkelige.
    tror nu ikke der starter en krig nu er to stor magter forenet efter så lang tids gnidning og trump vil ikke længere have tropper rundt omkring i verdenen han vil bare bygge et forsvar i amerika og det styre han jo selv
    ikke at deres samfund kommer til at være godt men hvis de er glad er det jo fint

• #541   9. nov 2016 Bush stemte ikke blankt men på en kandidat længere nede på den republikanske liste smiley
    Så må tiden jo så vise om Trump er det store mirakel som nogen gerne vil gøre ham til. Personligt sætter jeg mine penge på at det er han ikke. Han er/var en forretningsmand der brugte/bruger ganske ufine metoder og fik fx en masse småsparere til at investere deres pensioner i sit casinoprojekt der gik helt ad H...... til. Han gik derfra med skindet på næsen - småsparene og en masse andre investorere mistede alt. Jeg har svært ved at tro at han pludselig skulle være blevet 'den lille mands beskytter' når han tidligere har udnyttet den lille mand groft. Jeg tror mange af hans vælgere ender med at blive slemt skuffede: han gør det sikkert fint for en masse rige mennesker og sig selv og så ikke så mange andre.

• #542   9. nov 2016 mette men det er jo hvad kapitalisme er, hvis folk forventer andet er de sq for dumme.

• #543   9. nov 2016 Nannamusen: Jeg ved ganske udmærket hvad kapitalisme er smiley Men mange af hans vælgere blandt den hvide lavere middelklasse har jo lidt set ham som nærmest en 'frelser', der med et trylleslag vil give dem arbejdspladserne tilbage. Jeg har familie i midtvesten - Trumpland - og da jeg besøgte dem tidligere på året var det hvad jeg hørte, når vi sad ved middagsbordet sammen med deres venner og der blev snakket politik.

• #544   9. nov 2016 Hvis nu at den amerikanske præsident kun havde betydning for USA, så kan jeg kun sige 'tillykke, I fik som fortjent'. Desværre har en amerikansk præsident også stor indflydelse på verdensfreden.
    Mht økonomien, så vil jeg godt vædde en pose kfc på, at landet de næste 4 år vil gældsætte sig yderligere. Luftkasteller koster penge

• #545   9. nov 2016 amen undskyld mit grimme sprog! men det afspejler da deres intilligens smiley han kommer til at gøre det godt for rige som kapitalisme altid har gjort og hvis man er heldig går det ikke ud over alt for mange fattige. men ja .... det bliver spændende at se 4 år med trump, medmindre han bliver skudt, det er jo allerede forsøgt en gang

vil lige sige det virkelig ikke er for at tale grimt om din familie!! det er mere bare en hvordan kan de som "fattige" tro kapitalisme vil hjælpe? det er jo fordi de ikke er oplyst nok omkrinf politik så og hvad der vil sige at være kapitalist
    hvilket er både en skam og synd for dem!

• #546   9. nov 2016 Har fået et mindre chok her til morgen. Gik i seng med troen om at det blev Hillary - og så var det Trump - shit en forskrækkelse smiley

• #547   9. nov 2016 Hvis han gør det godt skal jeg med glæde indrømme jeg tog fejl af ham. Men jeg vil gerne se det først.. smiley

• #548   9. nov 2016 Det har aldrig handlet om fordomme. Det handler om det, han selv lukker ud af sin mund.

Han lyver, han er racistisk, han er diktatorisk i sin tankegang, han ser ned på kvinder, han ser på SIN EGEN DATTER som et seksuelt objekt og jeg kunne blive ved.

Han er ikke egnet til at være præsident, punktum.

• #549   9. nov 2016 alex - hører rigtig mange sige netop det du siger, men kom med citater? kom med videor hvor han siger de citater. det vil jeg rigtig gerne have for ja han siger nogle lidt underlige ting til tider, men hold kæft medierne fordrejer hans ord tit.
    lige mht. hans datter så var det en komplitmang til hende, at han er for retaderet til at tale pænt eller give den på en pæn måde gør ikke automatisk han ser på hende som et sexobjekt
    præsident er han nu engang blevet, så må vi jo se hvad han gør af spændende ting

• #550   9. nov 2016 Søg på youtube, ellers kan jeg gøre det, når jeg kommer hjem.

• #551   9. nov 2016 jeg har set rigtig mange af hans rally samt de politiske debatter mellem ham og hillary ( hvis de kan kaldes det, mest af alt mudderkastning fra begges sider) så vil blive rigtig glad hvis du gider finde de eksempler frem der gør du mener de ting om ham du nu gør! smiley kan sagtens vent, så tak hvis du vil!!

• #554   9. nov 2016 #552
    Nu ved jeg, hvorfor Trump er lettere orange smiley

Kommentér på:
Clinton vs Trump

Annonce