231 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

carnilover carnilover

jeg har for første gang købt en sæk carnilover til min dejlige coco mus DSG, som ellers er en kræsen dame! hun har nu siden hendes graviditet fået barf og kingsmoor pure hvalpe foder, men hun var gået død i det så søgte efter noget nyt. har aldrig set hende æde så meget tørfoder på en gang hun er helt vild. det er kartoffel og kornfri men er stadigvæk fedtet og lækkert. smagen er med laks og kalkun. er der andre der har erfaring med det mærke? har aldrig prøvet det selv før nu, men synes det virkede attrakrivt og taget i betragtning hvor glad coco er for det er det nok et mærke jeg kunne finde på at købe igen! og når jeg sammenligner med hendes kingsmoor er pillerne bare mere lækre og de lugter helt afsindigt af kød/fisk samt er langt mere fedtet end kingsmoor pillerne er ! plejer at skifte lidt mellem mærker men altid vende tilbage til kingsmoor som primære foder, er der andre mærker ud over essientiel orijen, wilderness og kingsmoor der måske skulle prøves? er blevet lidt hooked og kan godt lide der er en masse forskelligt for specielt hende at vælge imellem smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  carnilover
  • #2   4. nov 2016 coated?
    det er hvalpe foder hun får forresten da hun skal have mere på side benene smiley
    coco er kendt for at være en ubeskrivelig kræsen pind! så hun har ikke været nem med mad, men det kan selvfølgelig være hun bliver træt af carnilover i løbet af nogle dage? og det måske bare er fordi det er nyt mad?

• #4   4. nov 2016 jeg har givet svinefedt og hvalpe foder med barf og sommetider kallun, hun er kommet temmeligt godt op i vægt nu, i forhold til hvor tynd hun var blevet så nu er det bare det sidste skub hun skal have smiley problemet med essential er hun ikke gider spise det så har en god sæk foder herhjemme med det hun ikke rør smiley

• #6   4. nov 2016 At det er coated er jo ikke en dårlig egenskab i sig selv. Det er bare ingredienser, der er påført overfladen og ikke mixet i.

Det er som regel olieret og smagsfuldt og hvis det får hundene til at synes det er fantastisk, så er det jo glimrende.

Synes det lyder skønt, at du har fundet noget, din hund synes er top-lækkert smiley

• #8   4. nov 2016 Jo - men det er ikke hverken godt eller dårligt i sig selv, det er andre ting, det kommer an på..

Det ER nu engang bare olie og smag, der coates med..

• #11   4. nov 2016 Zarah: kalkun smiley

• #13   4. nov 2016 Kenzie, lige der er "efter min mening" nok en pointe smiley

• #15   4. nov 2016 Der foreligger så vidt jeg ved ikke nogen entydig dokumentation for at MSG er så grumt, som det bliver lagt ud en gang imellem.

Jeg er ikke tilhænger af at give hunden en masse tilsætningsstoffer, men ret skal også være ret, synes jeg.

Det hele er kemi og det hele interagerer.

• #18   4. nov 2016 det er ikke fordi jeg ser kallun og kylling som noget hun tager på af, for det ved jeg godt ikke er den store fedt bombe smiley men det er noget hun får fordi hun er så møg kræsen så hun skal have noget ned!
    og det er ikke fordi jeg ser fedtede hundemad som bedre end ikke fedtede, tilgengæld ser carnilover langt mere attraktivt ud end kingsmoor, selve pillerne og lugten og har igen aldrig set hende gå så meget i kage over foder, hun spiste fra foderspanden, hvilket hun ellers aldrig har gjort før!
    også derfor jeg vil høre om nogle har erfaring med mærket smiley for det ser ikke for mig ud til at være et dårligt mærke. men jeg kan jo tage fejl?
    men hun er så møg kræsen, RC fodre jeg ikke med af ren princip, synes det er dårlig foder! men hun har dog fåer det en smule før jeg fik hende, igen ikke noget foder hun rigtig gider
    Orijen, gider hun kun hvis det er blandet op med vådfoder og så bliver pillerne altså skubbet til siden!
    Kingsmoor spiser hun kun lidt af, når hun er sulten nok
    Olivers, er hun heller ikke helt vild med, igen spiser hun kun hvis hun er sulten nok
    barf for det meste er det et hit, men vil ikke kun råfodre hende for føler ikke hun får nok mad så
    wilderness kan hun lide igen i små mængder, altså hun er ubeskriveligt kræsen, da hun havde en kost der primært bestod af kogt kylling, kallun og menneskemad som kartofler og sovs før jeg fik hende, og det har jeg altså ikke lyst til at gå tilbage til!
    Svinefedt bliver smeltet og coated ud over hvalpefoder en gang eller to om ugen, og det har hun været meget tilfreds med, så det er ikke noget hun får hverdag, men det er en anbefaling fra en der har store hunde og bruge det som fede kur før de skal på udstilling og det har i hvert fald hjulpet lidt. og i forhold til hvor undervægtig hun var før, med synlig hofte og vingeben så er hun blevet lækker nu! men et kilo eller to skader ikke i hvertfald hvis det stod til mig!
    altså synes personligt ikke det er nemt med hende! så køber hundemad i store strømme for at finde noget hun kan lide, så jeg kan have forskelligt til at variere med, og er endda kommet så langt jeg overvejer at købe mærker med korn i fordi hun nærmest har været igennem alle kornfri mærker jeg kender smiley

• #19   4. nov 2016 Ha ha forvirringen er da total. Sorry Zarah!

Kommentér på:
carnilover

Annonce