Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Om katte ???
  • #1   14. nov 2006 Hvis der er nogen der har en ide om det altså , jeg er desværre ikke det store kattemenneske.

• #2   14. nov 2006 Min mor havde en hun-kat som havde været inde fra hun var killing, nu bor de på en gård og hun har taget det såååå fint, hun finder selv hjem om aftenen og går selv ud om morgenen... hendes han kat kan tilgengæld ikke fordrage at være ude, så han slipper smiley men jo, det vil jeg mene at de godt kan smiley

• #3   14. nov 2006 Det kan du godt gøre, jeg ville bare lige gå med ud de første gange og så tage den med ind igen... Sådan har vi gjort det med alle de killinger vi har haft...

• #4   14. nov 2006 Jubiiiiiiiiiii smiley
    Tak nat , jeg stjal nemlig to katte igår og har ikke rigtig liiiiiiiige vidst hvad jeg skulle gøre med dem !
    Meget smart af mig !

• #6   14. nov 2006 Hvis det ikke er dig de har boet ved fra de var små så skal du lade dem være inde i 14 dage så de vender sig til jer og så gøre det andet... Ellers kan du risikere at de løber deres vej... smiley

• #7   14. nov 2006 Så der er lys for de to kræ smiley - Dejligt.

• #8   14. nov 2006 ja det kan de sagtens.... det er hvis det er omvendt ...fra ude til inde..det er synd....

Lykke

• #9   14. nov 2006 Julie S

**GgG** din lille røver smiley
    Jamen det vil jeg mene de kan, specielt hvis de kun er killinger, for min mors var trods alt 3 år da hun begyndte at komme ud....

• #10   14. nov 2006 Cato - Det tror jeg nok jeg forstår.
    Er ikke mine katte - Og jeg vil faktisk helst heller ikke have dem hvis jeg skal være ærlig. Men de gik lukket inde i et værelse uden vådt og tørt - og kattebakke. Fy for heeeeeeeeeeel.. har A L D R I G set noget lignende. Så jeg tog dem med mig.

Og mine forældre har sagt - OK til at de må bo hos dem ...

• #12   14. nov 2006 Cato - Ja , jeg kunne bare ikke gå derfra uden dem.
    Var en ''bekendt'' der bad mig tjekke hendes post - jeg havde nøglen fra hendes ekskæreste (og aldrig lige havde fået afleveret) fik besked på bare at ta posten og gå ud igen for det rodede helt vildt ! (ROD ?)

Da jeg kom ind i lejligheden (som iøvrigt duftede skønt) ku jeg bare høre kattene sprang op af den låste dør ind til værelset ... Jeg låste op .. og jeg var ved at knække mig. Gav dem mad og vand - stoppede dem i hendes vasketøjskurv og tog dem med da jeg kørte. brrrh.

• #13   14. nov 2006 Og allesammen - Tak skal i have for alles jeres råd , er super at høre at der er lys forude for dem.
    Alt er bedre end det de kom fra.

• #14   14. nov 2006 Cato - Tror meget få ville smide kattene i deres rum igen smiley
    Og hvad man må og ikke må .-... i den her situation .. Ja hun kan jo komme an.

Hun opdager nok hendes vasketøjskurv mangler før kattene.

• #15   14. nov 2006 det kan de sagtens vænne sig til du skal bare sørge for at vente min 3 uger efter en flytning med at lukke den/dem ud..

• #16   14. nov 2006 Cato - Ja for pokker .. Får nok bare en sms - Du har da ikke taget min vasketøjskurv vel ??

Har også meget lidt til overs for hende nu... Tænk sig at bo sådan. Kattene var tydeligvis ikke ønsket siden de bare var blevet låst inde i et tomt rum men så kan man sgu da finde et nyt hjem - alternativt få dem aflivet.

• #17   14. nov 2006 Cato - Det tror jeg nu sagtens hun kan - Makeup'en fejler ihvertfald ikke noget ! ! !

Du bliver nødt til at holde skansen endnu en gang , jeg bliver nødt til at smutte en times tid. smiley

Kommentér på:
Om katte ???

Annonce