{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Er tråden væk ??? {{forumTopicSubject}}

Ja nu opretter jeg et emne om tråden der nu er væk, fandme om jeg gør smiley

Hvor hulan blev tråden med den lille hund af ? den tråd hvor den var angst og ikke kunne være alene hjemme ? smiley

Jeg fik ikke set om han svarede mig, eller hvad der forgik efterflg smiley

Nogen der kan opdatere ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er tråden væk ???
  • #1   24. okt 2016 ikke andet end at ts bestemt ikke mente det kunne være smerte relateret .. og at han ikke kunne huske de præcise dato´er for sine tidligere indlæg , han mente at han dengang ikke havde set adfærden som bekymrende , men at efter de havde sat kamera op , kunne de tydeligt se at hunden rent faktisk var stresset og angst.

• #2   24. okt 2016 Var det tråden med den lille hund, hvor dyrlægen havde anbefalet et kuld hvalpe? Til trods for at der var tale om en angst og usikker hund?

Den tråd vil jeg også gerne have en opdatering på...for dens adfærd var meget bekymrende..

• #3   24. okt 2016 jep , det var den Salla

• #4   25. okt 2016 Øv, dvs han slettede bare tråden efter at være sikker på at det bestemt ikke kunne være smerter smiley
    Han havde nok regnet med gratise råd end at skulle have penge op af lommen til enten dyrlægen eller en adfærdsbehandler smiley

• #5   25. okt 2016 Hvad pokker er der galt i at søge efter råd og vejledning hos en flok garvet hundemennesker som der er herinde? smiley

Hvis folk ikke er interesseret i at hjælpe ham, jamen så kan man jo nemt lade være med at svare.

-nu læste jeg tråden og ja hunden (og ejer) havde i den grad brug for professionel hjælp, og ikke bare ved deres sædvanlige dyrlæge som mente hundens issues kunne fixes ved et kuld hvalpe, men derfor er det vel fair han søgte råd og vejledning herinde i første omgang?

• #6   25. okt 2016 Ja bestemt , det gav ham da en god forudsætning for af kunne hjælpe hunden og sin familie smiley .. at rådene så måske ikke lige var det han ville høre , er jo en historie.

Kommentér på:
Er tråden væk ???

Annonce