Ny byg Ny byg
Hej HG
Tænkte der måske var nogen her inde som havde prøvet at få bygget nyt hus - så jeg prøver lige en gang
Vi er i gang med at finde vores første hus at købe. Vi har været ude og kigge en del igennem efterhånden (vi har ikke travlt) men priserne i Roskilde kommune, hvor vi gerne vil bo, er ret høje i forhold til hvad man får - dvs. for 2 mill. skal vi alligevel bygge en del om og der kan komme uforsete udgifter. Så faldt snakke lidt på at bygge noget nyt selv - men vi har absolut ingen erfaring eller kender nogen med det.
Hvad er fordele og ulemper ved det? Hvem skal man holde sig fra? Er det endt ud som ønsket?
Jeg vil rigtig gerne høre om nogen som har været igennem et byggeprojekt.
Vi kan ikke lave andet selv end vand og varme, da manden er VVS'er og ikke særlig handi på andre punkter
Håber der er nogen der har lyst til at dele ud af oplevelser.
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.716
Alternativt, må din mand vel kende en troværdig murer- eller tømrermester, I kan sætte ind til at styre byggeriet. Denne vil så som oftest også vælge underleverandørerne. Man kan dog formentlig aftale selv at lave vvs-installationen.
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 1.078
Søren - spørgsmålet er om det kan betale sig, eller om det er bedre at få et firma som kan klare det hele. Vi må prøve at få et møde med et firma (ved dog ikke hvem endnu) og høre hvad de kan tilbyde.
apr 2013
apr 2013
apr 2013
Håber de bliver glade for det!
apr 2013
apr 2013
Vi har en aftale med både Eurodan huse og Huscompagniet nu, så vi kan få klartlagt det lidt
apr 2013
Hvor stor grund har i begge bygget på?
Jeg er meget spændt på at snakke med Huscompagniet og Eurodan Huse og høre hvad de kan tilbyde. Jeg regner med at de begge vil tilbyde os at komme ud og kigge på nogle typehuse, dog er jeg klart mest til et plans huse - både mht rengøring, men også hundene.
apr 2013
Ny byg