599 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Frisør? Frisør?

Kan det virkelig passe, at der ikke er andre frisører i Århus, der har erfaring med at farve half-and-half hår - ala det på billedet - andet end at der nok var én hos ID4U i Bruuns Galleri der vist havde prøvet det? Har ringet rundt til adskillige steder..
Ja, det er da måske ikke det vigtigste at have erfaring med, det kunne bare være rart med én der havde prøvet det før, da jeg tidligere har stået i en situation hvor frisøren mente at den pågældende frisure kunne hun da sagtens lave alligevel og det kunne hun jo så ikke helt...

Kender i ikke en frisør omkring Århus der har erfaring med lidt.. øh.. alternative frisurer?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.
  • Installation af lamper 1.000 kr.
  • Setter op 4 loft lamper 650 kr.
  • Samling af havestol 300 kr.
  • Fjernelse af ukrudt og oprydning af blade 500 kr.
  • Skærer bar stole Ben i sort metal 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Frisør?
  • #1   17. okt 2016 Jeg ville da ellers ha troet at det var møg nemt bare at dele håret op på midten og så farve hver side forskellige farve smiley

• #2   17. okt 2016 Tjaa det er det sikkert også - jeg har bare rigtig dårlige erfaringer med frisører der siger "jaja det kan jeg da bare gøre" og så har hun jo NUL erfaring med det alligevel og fucker det op smiley

• #3   17. okt 2016 Det kan en hver frisør da lave..... kender desværre ikke en frisør i det område men min mor holder til i Vestjylland så hvis du kommer på de kanter så af til. På min mors salon kan de i hvertfald lave det der for jeg har haft det, bare delt for og bag.

• #4   17. okt 2016 Okay måske jeg overvurderer det - jeg har bare ikke være til frisør i MANGE år og er så bange for at det er en, der alligevel kommer til at lave noget helt forkert, hehe smiley

• #5   17. okt 2016 Jeg ved ikke, om de kan, men jeg bruger ByVesti i Vejlby, og de er smadderdygtige og søde! Især AK er en stjerne.

• #7   17. okt 2016 Tak Julie!
    Jeg har lyst blond hår lige nu smiley Og overvejer pandehår med den her frisure. Jeg har også haft mange forskellige farver og har eksperimenteret en del herhjemme både med klipning og farvning, så jeg burde ikke være nervøs, men lige her føler jeg åbenbart, at jeg springer ud i noget lidt vildere end normalt smiley

• #9   18. okt 2016 Hahaha Lenschow smiley Det gik dog ikke efter planen, frisøren turde ikke trække det blålige skær ud af mit hår og farve den ene side brun, da det måske ikke ville tage ordentligt fat fordi mit hår er meget slidt.. såå jeg er tilbage ved startpunktet og aner ikke hvad jeg skal gøre med det her hår smiley

• #10   18. okt 2016 Har du da et par dalmatiner hvalpe du skal have lavet en frakke af smiley

• #11   18. okt 2016 Ha ha ha Steffen smiley nej ikke længere smiley

Kommentér på:
Frisør?

Annonce