Andre forumemner med "Tøj"
Tøj
Min pomeranian har fået konstateret Alopecia hos dyrlægen så jeg skal nu til at tænke i overtøj til ham henover vinteren når vi går tur - hvilket er en helt ny verden for mig. Er der nogle der ha...
Min pomeranian har fået konstateret Alopecia hos dyrlægen så jeg skal nu til at tænke i overtøj til ham henover vinteren når vi går tur - hvilket er en helt ny verden for mig. Er der nogle der ha...
Skrevet af: Rikke F - 13. okt 2023
Spørgeskema tøj
Jeg mangler forældre til unge mellem 7-16 år! Jeg har udarbejdet et spørgeskema, der undersøger børns tøjforbrug i forbindelse med min afsluttende projektrapport. I den sammenhæng, har jeg behov f...
Jeg mangler forældre til unge mellem 7-16 år! Jeg har udarbejdet et spørgeskema, der undersøger børns tøjforbrug i forbindelse med min afsluttende projektrapport. I den sammenhæng, har jeg behov f...
Skrevet af: Camilla J - 8. dec 2024
Tøj
Hej alle sammen. Nu blæser det og det er koldt og regner. Kender i nogen gode hjemmesider med tøj til mellemstore hunde. Altså sådan en 6 kilos hund. Han er Pekingeser. Grunden er at jeg alti...
Hej alle sammen. Nu blæser det og det er koldt og regner. Kender i nogen gode hjemmesider med tøj til mellemstore hunde. Altså sådan en 6 kilos hund. Han er Pekingeser. Grunden er at jeg alti...
Skrevet af: Mandy Sisse - Pekingeseren! N - 29. okt 2012
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
- Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
- Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
- Væg reol & jakke stativ 400 kr.
- Genbrugsplads 500 kr.
- Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.470
Nu hvor han er udvokset er jeg ret glad for mærket Trendy4Paws til bulldogs fordi de har modeller specielt tilpasset til de bredbrystede
Vi har Bakar og jeg skal nok have denne også... Trendy4Paws Setzer Outshell
De kan bl.a. fåes her:
http://www.dinhundeservice.dk/hundedaekkener-96/?br=36
Tøj