28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.299
ny navnetråd marsvin :) ny navnetråd marsvin :)
Da planerne gik lidt i vasken og vi derfor ikke fik Raja hjem alligevel (vil ikke komme nærmere ind på detaljerne) fik vi i går denne skønne lille hununge hjem i stedet.
jeg er så forelsket i hende, hun er så sød og blid.. Stadig ved at falde til selvfølgelig, men virker til at være ret nem at få tam. Hun er ikke begejstret for at skulle tages op, men da jeg skulle tage billeder sad hun bare stille det meste af tiden og blev nusset lidt bag ørerne Hun var dog ikke oppe i mere end 5 minutter, for hun skal lige have tid til at falde til
Hende og Lilo virker allerede som om de er ved at blive rigtig gode venner. De snakker i hvert fald løs, også i nat Men der har ikke været noget som helst negativt, Lilo tager det meget roligt, blev lidt bange for den der mærkelige unge der blev sat ned, så de brugte et par timer i går på at sidde i hvert deres hjørne, da de var gået, begyndte de stille og roligt at tø op, og de spiser også sammen af samme skål og ligger sig ret tæt på hinanden, og pludre som sagt, så de skal nok blive bedste venner
Men nu står jeg jo så uden et navn igen, Raja navnet var jeg super glad for, det passede så godt ind med Lucky, Rosa og Lilo, men hun ligner ikke en Raja
Jeg ville have Grisling, men min kæreste har nedlagt veto på det og Angel, på trods for at han siger jeg selv må bestemme
Så kære hg, vil i ikke lige endnu engang være søde at hjælpe, i er så gode til det.
Det skal være Disney og gerne 2 stavelser (det må gerne være længere hvis man f.eks. kan lave et kælenavn, Madeline til Maddie f.eks. )
Og hvis jeg kender HG ret så vil der komme en masse spørgsmål, hvilket jo kun er dejligt, så jeg kommer jer lige i forkøbet.
Lille pigen (som hun pt hedder) kommer fra Petworld. Jeg er normalt typen, og er stadig typen der på ingen måder ønsker at støtte op om salg af dyr i dyrhandler, jeg synes simpelthen det er forkert, så i behøver ikke slå mig oveni hovedet, jeg ved godt jeg har støttet noget som jeg selv og mange andre er meget imod, og jeg ved godt at jeg intet godt har gjort i forhold til at hjælpe de andre marsvin, for der kommer bare en ny unge ind. MEN jeg var inde den anden dag efter en høhæk, og der sad den her lille unge og gemte sig i et hjørne under høhækken, jeg gik uden at købe hende, for jeg skulle jo have Raja. Det det så ikke blev til noget alligevel, og jeg ikke kunne glemme den her stakkels lille forskræmte unge, tog jeg tilbage for at se hende.. Hun sad i går (altså 1 døgn efter) stadig i det samme hjørne og gemte sig, de andre unger rendte rundt og virkede nysgerrige, selvom de jo selvfølgelig også flygtede når folk gik hen til dem. Da en af medarbejderne så kom hen og tog hende op var jeg bare 110% solgt. Hun kom med mig hjem, og herhjemme er hun allerede nysgerrig og snakkende, hun spiser og virker glad, selvom der stadig ikke skal meget til før hun fare ind i et hus, men hun har også kun været her 1 døgn, så hun skal lige have tid
De kunne selvfølgelig i butikken ikke fortælle mig noget som helst om hende, så jeg ved ikke noget om hende. Vægten indikere at hun er 4-5 uger gammel. Hun har den blødeste, tykkeste, vamsede pels
Hvis ikke jeg allerede havde haft en der hed Teddy, var det det hun kom til at hedde, men vil ikke genbruge navnet
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.299
Jeg er også helt vild med hende, jeg er meget spændt på hvordan hendes pels bliver som voksen, for jeg aner ikke hvad hun er
Hun er lidt alla en teddy, men alligevel ikke, og hun er så tyk pelset, pjusket og vamset, at hun bare ikke passer på noget jeg kender, så det er lidt spændende (skal måske siges at jeg ikke har haft andet end glathåret, hvirvel og teddy, og så Lilo som er i sin helt egen kategori
nov 2012
Min søster siger Rapunzel, hvilket jeg også selv har tænkt på, men synes bare det er et langt navn
nov 2012
Noget er stamtavle navnet, noget andet er kaldenavnet
Jeg er jo til 2 stavelser, Lucky, Rosa, Lilo.. Så er det altså langt når man får en Rapunzel.. Men pelsen passer jo fint til det.
Jeg er nu stadig lidt til Grisling, men det må hun jo ikke hedde
nov 2012
Min søster siger hendes kælenavn kan være Rap.. Men okay hendes børn havde en kanin der hed Snegl, så der skal meget til før det bliver underligt for hende
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 80 Svar: 431
Nu er hun godt nok ikke rødhåret, men jeg tænkte alligevel Ariel.
nov 2012
Hun er i hvert fald ikke almindelig teddy, for hendes pels vender den "rigtige" vej, altså man skal ae fra hoved og ned, hvor teddyen pels jo er omvendt. Men stadig mere ovre i teddy pels end almindelig marsvin (læs glathårs og hvirveldyr)
måske hun bare skal hedde et feletantdyr (det er fra peter plys
Ariel kunne godt være et bud, men hmmm... Hun er altså ikke nem at finde navn til
feb 2005
Følger: 9 Følgere: 22 Hunde: 5 Emner: 80 Svar: 431
Det bliver spændende at se, hvad det bliver til.
dec 2010
Følger: 88 Følgere: 66 Hunde: 4 Emner: 1 Svar: 916
dec 2010
nov 2012
De to små, tak.
Puk Jeg bruger kun disney navne, hvilket gør det lidt svære, men alle de andre har disney navne så det skal lille pigen også have.
Og hvor er de fine dine små også chinchillaen
dec 2010
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 155 Hunde: 3 Emner: 91 Svar: 677
jun 2011
Følger: 12 Følgere: 155 Hunde: 3 Emner: 91 Svar: 677
nov 2012
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.727
Jeg tror at hun er noget CH-teddy blanding. De har sådan noget sjovt pjusket hår bagpå.
Og hvor er hun bare kær
nov 2012
Ch teddy blanding er nok også pt mit bedste bud.. Søgte lige hurtigt på google, og hendes pels passer faktisk ret godt til ch teddyen
jeg hælder pt til Penny.
dec 2010
Er sikker på at hun blive smuk, uanset hvordan frisuren udvikler sig
Penny er også et sødt navn
nov 2012
Er så glad for hun har fået en ven, hun snakker og snakker og snakker, hun plejer at være langt mere stille og hun render også mere rundt i buret nu end før. Stakkels Lilo at have været alene så længe.
Hun bliver så smuk, hun er smuk.. Har ikke 1 sec fortrudt mit valg
Ja hun kommer til at hedde Penny
dec 2010
Dejligt at Lilo er livet op, og snakker løs. Håber at de 2 bliver bedste venner.
nov 2012
Rosa mener også at hende og Penny skal mysse osv. meeeen det er Penny altså ikke helt klar til endnu, men det skal nok komme
Min far har lige fået facebook (den dag troede jeg aldrig ville komme, han sender ikke engang sms'er :o) men han mente bestemt at hun skal hedde Nuser
ny navnetråd marsvin :)