24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Bent..... altså :/ {{forumTopicSubject}}
Han er fandme ikke til at lave en klar aftale med
Flere gange når vi er i præstø, og Tanten bliver sat af ved grillen ved netto, forventer hun at hun hun er færdig med at handle eller være i banken, at så holder Bent på netto`s p-plads, men nej, man skal over og lede efter ham ved meny`s p-plads, altså storke rundt efter ham
Så her i går, da Tanten skulle på grillen og i matas, sagde hun strengt til Bent, at nu blev han på Netto`s p-plads !
Da Tanten kommer ud igen, forventer hun at han har hørt efter, og går ned på netto`s p-plads og kigger efter ham, men nej, ingen BMW
Så trasker hun hele vejen over til Meny`s p-plads, mens hun skumler at nu skal han godt nok have en gang øre-niv
Men er er heller ingen Bent Hvor fanden har han nu gemt sig ?
Op med mobilos, og ringer til ham
Tanten : Hvor fanden er du nu henne af ?
Bent : på nettos p-plads, det sagde du jo jeg skulle
Tanten : NEJ DET ER DU IKKE... Jeg HAR kigget der
Bent : joooo... det er jeg, jeg holder bare helt nede i hjørnet, for det var den eneste plads der var
Tanten : ka du så komme her over ved meny NU !!!
Tanten stiller sig ud og venter ved meny, og kommer i kambolage med en nydelig dame i en lille bil, som mener at Tanten blot skal gå over vejen, så hun vinker på livet løs, mens Tanten prøver med fagter at forklare at hun skal blive her, alt i mens Bent holder bag ved damen og venter på hun kører
Bagefter siger Bent : du sagde selv at jeg skulle køre hen til Netto`s plads
Tanten påpeger at han ikke skulle gemme sig nede i hjørnet, hvor man ikke har en kinamands chance for at se ham
Bent mener der i mod at Tanten vist trænger til nye briller
Der er ca 12 min kørsel fra præstø og hjem, så gæt selv hvad de 12 min blev brugt til
Vi er vist lige påståelige begge 2 og heldigvis kan vi grine af os selv og hinanden bagefter
jun 2009
Følger: 230 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.005
aug 2008
Følger: 28 Følgere: 33 Hunde: 3 Emner: 21 Svar: 1.087
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Han er desværre typen man kalder *gal men genial* Dvs på nogle punkter, er han ganske uovertruffen, og har et ekstemt veludviklet talent, men så mangler han tilgengæld på andre punkter
nov 2008
Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 440
Det ser jeg mange som gør, jeg forstår ikke hvorfor.
Jeg vil da os med ind og se efter gode tilbud
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 202 Svar: 13.629
aug 2016
Følger: 39 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 25 Svar: 304
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Bent..... altså :/