{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det nu klogt...?
  • #1   10. nov 2006 Mine får selv lov til at bestemme.........mener de vandet er til at holde ud, ja så bader de.

De kommer så bare hurtigt hjem og bliver gnubbet godt!

• #2   10. nov 2006 Jeg lader Monique selv vælge om hun vil hoppe i bølgerne, er vi ved stranden har jeg altid et håndklæde med til at tørre hende med inden turen går hjem til brændeovnen.

• #3   10. nov 2006 Tror ikke det er så klogt igen.. Vi lad ikke rocky gøre det mere ihvertfald.. smiley En af vores bekendt havde haft sin hund med nede ved stranden forleden.. Og han havde været i vandet max 5 min og nu hoster og nyser han helt vildt..

• #4   10. nov 2006 Frigg hopper i fjorden hver aften. sommer og vinter...

Hun bliver tørret grundigt bagefter. Det har aldrig været et problem.

Hvis hunden selv vil i vandet, kan jeg ikke se der kunne ske noget ved det.
    Bare man husker at tørre/gnubbe godt med et håndklæde

• #5   10. nov 2006 De finder hurtigt ud af om der er godt, eller for koldt. Sofus er ikke tosset med vand ( bange for bølgerne ) Men min gamle hund, var ude at bade flere gange om ugen, også selvom det var MEGET koldt. Han mærkede på vandet, og hoppede i. Kun en gang gjorde han ikke, men der var der også sne, så det har nok været for koldt.

• #6   10. nov 2006 Skal heller ikke gøre mig klog på det område.. Nu er rocky heller ikke den helt store vandhund så tror slet ikke hun har lyst til at hoppe i hvis hun fik chancen.. Hehe.. Men hun gjorde det da i sommers af sig selv til sidst.. smiley

• #7   10. nov 2006 kaoz var nede og bade igår...

og vi gik i skoven bagefter.. den hund fryser aldrig *GG*

men han er meget aktiv og ruller sig i græsset når han har badet.. så han er jo ikk drivende våd..

• #8   10. nov 2006 Anne og Nicolaj O : Okay jamen rico er bare sådan en vandhund det var han i sommers. Og jeg skal ned og hente noget ved familien og ligger ved vandet og syns at jeg kunne ligeså godt bruge stranden som en god lang gå tur også nu jeg var der onkring. men har aldrig været ved vandet i de kolde måneder før med en hund så jeg vidste ikke lige hvordan og hvorledes..

Tak for svarene..

• #9   10. nov 2006 okay.. tror da lige jeg vil prøve det nu når vi er der... hehe..

• #10   10. nov 2006 Amanda bader også året rundt , hun er meget langhåret og tager flere timer om at tørre....hun har aldrig været syg af det *ss*

Kommentér på:
Er det nu klogt...?

Annonce