{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aften hygge-tråd :)
  • #2   28. sep 2016 Jeg er også helt ved siden af mig selv i dag. Tåge i hjernen, svimmel, kvalme og øm i hele skroget smiley
    Men jeg fik da tumlet en tur i skoven med hundene og støvsuget, det er faktisk hvad jeg har formået.


    profilbillede
  • #3   28. sep 2016 Jeg har skrevet ansøgning, været til workshop ifm jobsøgning i 3 timer og er nu i sommerhus en smuttur til fredag morgen for at hjælpe min mor med noget praktisk smiley

  • #4   28. sep 2016 Jeg har lavet absolut ingenting.

    Er "sofaindlagt" og skal holde mig i absolut ro. smiley


  • #5   28. sep 2016 Åh nej, bare I ikke er ved at blive syge.. Jeg måtte lægge mig i sidste uge. For dælen hvor var jeg ynkelig! Høj feber, ondt i hele kroppen, svimmel, kvalme, og ondt i mavsen.
    Men resten af det der er skrevet lyder ikke tosset! smiley


  • #6   28. sep 2016 Jeg har været til en laang og kedelig forelæsning, og så tog jeg hen i min nye lejlighed for at læse i et par timer smiley Jeg har kun 2-3 km hjem - til mine forældre - så jeg gik hjem og overtog lige et gym på vejen. Ellers har jeg virkelig ikke lavet andet. Er bare helt bombet og orker ikke rigtig noget smiley

  • #7   28. sep 2016 Funke, så må det være velfortjent at smække fusserne op resten af aftenen! smiley

  • #9   28. sep 2016 Jeg har været til møde i formiddag (hundelufteren tog heldigvis tøserne imens jeg var væk). Så hjem og handle, bage kanelsnegle og afsted i hundesvømmeren med tøserne og nu er vi lige kommet hjem og jeg sidder og spiser min aftensmad smiley Med et par lidt trætte gamle tøser smiley

  • #10   28. sep 2016 Jeg har skrevet en ansøgning og været til 3 timers netværksmøde. Og her til aften har jeg været til hundetræning smiley Min lille hund er bare SÅ mega sej og lærer så hurtigt. I dag lærte han snude-target på min hånd i løbet af ingen tid smiley Jeg er faktisk ret imponeret over at min staff er SÅ kvik, og det er min træner vidst også. smiley Men hvor er det fedt smiley

  • #11   28. sep 2016 Jeg har endelig fået taget mig sammen til at rydde op efter Ghinis hvalpe, der rejste for 1½ uge siden.
    Vasket tæpper, pakket fødekasse og hvalpegård væk og fået gjort rent smiley

    I formiddags gik jeg en lang tur med de 2 store og i eftermiddags havde jeg alle 3 whipper med på boldbanen. Bianchi var ikke helt tilfreds med, at hendes mor har lukket mælkebaren smiley


    profilbillede
  • #13   28. sep 2016 Lyder som om de fleste har haft en dejlig dag smiley
    Kirsten, nurh hvor er de skønne smiley


  • #16   28. sep 2016 Vi har været nede og besøge min far og hans kæreste, det var SÅ skønt at se dem igen , og så fik vi lækker mad smiley

  • #18   28. sep 2016 Æv god bedring til jer der ikke er på toppen!
    Og tillykke til fødselaren smiley



  • #19   28. sep 2016 Jeg har hyret en dame til at gøren rent en gang om ugen i dag... Hun kommer fremover hver tirsdag eller torsdag og støvsuger, vasker gulve, tørre støv og gøre badeværelse rent.... Jeg er så glad for beslutningen og glæder mig til tirsdag hvor hun kommer første gang..

  • #20   28. sep 2016 Pu har lavet lidt af hvert i dag
    Men har da fået handlet ind til kanel kage som min ene nabos datter har lovet at bage for mig til vores " strikke klub" i morgen det er nemlig min tur til at komme med noget men da jeg stor i flytte rod til over begge øre og er høj gravid er overskuddet ikke så stort
    Jeg fik også handlet det sidste ind til de 5 kg kartoffelsalat der skal lavet til flytte folk på søndag her sidste weekendt lavet 3 kg frikedeller smiley
    Så har jeg fået gået et par ture med en anden nabos hund da hun ikke er så godt gående de her dage
    Vist min lejlighed til en mulig ny lejer og ellers fået mig en lille morfar smiley


Kommentér på:
Aften hygge-tråd :)

Annonce