hold op hvor blev jeg bange... hold op hvor blev jeg bange...
Der kom en stor rottweiler gående ude på vejen med en pige på de 17 - 18 år tror jeg eller måske ældre så hende ikke så godt. og Choco og Kambei var ude i haven.. Choco har et lille "hul" i hækken oppe for oven så han kan lige hoppe op og kigge ud fordi han er så stor.. Choco farede selvfølgelig op og "skældte ud " og rottweileren gjorde jo selvfølgelig det samme.. hold op hvor blev jeg bange troede Choco ville hoppe over .. tror sagtens han kunne hvis han gad.. :o/ pyyyha.. hvis han havde hoppet over havde der været slåskamp og ville være svære at skille ad.. pyyyha.. stod heldigvis udenfor bare på den anden side så jeg råbte såå højt da han begyndte og har aldrig set den rottweiler før.. :o/ men så godt den kom lige så stille af gående.. så var lidt forberedt.. han plejer ellers ikke ar reagere så voldsomt han plejer at skælde ud.. men synes det her var lidt vildt og troede virkelig han ville springe over.. :o/ men det skete heldigvis ikke noget.. og han har aldrig sprunget over før.. såååh.. ;o)
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
mar 2006
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 1.816
sep 2005
Følger: 96 Følgere: 95 Hunde: 6 Emner: 755 Svar: 7.164
okt 2005
Følger: 3 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 135 Svar: 2.317
hold op hvor blev jeg bange...