475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvad synes du ? Hvad synes du ?

http://finans.dk/finans/erhverv/ECE9025838/nyt-vaaben-i-den-danske-butikskrig-tjen-penge-paa-at-koebe-ind-for-naboen/?articleId=9025838&ctxref=ext

Faldt lige over den her artikel, og idéen tiltaler mig.

Hvad mener du ? Kunne du finde på at handle for naboen, eller lade naboen handle for dig ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad synes du ?
  • #1   26. sep 2016 måske ikke lige naboen, da de ikke snakker så godt dansk så er nervøs for vi misforstår hinanden.

Men har før handlet for ældre naboer, og ville gerne gøre det igen i mine gode perioder smiley

Jeg vil helst selv handle, men hvis det hele vælter må folk jeg kender gerne handle for mig smiley

• #2   26. sep 2016 Nu har jeg heldigvis den sødeste nabo i verden, så hvis hun kom og bankede på, og spurgte, så ville jeg gerne hjælpe hende. MEN, jeg ville nok ikke gide at gøre det som noget fast, mere som en hjælp i ny og næ.
    Og omvendt, hvis jeg virkelig havde behov for den hjælp, så måtte hun da gerne handle for mig, men fortrækker selv at handle.

• #6   26. sep 2016 Jeg tænker også at det kunne være en udemærket ordning. Hvis min nabo spurgte om jeg ville tage en pakke kaffe med fra supermarkedet, ville jeg aldrig drømme om at opkræve penge for det.
    Men jeg skal køre ca. 15 km for at komme i Rema 1000, og hvis nogen i nærheden af landevejen, har brug for hjælp til at få handlet, ville jeg absolut ikke have et problem med at gøre det, og så tjene lidt ved siden af.
    Men det kommer an på hvordan det kommer til at fungere, for jeg kan absolut ikke hjælpe med at handle en fast dag om ugen eller lign. Det er mit liv for uregelmæssigt til smiley

• #7   26. sep 2016 jeg har en gammel nabo der med lidt hjælp fra hjemmeplejen stadig klare sig nogenlunde i hans eget hjem endnu. ham kunne jeg SAGTENS finde på at handle ind for, jeg kunne dog ALDRIG drømme om at tage andet end måske det tilfældige bajer over hækken for det.
    set i lyset af alt det UBER halløj er det vel også sort arbejde, så der er vist ikke meget tilbage efter der er betalt skat smiley

Kommentér på:
Hvad synes du ?

Annonce