28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.303
World of warcraft Alliance arathor???!!! :D World of warcraft Alliance arathor???!!! :D
Halløj alle i skønne mennesker herinde
Det er efterhånden lidt tid siden vi har haft en spilletråd, og nu er det jo wow tid igen fordi Legion kom ud, så tænkte jeg ville skrive herinde og høre om der mon var nogen der spillede, som har et skønt socialt og hyggeligt dansk guild på Arathor serveren?
Jeg sværger jo til Horde, men da min kæreste og hans venner spiller alliance nu, har jeg en hunter i 110 på alliance siden nu, men skulle det sker der sad Horde spillere, kan jeg hurtigt få min main hunter i 110 på den side også
Sagen er bare den at min kæreste og hans venner sjældent har plads til mig når de spiller, fordi de jo selv er en stak og raid ikke er igang endnu, og så føler jeg mig ikke rigtig en del af det, og jeg sidder så og spiller alene.. Jeg gider ikke være den der triste pige der spiller alene mere, og da mine venner ikke spiller, måtte jeg jo tage sagen i egen hånd og finde mig et guild hvor der også er plads til mig
Jeg er ved at lvle en druid healer op, er i lvl 6 eller sådan, så der er lidt vej endnu og da jeg aldrig har været druid healer før, er der en del jeg lige skal lære
Så søde hg'ere er der nogen af jer der har eller er med i et dansk guild på den server?
Jeg er ikke den bedste spiller og er ikke vildt seriøs, så det er bare for hyggens skyld og for ikke altid at sidde alene, men jeg er da helt sikkert frisk på at være en aktiv del og gå med i hvad nu end guildet laver af raid osv.
jan 2010
Følger: 16 Følgere: 35 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 717
For nogle år siden var der en guild der hed Dirty Danes på Arathor, som var en af de største - ved ikke om den stadig er der, men mon ikke når nu den var så stor.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 214 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.303
Og ja det er så typisk, mit problem er oftest at jeg spiller på den forkerte side, i hvert fald herinde. Jeg er Horde helt ind til knoglerne, og jeg HADER alliance, men nu spiller kæresten og hans venner på den side, så det var det eller spille alene.. Men jeg savner Horde siden noget så gevaldigt!
Jeg må lige kigge efter det guild. lige pt er jeg jo bare i kærestens og hans venners lille guild, men ville da gerne finde et hvor jeg kunne være lidt mere social og få nogle at spille med
jan 2010
Af hvad jeg sådan lige kunne google mig til, så eksistere Dirty Danes stadig.
nov 2012
Men wow og så Rocket league er nok mine favoritter, desværre er wow jo bare så dyrt, at jeg sjældent synes jeg har råd til at betale for det
Jeg elsker Horde og stod det til mig spillede jeg kun på den side, der er bare intet der slår blood elf for mig, men jeg dør nok ikke, selvom jeg havde sværget at jeg ALDRIG skulle spille alliance, men man har vel et standpunkt til man tager et nyt
jan 2010
nov 2012
Jeg har så tilgengæld pt alverdens tid, for ja det sluger altså meget tid, og med alt det nye sluger det jo bare endnu mere fordi man skal igennem de helt masse quests osv.
Jeg kan dog rigtig godt lide det nye denne gang, jeg synes det er genialt at de har lavet noget individuelt for hver class, og at man skal igennem en storyline for at få et våben, man så skal bruge fremadrettet så man ikke skal skifte hele tiden, det er dog tidskrævende at få nok artifect powder til at gøre våbnet godt, men der skal jo også være lidt udfordring i det
Og så elsker jeg at jeg som Hunter har fået et ekstra pet, jeg er beastmaster så min damage afhænger jo af mine pets
World of warcraft Alliance arathor???!!! :D