1.759 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 49 Svar

Hobby? :) Hobby? :)

Hvilke hobbyer har I? smiley Eller hvad går jeres fritid med, i det hele taget? smiley
Jeg søger lidt inspiration.. Førhen spillede jeg en masse spil på computeren, playstation osv, men det fanger mig ikke så meget mere, kun lidt i perioder. smiley Jeg kan også godt li at læse en god bog, men også i begrænsede mængder.
Der udover tar jeg en masse billeder og bruger meget tid på at redigere/lege med billeder i det hele taget. Og resten af tiden går jo selvfølgelig med gå-ture, træning og leg osv med hundene, og hygge med de nærmeste smiley og så er der jo pasning af hus og have.
Jeg går hjemme til hverdag pga kronisk sygdom, så dagene blir let utroligt lange og ens, og især når man ikke har så fandens mange hobbyer smiley så ville da lige se om jeg ku få lidt idéer herinde smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte kommoder mm. 2.293 kr.
  • Sæt 2 mørklægnings-rullegardiner op. Den ene skal forkortes fra 60 til 50 cm. 600 kr.
  • Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • VVS’er til installation af integreret IKEA opvaskemaskine 1.700 kr.
  • Møbelsamling 500 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hobby? :)
  • #1   16. sep 2016 Ja og så holder jeg mig i øvrigt også i form med blandt andet lidt cykling og boksning når kroppen tillader det smiley

• #2   16. sep 2016 Jeg strikkede førhen - i dag har jeg svært ved at finde tiden til det. Hækle er jo blevet meget populært smiley

Jeg har netop bestilt nye halsbånd til hundene som skal flettes med faldskærmsliner. Det er jeg spændt på om bliver sjovt.

Ellers er det hundetræning, hundetræning, hundetræning og så læse bøger

• #3   16. sep 2016 Det har jeg aldrig lært smiley til gengæld syede jeg lidt af hvert, førhen smiley f.eks bamser til hundene smiley af en eller anden grund er jeg kommet lidt fra det, men det var måske en idé at begynde at være lidt kreativ igen smiley

• #4   16. sep 2016 Hobbyer? smiley jeg har 4 hunde. Der er ikke tid til så meget andet end HUNDE smiley
    Når jeg har tid, så pusler jeg med paracord halsbånd, og falder jeg over et gammelt møbel, så elsker jeg at istandsætte.

• #7   16. sep 2016 Haha smiley ja de fylder meget de hunde, det er der ingen tvivl om smiley og jeg elsker det! Men jeg sidder nogen gange og keder mig lidt, når hundene får sig en lur, eller når det er så varmt at ingen af os magter det vilde, midt på dagen. smiley
    Så det er fantastisk at få lidt idéer smiley

• #9   16. sep 2016 Jeg går til pistolskydning og skal starte på jagttegn til januar..... Ellers går tiden i øjeblikket med at planlægge bryllup der skal holdes hjemme i haven.

• #11   16. sep 2016 Ej hvor fedt Sabrina! smiley Og stort tillykke smiley Mig og manden har lige holdt bryllupsdag i sidste uge.. Hotel-ophold og det hele, mens min mor passede hundene smiley
    Vores bryllup blev i øvrigt også holdt derhjemme smiley vi blev dog gift i kirken, men festen blev holdt i vores hjem smiley det er allerede 3 år siden.. Tiden går dælme stærkt! smiley

• #12   16. sep 2016 - og jep, der er en del at planlægge inden bryllup smiley men det er en fantastisk oplevelse smiley

profilbillede
  • #13   16. sep 2016 Hobby?
    Jeg bor alene i eget hus, med 2 hunde og har fuldtidsjob smiley
    Så ingen hobby, udover mine hunde smiley
    Men har jeg spillet meget fodbold som yngre og har også redet i mange år.

• #14   16. sep 2016 Ja en hverdag med fuldtidsjob osv kan jeg godt forestille mig må være lidt hektisk smiley
    Uh ridning er også hyggeligt smiley

• #15   16. sep 2016 Jeg har mange hobbyer. smiley Jeg går til kor, spiller violin og øver lidt solosang af og til, derudover er jeg hestepige, går på jagt og en del på skydebane og så sidder jeg også af og til foran symaskinen. Ja, og så har vi jo grisene og landbruget som vel både er hobby og virksomhed. Forhåbentlig kommer der også snart en hund og hundetræning på programmet - indtil da går klikkertræningen ud over den ene af kattene. smiley

• #16   16. sep 2016 Jeg tegner, tager billeder, synger og har så selvfølgelig hundene også ^^

• #17   16. sep 2016 Lyder virkeligt hyggeligt Mille smiley og nøj hvor jeg ville elske at bo på en gård med en masse dyr! smiley Det er lige mig smiley

• #18   16. sep 2016 Det lyder heller ikke tosset smiley

• #19   16. sep 2016 Min hund er min hobby, og så har jeg en hest. Derudover kan jeg godt lide at læse.

• #20   16. sep 2016 Udover hundene, så har jeg en hest, og så går jeg til roller derby smiley
    Derudover elsker jeg at læse, skrive og så er jeg begyndt at lære lidt musik.

Jeg skyder også lidt med bue, det bliver dog ikke til så meget, da min skulder ikke helt kan tåle det.

• #21   16. sep 2016 Vi har indtil videre kun to grise til slagt senere på året og så kattene. Men mon ikke der kommer lidt mere til hen af vejen. Planen næste år er ænder og kaniner. - og grise igen smiley

• #23   16. sep 2016 Jeg elsker at læse smiley Derudover har jeg redet i en del år men gør det ikke længere, samt nu har vi så lige mistet hunden som ellers har været en stor del af min fritid. Men jeg har travlt med nyt studie og så er jeg begyndt på en journal/scrapbook, så det er faktisk det, min fritid går med lige nu. Spændende at høre hvad folk har af hobbyer, måske man kan blive inspireret, jeg er da blevet vild med journaling efter bare at være sprunget ud i det smiley

• #25   16. sep 2016 Einstein, ikke dårligt smiley og bue det lyder vildt fedt. Men kender godt til det med begrænsninger.. Det er lidt forskelligt hvor aktiv min krop tillader mig at være smiley frustrerende!

Mille, ja man skal jo starte et sted smiley lyder som en god plan smiley

• #26   16. sep 2016 Virkeligt fedt at få så mange svar smiley tak folkens! Bliv endelig ved smiley
    Dejligt med inspiration. Det sætter "tænkeren" i gang smiley

• #27   16. sep 2016 Jeg synger i et gospelkor en gang om ugen. Og når der er tid til det leger jeg lidt med neglelak

profilbillede
  • #28   16. sep 2016 Hobby?? Har 4 hunde, der alle trænes (meget), barn og fuldtidsjob smiley

• #30   16. sep 2016 Hundetræning, især rally.
    Strikke og hækle, en mikro smule syning.
    Og så har jeg en hobbyvirksomhed med håndfarvet garn.

• #31   16. sep 2016 Jeg har ikke een hobby. Der er en løbende udskiftning af hobbies. I flæng kan nævnes: hifi, vin, boksning, opera på vinyl (ikke live smiley ), madlavning, svenske film.
    Ellers fylder dagligdagen meget, og der fattes tid

• #32   16. sep 2016 Jeg redigere animationsfilm til musik, tager billeder og video, samt, selvfølgelig, har hende det gule bæst at tage mig af smiley

• #34   16. sep 2016 Arbejde, kæreste, vovse, hus, have, madlavning, naturen, svømning, familie, venner, læse, kryds og tværs, hækle, tegne, male, puslespil, perlesyning, candy wrapper punge, brodere og så har jeg i foråret købt et kit til løbbinding...men er ikke gået i gang endnu smiley

Der er lidt til enhver lejlighed smiley Ej, meget er pt på pause, men har remedierne hjemme til det hele...tænk hvis lysten til at være kreativ skulle forhindres smiley

Har mange andre ting, jeg godt kunne tænke mig at kaste mig ud i...fantasi og kreativitet er så befriende og afstressende smiley

• #35   16. sep 2016 Jeg er begyndt at skyde med middelalder langbue. Det er fedt smiley
    Ellers hører jeg bare en masse lydbøger og maler lidt, når tiden og inspirationen er til det

• #36   16. sep 2016 Ud over hunden, træningen af den og de to hold jeg underviser på har jeg en million andre hobbyer der lige bliver presset lidt ind her og der
    Jeg hækler, maler , leger med perler (perleplader og grønlandsperler) læser, maler på sten, fletter i kaffeposer, laver smykker , syer (mest til hunden) også er jeg ved at kigge på noget beton jeg godt kunne tænke mig at lege med så jeg kan få lidt andet til haven som jeg går og pusler lidt i ( bor heldigvis til leje så behøver kun at lave det jeg har lyst til, med mindre jeg laver bede så skal jeg selv holde dem )

• #37   16. sep 2016 Jeg hopper med på bølgen med at fuldtidsjob, hus, have, indkøb og madlavning fylder en del af tiden smiley

Så tror faktisk ikke rigtig jeg har en hobby som sådan. Da jeg boede hjemme var min hund helt klart min hobby smiley

• #39   17. sep 2016 Mine hunde smiley
    Men ellers så både hækler og strikker jeg en del smiley En dejlig afslappende hobby, hvor jeg trods alt føler, at jeg udretter noget, selv om jeg slapper af smiley
    Jeg kan desuden godt lide at farvelægge Mandalas - og så læser jeg også rigtig meget smiley

• #40   17. sep 2016 Jeg bruger min fritid på hunden. Studie og hund er alt hvad der er tid til lige nu smiley

Men har haft hest det meste af livet, og svømmet meget smiley

• #42   17. sep 2016 male på sten, pokemon go, geocaching, hækle, strikke og andre sysler, ja lidt af hvert

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 204
    #45   17. sep 2016 Jeg har hest. Så dels er han jo en hobby, men dels elsker jeg også at undervise min part på ham og lave mærkelige ting med ham. Han elsker også at løbe ture med mig, så nu er det vidst bare at komme i form til det igen. Det er lidt ydmygende at blive puffet afsted fordi han synes jeg løber for langsomt smiley smiley

Derudover kan jeg godt lide at tegne / male. Lige pt har jeg genoplivet interessen ved at male med akvarelfarver. Har bare købt de billige farver i søstrene grene ( som faktisk er rigtig gode til prisen og fint dækker mit behov), pensler fra panduro hobby og så papir til formålet. Det tager sin tid, men hold nu ferie hvor jeg nyder det.

Jeg læser en hel del, ligeledes gør manden, så vi har også været nødt til at invisterer i endnu en bogreol fordi den første var fyldt op.

Nu hvor det er ved at være vejr til at gemme sig indendørs strikker jeg også. Har blandt andet gang i sokker, sweater og lidt andet tingentangel. Kan især godt lide at strikke mens jeg ser fjernsyn for at beskæftige hænderne. Ellers synes de nemlig at jeg skal spise popcorn smiley

Jeg syr også, men som det ser ud lige nu vil symaskinen ikke lege med mig. Må ønske mig penge til en ny, for jeg synes det er sjovt.

Jeg er begyndt at cykle mere efter at have fået en bedre cykel og skal også ud og køre mtb med manden tænker jeg. Vi skal bare lige have et par timer hvor vejret er til at vi kan futte ud og blive rigtig, rigtig klamme.

Derudover prøver jeg at huske at styrketræne og dyrke yoga / udstrækning et par gange om ugen for at holde musklerne ved lige. Jeg hader følelsen af at være begrænset fysisk.

Jeg kan virkelig kun anbefale at male akvareller. Du behøver ikke være fandens talentfuld eller rig for at det bliver godt.
    Jeg kan dog anbefale at bruge pengene på det bedre papir 300g/m2 og lidt bedre pensler for du bliver hurtigt træt af det andet. smiley

• #47   17. sep 2016 Åhh Dea jeg malede også med akvarel da jeg var yngre. Nu havde jeg lyst til at eksperimentere lidt igen men kunne ikke rigtig finde noget i søstrene grene, så endte med spontant at købe et sæt vandfarver.. til børn.. for 15 kr i Kvickly, men de rækker egentlig fint til mit formål indtil videre, da jeg bare gerne vil have en anden effekt end farveblyanter smiley

• #48   17. sep 2016 Min elskede hund og desuden danser jeg Linedance på et højt plan og i 3 forskellige klubber

Wauh en motion og bevægelighed jeg får

Desuden er det fantastisk

Elsker at danse

• #49   17. sep 2016 lidt OT men hvorfor starter du ikke på en uddannelse? Fjernstudie eller sådan noget, så har du både noget at fordive tiden med, men du bliver også klogere og lærer nye ting smiley
    min hobby er mine dyr og andres dyr, dem jeg passer samt det internat og de dyrlæger jeg er frivillige hos smiley
    så kan jeg godt lide at læse en god bog og ellers skrive historier (går med en hemmelig drøm om en dag at udgive noget af mit skriveri) haha smiley

• #50   17. sep 2016 Puha, med fuldtidsjob, to hunde, en have og en familie jeg ogsp gerne vil se, er der egentlig ikke så megen tid til andet.

NÅR der er tid, elsker jeg dog at tage og redigere billeder, sy ting, læse, og så elsker jeg at nulre i haven med blomster, grønsager og div. gør der selv projekter. Vi har blandt andet selv rykket gulv op, lagt nyt, lavet køkken, terrasse osv.

Gud ja, og mad! Jeg elsker at eksperimentere i køkkenet med min bedre halvdel, og skabet rummer både sous vide og molekylær gastronomi for at gøre det ekstra sjovt.

• #51   17. sep 2016 #33
    "Men hvilken dagligdag: jobs, hus, have og jo der er tid til hobby her og der."

Jeg ved ikke, om det var en kommentar til mig, men jeg kan desværre ikke dechifrere dit indlæg og kan som sådan naturligvis ikke forholde mig til det.
    Men fantastisk at se, at mindst een forstår det smiley

• #52   17. sep 2016 Jeg har før brugt rigtig meget tid på heste, og også selv haft to. Men det var simpelthen en alt for tidskrævende hobby, til at jeg kunne få det til at køre rundt med fuldtidsjob, to hunde og en kæreste, der også mente at vi skulle ses lidt smiley

Nu har vi købt et gammelt hus som vi renoverer fra top til tå, så det går der meget tid med. Og selvfølgelig hundene, deres træning og rally konkurrencer smiley
    De er helt klart min "hovedhobby", men som små biprojektet elsker jeg at lege med mit kamera, læse bøger og fumle med neglelak smiley

• #56   17. sep 2016 Tak for svarene, der er en del inspiration at hente smiley

• #57   17. sep 2016 Bor alene i eget hus, med stor have, og har fuldtidsjob, så der er desværre ikke så meget tid til hobbyer her i huset. Men dyr, er min altoverskyggende, og livsvarige hobby. Har haft mange forskellige arter gennem årene. Lige nu har jeg hunde, katte, undulater og marsvin. Derudover elsker jeg at eksperimentere i køkkenet, og læse gode bøger.

• #58   18. sep 2016 Før ryggen blev ødelagt var det heste og ridning.

Nu er det TV-Com-hunde-bøger-tegne(når jeg kan holde til det)
    Venner og deres hunde.
    Er tit hundesitter for mellem 2 og 4 hunde ekstra her i huset, og nu på fredag kommer min nye vaps hjem en lille blanding som er lige som jeg vil have en hund skal være, selvstændig og alligevel selskabs søgende men tør gøre ting som hendes søskende ikke tør.
    Modig uden at være for modig osv osv.
    Glæder mig til at skulle lære hende alle de andre ting som ordentlige gåture og leg med en masse søde hunde plus at hun skal lære min flok at kende ordentligt.
    De har alle været her på besøg med deres moar og vi har været ved hende ca 1 gang om ugen. smiley

• #59   18. sep 2016 Jegt har 2 engelskbulldog som skal passes
    Hus og have
    Læser bøger
    Syr patchwork
    Laver 3d kort som jeg prikker huller i og syr på
    knytter armbånd,Flettede perle armbånd

• #60   18. sep 2016 en lille hurtig video hvor jeg maler bundfarve på en sten smiley

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154508394953334&id=633223333

blå dækker ret godt, hvid tilgengæld er somom den ikke helt ved om den vil dække eller ej smiley

• #61   18. sep 2016 Hvad bruger du til at male dine sten Frk Jensen? smiley

• #62   19. sep 2016 jeg er for nylig begyndt at male bunden med akrylmaling

ellers bruger jeg posca tusser smiley

• #63   19. sep 2016 Puha, studiet tager al min tid! smiley

Men ellers bruger jeg meget tid på at tegne, i år er jeg rigtigt begyndt at tage bestillinger, så det går det meste af den resterende tid med.

Nå ja - og så er jeg også ret glad for at sove smiley

• #64   19. sep 2016 Hundtræning - und nichts weiter smiley Ja, OK jeg dyrker lidt yoga for at holde min krop i orden.

• #65   19. sep 2016 her er første del af hvor jeg maler en svamp, jeg ved ikke lige hvor mange dele der bliver, kommer an på hvor godt den hvide arter sig (den vil gerne være lyseblå :D)

det er dårlig filmning da jeg holdte mobilen med mine knæ smiley

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10154511129113334&id=633223333

Kommentér på:
Hobby? :)

Annonce