771 visninger
|
Oprettet:
Badetøffel BanDana & Anton & Tante Gurli
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Når det går for stærkt om morgenen . {{forumTopicSubject}}
Tja.... så kan det ende med at man tager smøgen sammen med kaffen lidt for bogstaveligt
Ej Bent var så træt at han nærmest sad og sov ved bordet, og pludselig sagde det : Plok.... fsssst
Andre der har prøvet det ? at være så træt om morgenen at man gør noget fuldstændigt fjollet, eller taber hele morgenmaden på gulvet
Jeg var engang så træt ( en hel nat med en skrigende baby ) at jeg hældte den færdige kaffe på maskinen igen Og stod bagefter og undrede mig over hvor jeg havde gjort af den kaffe jeg lige havde lavet
dec 2007
Følger: 16 Følgere: 40 Hunde: 4 Emner: 81 Svar: 5.577
dec 2007
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Puuha Isabelle, det var ikke en sjov start på dagen Håber at Kela-pigen snart får det bedre
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 4.958
Altså, jeg kan godt være træt, men når jeg først er stået op, så er jeg vågen.
Min mor til gengæld Det var ikke sjældent, da vi var små, at hun kom afsted i hjemmesko istedet for sko Hun bruger arbejdssko på sit arbejde, så det var ikke noget større problem, hun skiftede bare hurtigt, når hun mødte ind Hehe
feb 2014
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
Jeg var ret træt rund på gulvet og nervøs jeg er på vej ud af døren og førstda jeg fik låst døren og træder på det kolde flise gulv i opgangen opdager jeg at jeg har glemt at få sko på
Isabella rigtig god bedring med Kela
feb 2014
En morgen for et par år siden, havde Bent sovet over sig, dvs jeg havde kaldt på ham et utal af gange.
Da han endelig tumler ud af sengen, får han taget de gamle bukser i stedet for de rene der lå på stolen.
Jeg opdager godt nok at han har taget de snavsede på, men det måtte være som det var, vi var ved at være for sent på den og havde en aftale med en skovfoged.
Da Bent går rundt på marken hvor der skal plantes sammen med skovfogeden, opdager jeg at der er noget der stikker ud, ved det ene af hans bukse ben, ved et nærmere øjekast, spotter jeg at det er et par underhylere
Jeg løber hen og stiller mig ved siden af dem, peger i modsat retning, og siger til skovfogeden : hva så ovre i det hjørne, skal der også plantes der ?
Skovfogede kigger efter hvor jeg peger, og jeg skynder mig at bukke mig ned og snapper de fæle ( brugte) underhylere der stikker ud af Bents bukseben løber over til bilen og smider dem ind bag sædet
Bent og skovfogeden kigger undrene efter mig, men de får kun et fjoget smil tilbage
Senere fik Bent af vide at den slags laver han fandme ikke igen
Da han var trådt ud af sine gamle bukser efter før, havde han taget det hele i et snuptag, så underhylerne gemte sig i hans bukser, og da han tog de samme bukser næste morgen, sad de der stadig og trillede bare ned og hang ved benkanten
aug 2008
Følgere: 1077 Hunde: 2 Emner: 87 Svar: 2.757
nov 2006
Følger: 22 Følgere: 9 Hunde: 5 Emner: 16 Svar: 132
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 275 Svar: 8.899
dec 2007
Har også prøvet sæbe på tandbørsten. Bvadr .Ggg.
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.220
Jeg havde lovet en af mine kære naboer med at hjælpe med at afrime hendes fryser
Vi sidder så i hendes stue og jeg for spurgt gran alvorlig om vi ikke bare skulle får afrimet hendes sofa for så kunne vi slappe af bagefter hun skrald griner selvfølgelig og jeg forsætter der ud af med at sige at jeg da lige kan gå ud og starte med at slukke for varmen i fryseren
Den sidste tydelige bummert som virkelig har vækket grin hos folk var da min gamle gamle mormor endelig fik lov til at sove ind og jeg skulle fortælle folk at jeg skulle til begravelse den og den dag ja så bliver jeg ski ved med at sige biografen
Men ja man har vel kun det sjov man selv lave
Jeg er bare generelt en klovn til det med ord det lyder rigtig i mit hovede men når jeg så åbner munder kommer der noget helt forkert ud
Når det går for stærkt om morgenen .