{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
771 visninger | Oprettet:

Når det går for stærkt om morgenen . {{forumTopicSubject}}

Tja.... så kan det ende med at man tager smøgen sammen med kaffen lidt for bogstaveligt smiley

Ej Bent var så træt at han nærmest sad og sov ved bordet, og pludselig sagde det : Plok.... fsssst smiley

Andre der har prøvet det ? at være så træt om morgenen at man gør noget fuldstændigt fjollet, eller taber hele morgenmaden på gulvet smiley

Jeg var engang så træt ( en hel nat med en skrigende baby ) at jeg hældte den færdige kaffe på maskinen igen smiley Og stod bagefter og undrede mig over hvor jeg havde gjort af den kaffe jeg lige havde lavet smiley smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når det går for stærkt om morgenen .
  • #1   14. sep 2016 smiley Jeps, det er sket op til flere gange, men det er mege sjovere når de sker for andre og de fortæller om det. Så mange tak for morgengrinet tante. smiley

• #3   14. sep 2016 smiley Uf..Ikke den bedste start på dagen. Men god bedring til Kela smiley

• #4   14. sep 2016 Bent sad og gloede undrene ned i sin kaffe smiley og sagde : øhhhe smiley

Puuha Isabelle, det var ikke en sjov start på dagen smiley Håber at Kela-pigen snart får det bedre smiley

• #6   14. sep 2016 Jeg er og har altid været sådan et irriterende morgenmenneske smiley
    Altså, jeg kan godt være træt, men når jeg først er stået op, så er jeg vågen.
    Min mor til gengæld smiley Det var ikke sjældent, da vi var små, at hun kom afsted i hjemmesko istedet for sko smiley Hun bruger arbejdssko på sit arbejde, så det var ikke noget større problem, hun skiftede bare hurtigt, når hun mødte ind smiley Hehe

• #7   14. sep 2016 Avs Isabelle smiley Håber snart de finder ud af hvorfor der er blod i hendes afføring, det er jo ikke første gang hun har det jo smiley øv altså, krydser fingre for søde Kela smiley

• #8   14. sep 2016 Jeg skulle i retten som vidne i går morgen
    Jeg var ret træt rund på gulvet og nervøs jeg er på vej ud af døren og førstda jeg fik låst døren og træder på det kolde flise gulv i opgangen opdager jeg at jeg har glemt at få sko på smiley

Isabella rigtig god bedring med Kela

• #10   14. sep 2016 Her er en af de pinlige som kun Bent kan lave dem smiley
    En morgen for et par år siden, havde Bent sovet over sig, dvs jeg havde kaldt på ham et utal af gange.
    Da han endelig tumler ud af sengen, får han taget de gamle bukser i stedet for de rene der lå på stolen.
    Jeg opdager godt nok at han har taget de snavsede på, men det måtte være som det var, vi var ved at være for sent på den og havde en aftale med en skovfoged.
    Da Bent går rundt på marken hvor der skal plantes sammen med skovfogeden, opdager jeg at der er noget der stikker ud, ved det ene af hans bukse ben, ved et nærmere øjekast, spotter jeg at det er et par underhylere smiley
    Jeg løber hen og stiller mig ved siden af dem, peger i modsat retning, og siger til skovfogeden : hva så ovre i det hjørne, skal der også plantes der ?
    Skovfogede kigger efter hvor jeg peger, og jeg skynder mig at bukke mig ned og snapper de fæle ( brugte) smiley underhylere der stikker ud af Bents bukseben smiley løber over til bilen og smider dem ind bag sædet smiley
    Bent og skovfogeden kigger undrene efter mig, men de får kun et fjoget smil tilbage smiley
    Senere fik Bent af vide at den slags laver han fandme ikke igen smiley

Da han var trådt ud af sine gamle bukser efter før, havde han taget det hele i et snuptag, så underhylerne gemte sig i hans bukser, og da han tog de samme bukser næste morgen, sad de der stadig og trillede bare ned og hang ved benkanten smiley

• #11   14. sep 2016 Eller den der med at komme håndsæbe på tandbørsten, det er altså heller ikke sjovt.. Det har jeg prøvet et par gange smiley

• #12   14. sep 2016 Er engang faldt i søvn mens jeg snakkede i telefon og personen i røret råbte og skreg indtil han gav op og lagde på smiley

• #13   15. sep 2016 Jeg laver som regel bare en kop nescafé. Det sker ofte at jeg koger vand til kaffe, og hælder det hele ud i vasken, uden at have hældt vand i koppen med kaffe smiley

• #14   15. sep 2016 LOL.. Ann-Marie. Det er jeg professionel i at gøre smiley , og da jeg kun varmer vand til 1 kop =stort krus, så skal jeg starte helt forfra "med at vente på vandet koger" hver eneste gang, det er "SO annoying" smiley Hihihi..

Har også prøvet sæbe på tandbørsten. Bvadr smiley .Ggg.

• #15   15. sep 2016 Dette er godt nok ik så meget morgen træt relateret men mere bare generelt sprog spasserhed smiley når man så har totalt gravitet hjerne også så går det helt galt
    Jeg havde lovet en af mine kære naboer med at hjælpe med at afrime hendes fryser
    Vi sidder så i hendes stue og jeg for spurgt gran alvorlig om vi ikke bare skulle får afrimet hendes sofa for så kunne vi slappe af bagefter hun skrald griner selvfølgelig og jeg forsætter der ud af med at sige at jeg da lige kan gå ud og starte med at slukke for varmen i fryseren smiley

Den sidste tydelige bummert som virkelig har vækket grin hos folk var da min gamle gamle mormor endelig fik lov til at sove ind og jeg skulle fortælle folk at jeg skulle til begravelse den og den dag ja så bliver jeg ski ved med at sige biografen smiley
    Men ja man har vel kun det sjov man selv lave smiley
    Jeg er bare generelt en klovn til det med ord det lyder rigtig i mit hovede men når jeg så åbner munder kommer der noget helt forkert ud smiley smiley

Kommentér på:
Når det går for stærkt om morgenen .

Annonce