{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

AV for Sa........... {{forumTopicSubject}}

Jeg har haft lidt tandpine de sidste dage - og i går var det slemt. Så defor tog jeg til tandlæge i dag.

Jeg var sikker på, at jeg bare skulle have lappet et hul. Men det viste sig at være et grimt, dumt hul - så de hev tanden ud. En visdomstand.........

Av for pokker, hvor gør det ondt nu. Udover den første panik over at skulle have hevet en tand ud, var jeg nemlig ret stolt af mig selv - for jeg er normalt pivet over at gå til tandlæge - men jeg synes selv at det klarede jeg da meget godt ( det gjorde ikke så ondt som forventet ).

Men nu - hvor bedøvelsen er væk - av av av av av.

Og jeg skulle spille koncert i aften ( er oboist ), så det har jeg måttet aflyse - jeg kan slet ikke spille. Prøvede lidt herhjemme - men så blev det rigtigt skidt.

Sikke en pivskid jeg er lige nu........ Glæder mig til pillerne begynder at virke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AV for Sa...........
  • #1   7. nov 2006 Føler med dig
    Det gør s.... ondt.

Hvis det bliver meget slemt, så gå til din tandlæge igen.
    Det kan være fordi hullet efter tanden ikke har lukket sig.
    Det sker en gang imellem, men mest ved underkæbe tænder

• #2   7. nov 2006 føøøøøj da... ja så galt gik det heldigvis ikke for mig...
    jeg havde også smærter i meget lang tid og først dage jeg knækkede noget af tanden af, fik jeg mig taget sammen til at tage til tandlæge, selvom jeg har mega tandlæge skræk smiley
    Men jeg kom ned til tandlægen og fik så afvide at den var meget meget gal, jeg sku enten rodbehandles ellers sku tanden hives ud, og nej tak tanden sku sq ikke ud for det er en tand i siden og man ville sq da kunne se hvis jeg smiler at jeg ville ha sådan et dumt hul efter tanden hehe... så en rodbehandling til mig, og det gjorde faktisk ikke ondt, kunne ikke mærke andet end det klamme rumlende bord som han brugte i tanden smiley øv øv hader den lyd.
    Så sku han bruge små file til at file nærven over med puha... og tanden blev bare så hævet af det at jeg stadig i dag kan mærke tanden når jeg bider sammen smiley
    Ud over det, så havde jeg skam kun 7 huller og en dejlig regning på 4000 kr. men sådan går det jo når man har tandlæge skræk og ikke tager til tandlæge... hihi

• #3   7. nov 2006 Æææææv... Jeg var også til tandlægen i går... Der fik jeg fjernet gummen hen over min ene visdomstand med en mini skærebrænder.. Jeg sidder også med en pakke ibuprofen på arbejdet.. Det gør sindssyg nas når jeg gaber eller spiser...

Så, JA, jeg føler med dig!

• #4   7. nov 2006 Taaaaaaaaaaak - det hjælper med lidt sympiit. Har været alene hjemme hele dagen, og så er det nemt at lide af selvmedlidenhed.

Det er i overmunden - men det tog lang tid at få den ud, for den havde en del længere rødder end tandlægen havde regnet med.

Jeg har taget nogle panodiler - og det går bedre nu.

Da jeg prøvede at spille her i eftermiddag - så sprang det op igen og blødte ( der er stort tryk på, når man spiller obo ). Så det har heller ikke gjort det bedre.

Men min søn er sikker på jeg får en stoooooor gave af tandfeen i morgen, for sådan en stor tand. Jeg tog den nemlig med hjem til pædagogisik skræk og advarsel til ungerne smiley

God bedring til dig, Søster......

og ja - lyden når de fjerner den - den er sku klam.

• #5   7. nov 2006 Nette

godt nyt

det går over om et par dage

har lige været hele turen igennem med en slem behandling der tog flere måneder

og ja jeg har tandlægeskræk, men ikke mere *G*

min tandlæge var ret sød, bare jeg gav et piv fra mig, smed hun mere bedøvelse i, jeg kunne intet mærke da de trak dem ud

Kommentér på:
AV for Sa...........

Annonce