24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Farlige Smirl Farlige Smirl
Jeg må vel hellere starte med at sige at jeg er ikke sikker på at det er stavet rigtigt, men det udtales * smirl* og betyder godt nok en ganske bestemt slange som er meget farlig på polsk.
Og en Muha, sikkert også stavet forkert, er et farligt insekt, det ord bruges som regel om store fæle insekter og hvepse .
Vi går alle mand og klipper cypres nede på skørringe, Tanten bundter, og gutterne, dvs Wojcheck, Niski, Mads, Anders og Bent går og klipper op og smider ud så det kan bundtes.
Pludselig lyder der et højt skrig inde i mellem cypres-træerne
Derefter en heftig rablen på polsk...... endnu flere skrig.... og så er der en der råber : SMIIIIIRL.....
Og så vælter alle 5 mand skrigende ud af cypres-stykket og spænder ellers ned af sporet til bilerne, hvor de stormer ind, smækker dørene og låser dem
Tanten står og glor forvirret efter dem...
Så går hun ned til dem, men ikke tale om at de vil låse op, de sidder bare og råber at der er en smirl / slange der ude, og de kommer ikke ud før den er væk
Tanten sætter hænderne i siden og skruer den skrappe stemme på : I er godt nok en flok tøsedrenge, der er sgu ikke nogen slange, og de dovenbørster, kan bare se at komme ud og arbejde igen
Efter lidt overtagelse, kommer de ud fra bilen af, og lusker op i cypressen igen.
Der går ikke 10 min, før den er gal igen, denne gang er det : MUUUUHAAAA....
SUK..... Tanten medbringer en pisk i morgen
jul 2008
Følger: 16 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 43 Svar: 1.058
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.661
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Som eks i går, vi knoklede tavst det meste af dagen, indtil Anders fandt en enorm kone-edderdulle, og valgte at jagte Niski med den
Men 5 min, og de var tilbage i arbejdet igen
Det blev de lidt kede af
Farlige Smirl