{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
347 visninger | Oprettet:

starte ny tilværelse {{forumTopicSubject}}

Ja, det lyder måske lidt voldsomt men det er vel det man skal når man går fra hinanden. mig og kæresten gennem de sidste 4 år har valgt, som nogen af jer ved, at gå hver til sit. det er faktisk en fælles beslutning fordi vi var blevet mere venner end kærester. jeg glæder mig til at starte en ny hverdag og få et hjem helt uden indblanding ?? samtidig er det ret vemodigt at skulle flytte fra huset, alle vores drømme og ham. Han er et fantastisk menneske og jeg håber self at vi kan holde kontakten eller dvs at det skal vi da den ene hund er noget af tiden hos ham og både børnene og os vil gerne holde kontakten. lige idag er jeg hjemme, syg på sofaen og så synes jeg sku det er svært at forholde mig til at alt snart blir anderledes. ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg, havde bare brug for at komme ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starte ny tilværelse
  • #1   5. sep 2016 kan godt forstå dig. det er en kæmpe omvæltning.
    kæresten og jeg har også været rigtig tæt på at gå fra hinanden og der kunne jeg godt mærke at det var ikke kun det at han ikke skulle være i mit liv, men at de planer og drømme jeg havde for mit og vores liv brast.
    tanken om at jeg skulle finde en anden far til mine børn og han skulle være sammen med en anden var hjerteknusende.
    ja jeg gør det nok ikke bedre, men jeg sad ihvertfald med de samme følelser som dig da vi her hjemme havde aftalt at nu var det slut.
    tanken om det hele nok skal ordne sig synes jeg var rigtig svær at holde fast i.

• #2   5. sep 2016 Jeg synes faktisk det er rigtig godt at du skriver som du gør. så ved jeg at det ikke kun er mig smiley

• #3   5. sep 2016 der er du bestemt ikke! er sikker på det er sådan de fleste har det.
    Man må bare lytte til sig selv ind til man er oven på ?

• #4   5. sep 2016 Det er aldrig en nem situation at sidde i. Man kan sagtens tænke super logisk og se det fornuftige i ens beslutning. Men det er ikke altid at hjertet er helt lige så overbevist. Og tit, rigtig tit, når man føler sig ensom, så kan man have meget nemt ved at savne ens eks. Selvom det måske ikke er ham man savner, så kan man savne tosomheden, måske ham som person - men det er ikke altid at man savner forholdet. Og dét kan drive gæk med en. Det ville da også være mærkeligt hvis man ikke blev berørt af at se ens drømme og planer for fremtiden smuldre.

Håber du klarer den, og at du kommer ovenpå igen smiley

Kommentér på:
starte ny tilværelse

Annonce