starte ny tilværelse {{forumTopicSubject}}
Ja, det lyder måske lidt voldsomt men det er vel det man skal når man går fra hinanden. mig og kæresten gennem de sidste 4 år har valgt, som nogen af jer ved, at gå hver til sit. det er faktisk en fælles beslutning fordi vi var blevet mere venner end kærester. jeg glæder mig til at starte en ny hverdag og få et hjem helt uden indblanding ?? samtidig er det ret vemodigt at skulle flytte fra huset, alle vores drømme og ham. Han er et fantastisk menneske og jeg håber self at vi kan holde kontakten eller dvs at det skal vi da den ene hund er noget af tiden hos ham og både børnene og os vil gerne holde kontakten. lige idag er jeg hjemme, syg på sofaen og så synes jeg sku det er svært at forholde mig til at alt snart blir anderledes. ved ikke rigtig hvad jeg vil med det her indlæg, havde bare brug for at komme ud med det.
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.602
kæresten og jeg har også været rigtig tæt på at gå fra hinanden og der kunne jeg godt mærke at det var ikke kun det at han ikke skulle være i mit liv, men at de planer og drømme jeg havde for mit og vores liv brast.
tanken om at jeg skulle finde en anden far til mine børn og han skulle være sammen med en anden var hjerteknusende.
ja jeg gør det nok ikke bedre, men jeg sad ihvertfald med de samme følelser som dig da vi her hjemme havde aftalt at nu var det slut.
tanken om det hele nok skal ordne sig synes jeg var rigtig svær at holde fast i.
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 1.030 Svar: 3.768
jul 2012
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 3 Emner: 117 Svar: 2.602
Man må bare lytte til sig selv ind til man er oven på ?
apr 2009
Følger: 2 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 54 Svar: 679
Håber du klarer den, og at du kommer ovenpå igen
starte ny tilværelse