{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snart efterår
  • #1   25. aug 2016 Hader vinter, ja alt den varme puha. smiley

• #2   25. aug 2016 Jeg glæder mig også helt vildt, jeg er et vintermenneske smiley Elsker sne og så er alt bare mere hyggeligt i de mørke måneder, striksokker, store varme bluser, varm kakao, tæpper i sofaen, stearinlys, lækre simreretter osv smiley

Jeg er ikke særlig godt til varme, i hvert fald ikke med det klima vi har her i landet. Samtidig bliver jeg solskoldet selvom jeg har faktor 50 på, og jeg bruger en af dem der har bestået diverse test osv. Så jeg holder mig altid mest inde i sommermånederne, og så er jeg meget mere ude f.eks i snevejr, det ELSKER jeg, lyden af nyfalden sne der knirker under skoene, åh det er hyggeligt. Efteråret og forår er nu heller ikke værst, elsker at trampe rundt i bunder af blade i efteråret smiley

• #3   26. aug 2016 Jeg synes der er ting ved alle årstider som jeg kan li'. Jeg synes altid det er en smule trist at komme over i efteråret og væk fra temperaturene hvor man ikke behøver noget særligt overtøj for at komme ud af døren. + at det bliver så hurtigt mørkt, det er næsten det største minus for mig.
    Jeg er heller ikke god til varme og rende og kampsvede, men det er trods alt ikke mange af de dage vi har i den danske sommer.

Omvendt synes jeg efteråret er smukt og man går mod de "hyggelige, kolde måneder". Myggene forsvinder (Stort plus! Kommer stort set ikke i skoven om sommeren smiley )

Jeg eeeelsker sne! Det kan man aldrig få for meget af og der er intet smukkere end en tur ud i et snelandskab - det kan jeg blive helt høj af.

• #4   26. aug 2016 For min skyld må sommeren gerne vare til December .
    Så må der gerne komme sne i Julemåneden og Januar .... evt. lidt i Februar.
    Og så må foråret gerne starte i Marts , så det kan blive sommer igen .

• #5   26. aug 2016 Jeg er absolut heller ikke god til varme. Men jeg nyder at sidde i min have en lun sommeraften, og jeg nyder at spise hjemmedyrket frugt og grønt. Har heldigvis fri i morgen, så jeg har besluttet mig for at grille, og slappe af i skyggen i min have smiley
    Efteråret har sin charme med vilde storme og smukke farver. Men mudder og regn kan jeg godt undvære ! Vinteren er smuk, når sneen falder, men hold da op hvor er det besværligt med sne, når man bor langt ude på landet. Så jeg krydser fingre for et tørt efterår, og en kort, næsten snefri vinter smiley

• #6   26. aug 2016 Jaaa, vinter - jubii... eller noget! smiley smiley

Jeg hader vinter med kulde og mørke (er dog fan af store trøjer, tykke sokker, stearinlys, tæpper og lammeskind, men det er fordi jeg altid fryser).

Elsker decembers hygge, men resten af vinteren kan for min skyld ryge og rejse.

....Men da dét ikke er muligt, så rejser jeg næsten hvert år i hele januar eller januar/februar.
    Så slipper jeg for en måneds vinter-gøgl og får ladet depoterne op i den afrikanske sol og varme, samtidig med at jeg får udrettet noget. smiley

Så på et eller andet plan, så glæder jeg mig til vinter, for så er det rejsetid. smiley smiley

• #7   26. aug 2016 Hader vinter smiley

• #8   26. aug 2016 Dejligt med en "artsfælle" smiley :D
    Det er fint nok ikke at behøve at knokle tøj på sig når man skal ud, men jeg foretrækker klart vinterhalvåret.
    Og allerhelst en vild vinter med meterhøj sne smiley

Jeg er ikke god til varmen..

• #9   26. aug 2016 Nej jeg hader vinter specielt efterår nå det regner og er mudderet eller vinter sjap smiley
    Dog må det gerne være minus 3-5 grader og solskin smiley så må det gerne være vinter smiley
    Og selvfølgelig sne i december smiley

• #12   26. aug 2016 Nej, jeg hader vinter i hverdagene og har aldrig lyst til at stå op når der er mørkt (og koldt), dagen slutter hurtigt fordi det bliver hurtigt mørkt og jeg har slet ikke lyst til at lave noget eller bevæge mig ud som jeg ellers har. Min motivation til ALT daler bare. Bliver generelt påvirket meget af dårligt vejr.

Men når man har fri og ikke skal noget, så synes jeg det er hyggeligt med sne og vintervejr smiley

• #13   26. aug 2016 Jeg er ikke god til 30 grader og hvor man sidder stille og sveder.
    Men er heller ikke god til efterår og vinter. Hader al den kulde, regn og blæst.

• #14   26. aug 2016 Jeg har altid hadet efterår, vinter og kulde, men de sidste par år, har jeg hadet det endnu mere. For mig betyder kulde og fugtigt vejr konstant hoste (mine lunger virker ikke optimalt - lægerne kan ikke finde fejlen - konstante undersøgelser uden noget resultat).

• #16   26. aug 2016 Jeg er heller ikke til voldsom varme, elsker mest det saftige forår, og de smukke farver om efteråret ... men vinter hader jeg....

• #18   26. aug 2016 Jeg er nem.. ELSKER alle årstider.. sommer pga lyset og varmen, efterår pga farverne og ja også det helt specielle lys.. Vinter pga frost og sne.. forår pga alt bliver grønt og blomstrer smiley

• #20   26. aug 2016 Jeg elsker mest forårsmånederne smiley Hvor alting spirer og springer ud smiley

Jeg har det lidt ambivalent med især vinteren smiley
    For på den ene side ELSKER jeg sne og håber hvert år, at der kommer masser af det. Der er intet bedre end en god lang gåtur med hundene i sne og kulde smiley
    MEN jeg er ikke særlig god til mørket om vinteren. Det går mig på - ikke at jeg bliver deprimeret eller noget i den retning. Det irriterer mig bare, at jeg arbejder alle de lyse timer 5 dage om ugen i 2-3 måneder.
    Og selv om jeg elsker kulde, så gider jeg det heller ikke i længere tid ad gangen.

• #21   26. aug 2016 Jeg glæder mig ikke, kun til december måned! Det er så hyggeligt med jul, men januar og februar dræner mig altid fuldstændig for energi, det glæder jeg mig ikke til.

Jeg er heller ikke helt vildt god til varme, men hellere det end de mørke dage, som er alt for korte.

• #22   26. aug 2016 Jeg er helt klart mest til forår og sommer. Skønt at kunne gå tur uden at skulle ifører sig overlevelsesudstyr. Uuuhhhh jeg bliver så led og ked af mørke, mudder, termokeddeldragter, huer, vanter, dækkener osv. Var der så endda sne så kunne det gå an - lige bortset fra at det er en nitte at skulle køre 40 km hver vej på arbejde i sne. Mudder og mørke - GO HOME smiley

• #23   26. aug 2016 Mette Marie.. Der ødelagde du min vinter smiley Mudder og al det tøj er lidt træls.. MEN elsker sne og frost smiley

• #24   26. aug 2016 altså med den sommer vi har haft i år, kan vi vist ikke sige at mudder kun hænger sammen med efterår, vinter og mørke .... dog har det stadig været nemmere at klæde sig på hvis man kunne komme afsted i tørvejr ....

• #25   26. aug 2016 Jeg er en midt-imellem type.
    Elsker forår og efterår, haha ^^

• #26   26. aug 2016 Jeg synes sommeren i år har været skøn ..

• #27   26. aug 2016 Jeg er nok lidt sær, for noget af det jeg også elsker ved vinteren er netop mørket smiley Jeg er også en modsætning i forhold til det at jeg er psykisk syg, for mange får det netop bedre om sommeren og værre og vinteren, mit er stik modsat, jeg har det helt sikkert bedst om vinteren smiley

Men jeg kan også bedst lidt aften og nat, så jeg har vist bare noget med mørket og findet det meget mere behageligt og hyggeligt smiley

• #30   26. aug 2016 Det er ALT for varmt og klamt i dag!!!

• #32   26. aug 2016 Så er det for varmt.. så er det for koldt..

Ja det er varmt.. så vi nyder det og kører til stranden i aften smiley

• #33   26. aug 2016 Det er PRAGTFULDT vejr i dag .... Sådan et vejr må det gerne være et par måneder endnu smiley ...
    Ok ... det må gerne regne lidt om natten , så vores haver ikke " krøller " helt ned .
    Men om dagen .... uhhh ... det er dejligt ... smiley

Bladene er begyndt at drysse af træerne smiley ..... det er lige før , jeg kunne finde på , at lime dem på igen .... Ha ha ha

• #34   26. aug 2016 Jeg brokker mig aldrig når det er koldt smiley

• #35   26. aug 2016 Man er bare et skarn, når man brokker sig over vejret i dag smiley

• #37   26. aug 2016 Tjae, det kommer jo an på hvem man er, jeg forstår heller ikke folk brokker sig over sne og frost smiley

• #38   26. aug 2016 Så er man også et skarn .. sne og frost er fantastisk smiley

• #40   26. aug 2016 Vores hunde er også total døde, især Ozzy. Han har aldrig været den store fan af sommer, hvor imod han går helt amok i frost og sne, og vil være ude i timevis i kulden. Her om sommeren er det meget korte ture han gider at gå , og han går vildt langsomt.

Og nej det ikke bare fordi han er tyk , for han har altid haft det sådan smiley

Mailo kan godt lide at slikke sol, og ligge og koge i en solstråle.

Det er lidt sjovt, for jeg er mest til vinter ligesom Ozzy, og min mand er mest til sommer som Mailo smiley

Jeg har f.eks heller ingen problemer med varmen når vi er på Lanzarote, og bliver underlig nok heller ikke solskoldet på samme måde. Men som skrevet før, er der også en helt anden luftfugtighed dernede. Så jeg glæder mig nu stadig til at komme derned til November, og så håber jeg at der er sne når vi kommer hjem i december smiley

• #41   26. aug 2016 Jeg er både til sommer og vinter, men syns dog at man hurtigt får nok af den mørke årstid. Det påvirker desværre mit humør gevaldigt.

• #42   26. aug 2016 Jeg er glad for al slags vejr på nær regnvejr. Egentlig er det nok variationen, der er den altafgørende faktor for min glæde ved det danske klima. Især hvis regnen kunne falde mellem 02.00 og 05.00.
    Desuden har alle årstider og semiårstider sin egen smukke poesi smiley
    Kulde - combaredo
    Blæst - uhm, jeg cykler altid i medvind
    Varme - hit me
    Regn - skån mig, jeg er kun en simpel kuli

• #43   26. aug 2016 I snakker om varme i dag....herovre blæser det som altid. Jeg vil skyde på vi kun har omkring 23-24 grader. Men heldigvis varmt nok til, at jeg ikke hoster, så jeg klager ikke.

• #44   26. aug 2016

profilbillede
  • #45   26. aug 2016 Jeg elsker alle årstider, der er sku noget charmerende ved dem alle. Forår, fuglfløjt, træerne begynder at springe ud, dagene bliver længere. Sommer, varmt vejr, smukke landskaber, strandture. Efterår, flotte flotte gule/brune træer, lidt kortere dage, det trist grå regnvejr. Jeg elsker at gå ture i regnvejr (medmindre det er styrtregn..) Vinter, sneen ser fantastisk ud i landskaberne. (Hader kulden) man kan påføre sig sine sjove huer og vanter.

Kommentér på:
Snart efterår

Annonce