24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.005
Pinlige pøller. {{forumTopicSubject}}
Nu er vi jo alle sammen pænt ansvarlige hunde-ejere, så vi samler troligt op efter vovse, når den har et *uheld* på fortovet
Men det går ikke altid efter bogen, så kom gerne med jeres pinlige historier, hvor det **at samle op** gik helt i skoven, og blev blot en anelse pinligt
jeg lægger ud..
Vi var jo i Ribe bla på ferie, og vovserne var med, Dana vælger at lægge et større visitkort
på en af de små stræder på vej væk fra torvet i gamle Ribe by, jeg samler troligt op, og går med posen i strakt arm eftersom de lugter ikke lige for godt der i sommervarmen.
Det var så fejl nr 1
Vi er kommet lidt bagud, og de andre er langt foran pgå vi skulle lige *pølle* og jeg skulle finde mine poser, og ha samlet op, så Dana hiver løs i snoren, for at indhente de andre
Det var så fejl nr 2.
Så da vi runder svinget nede for enden af vejen, får posen et ordentlig sving, og bunden revner, så alle pøllerne bliver nærmest kastet ud over vejen
Dårlige poser = fejl nr 3
I det samme kommer en bil, og de fleste pøller er fuldstændigt kørt flade
og billisten truer af Tanten, og tror vist at hun kastede dem efter ham
Tanten opgav at samle pøllerne op igen, og gik skamfuld og slukøret hen til bilen, mens hun småskændte på en hund som var bedøvende ligeglad med at hendes efterladenskaber nu lå drysset ud over Ribevej
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1458 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 8.531
Så da han havde fået gjort sig ren, måtte manden hen med en spand vand og spule væk.
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.005
Det stod jo som om det var mine egne jeg gik med i en pose
mar 2007
Følger: 35 Følgere: 32 Hunde: 5 Emner: 620 Svar: 3.624
dec 2008
Følger: 3 Følgere: 9 Hunde: 3 Svar: 63
sep 2013
Følger: 16 Følgere: 27 Hunde: 1 Emner: 199 Svar: 2.002
Ellers syne jeg bare at det er pinligt når jeg har glemt posen eller hun lægger nr 2, uden at have ekstra pose med
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.885
Hvilket jeg opdager da Joy er godt i gang
Dette bliver så også opdaget af en anden kvinde , der råber om jeg ikke har nogen poser?
Mig jeg plejer altid, at have, men jeg har simpelthen fået glemt dem i dag, men jeg står netop og roder i mine lommer fordi, at jeg plejer, at have..
Kvinden er nu nød til, at fortælle mig, at nogen jo kan træde i den, hvilket jeg jo må give hende ret i.
Og igen må forklare,at jeg faktisk plejer, at samle op, hvorefter kvinden igen må forklare mig, at nogen jo kan træde i den...
Hvilket jeg stadig er fuldt klar over så jeg forklare endnu en gang, at jeg faktisk plejer, at samle op, hvilket var grunden til, at jeg rodet rundt i mine lommer efter poser Som bare ikke var, hvor de plejede, at være....
Det lykkes mig ikke, at forklare hende, at jeg plejer, at samle op, men vi havde sådan en god dialog om, at nogen kunne træde i den
jul 2012
Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.051
Her er det gået galt - altså rigtigt galt - en enkelt gang.
Jeg havde netop samlet op efter Gustav og skulle til at binde posen. I samme øjeblik får Gustav øje på genboen, som er hans yndlingsmenneske, og kaster sig frem i linen for at hilse på hende. Desværre var jeg travlt optaget af høm-høm-posen, så jeg opdagede ikke noget, før jeg pludselig var ved at blive trukket omkuld. Resultat: den endnu ikke lukkede høm-høm-pose fløj ud af hånden på mig og ramte selvfølgelig genboen. Ups...
sep 2013
mar 2008
jul 2012
Følger: 23 Følgere: 1458 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 8.531
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 527
jan 2010
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 373
Prøv med; IC3 vogn fyldt med festival gæster (Roskilde Festival 2013) og en vaps med dårlig mave, som ikke kan holde det inde - også synes jeg slet ikke, at vi skal snakke mere om det.!!...
mar 2013
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 292
Han skulle så åbenbart skide for anden gang og fordi jeg blev ved med at nykke ham videre sked han mens han gik.. Og fordi det var anden gang på en tur, var det sidste lidt tyndt. Lærestreg til mig selv! For det var sgu ikke nemt at samle op og efterlod tre pøllepletter på fortorvet.. Ups..
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 1.971
Det pinligste jeg har prøvet med Atlas var en dag, hvor han havde fået ædt noget hår. Da han skulle pølle håret ud igen, sad det fast. Lille hvalp gik i panik og kørte rundt med rumpen hen over græs og snor, så der kommer lort på den
mar 2008
Og så meget følge dine tanker om, at nu har du jo samlet op så... hende kvinden må da lige slappe lidt af
Og så synet bag dig
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.854
Jeg er også en af dem der altid har 10 poser i lommen, af frygt for at løbe tør -- men det har givet bagslag et par gange, hvor jeg er gået ud fra at der ligger poser i lommen - det gør der jo altid!! - og at jeg så pludselig står uden pose, eller med en pose for lidt, hvis nu der lige skal en omgang mere ud...
jun 2011
Følger: 14 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 75 Svar: 5.024
For et halvt års tid siden var jeg i maxizoo med min mor og de to hunde. Jeg går stille rundt og kigger og pludselig letter Coco sgu ben (ja, hun letter ben lidt som en han..) op ad deres godbidsafdeling!
En hund som vel at mærke ikke havde haft et uheld inde i 2,5 år på det tidspunkt..!
Det rigtig pinlige opstår dog først, da jeg skal have min mor til at holde Coco imens jeg finder noget at tørre op med og gøre rent. Det er åbenbart så utænkelig en tanke for min mutti at hunden kunne have tisset indenfor at hun slet og ret ikke forstår hvad jeg siger. Det ender med, at jeg på det nærmeste råber, peger og på generelt meget opmærksomhedssøgende vis står og forsøger, at få hende til at forstå, så vi kan komme videre. Og dermed opdagede så ikke bare hele butikkens personale, men også samtlige mennesker i butikken, at min ellers voksne, ellers renlige, ellers opdragne (TÆVE)hund havde strintet på godbidderne..!!
Der kunne man godt have ønsket sig lidt mere diskretion..
nov 2008
Følger: 13 Følgere: 37 Hunde: 5 Emner: 126 Svar: 1.721
Inden bussen kommer vil jeg lige lufte hende godt for at undgå uheld i bussen, og dygtige vovse får også skidt.
Mens jeg finder posen frem tænker kræet så åbenbart, at hun vil prøve det der som hendes egen mor altid gør, med at skrabe og sparke græsset bagud rundt om lorten... Men ak hun er jo kun en hvalp så idioten placerer sinpelthen bagbenet OVENI lorten i forsøget..
Det blev en meget lang bustur den dag.
sep 2013
sep 2008
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 7 Svar: 1.854
Der er jeg sgu for nærig
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 862
"Ind og handle skal du. Ja lige to sekunder Fru Hansen, så skraber jeg lige det her hundelort op imellem rillerne på måtten, så er der ellers fri adgang
jan 2008
Følger: 78 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 862
jan 2015
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 336
Anden gang var lige da vi fik Milo. Milo sætter sig for at skide og jeg har opmærksomheden rettet andetsteds. Da jeg skal til at samle op, går det op for mig at lorten simpelthen sidder i Milos pels. Jeg tager posen på hånden og prøver at få så meget ud af pelsen som muligt - imens kommer hele løbeklubben løbene... Inklusivt et par styks som jeg rent faktisk kender. De ignorerede heldigvis den akavede situation og nøjedes med at råbe "hej Julie!" Alt mens jeg sad med hånden godt begravet i Milos bagdel.....
jan 2015
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 336
Min veninde og jeg kom gående med Shaggie. Kort tid forinden havde hun været i voldsom slåskamp med en hundetræners tæve (ja, ironisk nok) og fået sig et kæmpe sår i nakken. I den anledning fik hun et julehalstørklæde på for at dække for såret.
Da vi når til en fin café vælger tøsepigen at sætte sig LIGE udenfor caféens store glasparti. Jeg havde i forvejen brugt alle poser, så jeg endte med at måtte samle op med en serviet. Min veninde skreg af grin og det var tydeligt at se at nogle af gæsterne også fandt det vældigt underholdende
mar 2007
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 1.971
mar 2007
sep 2013
Følger: 1 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 527
mar 2007
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 89 Svar: 7.766