{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
237 visninger | Oprettet:

Refleksdækken og lys på hund {{forumTopicSubject}}

Hej
Vi har købt hus på landet og på vores ture kan vi ikke helt undgå at skulle gå lidt langs med landevejen.
Når den mørke tid nærmer sig ska jeg derfor have et EFFEKTIVT tydeligt dækken, halsbånd, sele reflekshalløj OG lys til hunden, så hun ikke bliver overset i mørket.
Nogen erfaringer? Skal kunne fås til en Corgi på 19 KG.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Refleksdækken og lys på hund
  • #1   17. aug 2016 Jeg har det her til Satu og det er ret effektivt på trods af den lange pels smiley

http://www.leuchtie.com

• #2   17. aug 2016 Herhjemme fungere Orbiloc lygterne rigtig godt /)

• #3   17. aug 2016 Dem har jeg også prøvet, men medmindre den sidder på en sele, kan jeg ikke se dem hele tiden på mine

• #4   17. aug 2016 Lucky har 2 i halsbåndet i år smiley .. men nej de kan godt blive lidt gemt .

• #7   17. aug 2016 Ja Maj-Britt selvfølgelig skal jeg også have lys/reflekser på smiley .
    Men selvom Klunte går på indersiden, så synes jeg stadig refleks og lys er helt nødvendigt.

• #9   17. aug 2016 Vi har også et LED halsbånd, og er rigtig glade for det. Vi har også en refleksvest til hunden, men bruger den aldrig, da den ikke sidder ordentligt fast. Det til at spænde om maven sidder for løst (selvom det er strammet så meget som det kan), så vesten glider til siden. Refleksvesten er dog købt billigt, og uden at prøve på hunden først, så der findes sikkert nogen der sidder godt.
    Jeg er i øvrigt enig med Lenschow, at en pandelampe er et stort hit.

• #10   17. aug 2016 Jeg har en pelset hund, hvor alt forsvinder i pels. Jeg har købt et led-refleks bånd på apoteket og sat fast på hans almindelige sele. Der er 5-6 røde dioder, som lyser kraftigt og som altid er på hans k9 sele over ryggen. Det virker godt.

• #11   17. aug 2016 Da jeg havde Thor, var han (når det var mørkt udenfor) iført følgende:
    Sele med reflekser.
    Halsbånd med reflekser.
    Snor med refleks.
    2 lygter på snoren og 1 lygte på selen (der hvor snoren sættes i).

Jeg selv er, i den mørke tid, udstyret med refleksvest, lygte på begge skuldre, lygte hængende ved hænderne (så kan jeg også se hvor jeg skal samle op - smart!) og refleksbånd om begge ben/ankler (om støvlerne).

Vi bor herude hvor der ingen gadelygter er og folk der er uden reflekser/lys er immervæk svære at se - og deres hunde ligeså.

Cujo har fået sig en reflekssele og en refleksvest, men det har endnu ikke været aktuelt at bruge det. smiley

• #15   17. aug 2016 Dejligt at læse, at så mange bruger refleksvest, det er nemlig det eneste der virker på en mørk landevej ! En lygte kan nemt forveksles med en huslampe/kantrefleks smiley
    Har flere gange oplevet, at jeg først fik øje på cyklister/gående i sidste øjeblik, selvom de havde lys på smiley Dem med refleksveste, refleksliner/halsbånd osv. kan man nemt få øje på.

Kommentér på:
Refleksdækken og lys på hund

Annonce