{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.564 visninger | Oprettet:

Fransk bulldog hvalpe købt i Aabenraa søges {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle der har købt hvalpe fra en Denis i Aabenraa. Gerne fra de kuld der er født omkring den 30/7-2015... Deres to tæver fødte vidst med 4 dages mellemrum. De var mor og datter - hvis man skal tro på det. Jeg ved, at datteren (moren til vores) har fået et kuld mere efterfølgende. Så ejere til dette kuld søges også smiley

Jeg er nysgerrig efter at høre, om I har sunde og raske hunde.
Vores lider af histiocytoser, og er interesseret i at høre, om nogle af de andre har det, og hvordan de behandler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk bulldog hvalpe købt i Aabenraa søges
  • #1   8. aug 2016 Har du prøvet bulldoggrupperne på fb...jeg mener jeg så i en af dem..noget med en Denis og nogle syge hvalpe -og mange kuld. smiley

  • #4   8. aug 2016 Jeg er ikke på fb smiley

    Birgitta, det er som jeg skriver, histiocytoser. Hvis det var et almindeligt histiocytom var der ingen problemer jo.


    Så han har lavet andre syge hvalpe altså? Han var også bedøvende ligeglad da først hvalpen var hentet. Han har heller ikke givet lyd på min henvendelse om sygdom. Og kan se på g&g at han har set mormoren til salg, og der står hun ikke er egnet til avl. 100% derfor hun er til salg


  • #5   8. aug 2016 Altså jeg er ikke 100% sikker men jeg mener der var noget med en Dennis i det område og syge hvalpe.

  • #7   8. aug 2016 Typisk salgstrick.
    Den hund har højest sandsynligt slet ikke en tavle. Sælger har bare sat prisforskellen så tilpas høj, så sælger ved, at køber vælger uden.
    Desuden er den blå - rigtig seriøst! smiley


  • #8   8. aug 2016 Isabelle - det er præcis den ! smiley

    Vi er sååå glade for vores hund, men SÅ kede af, at vi tilsyneladende har støttet et ganske forfærdeligt foretagende. Uffe har været i fuld narkose 2 gange inden han blev 9 mdr for at opereret 4 knuder væk. De 3 han efterfølgende har fået, er blevet behandlet med binyrebarkhormon, som får dem til at trække sig. Halleluja for sygeforsikring, og at vi købte den, og har haft mulighed for at betale os fra behandlinger, fremfor en evt aflivning fordi vi ikke havde råd.


  • #9   8. aug 2016 I det kuld hvor Uffe er fra, var en af hvalpene sådan ... Ikke blå. Ikke fawn. Mere blåbrunlig men NÆSTEN ikke blålig. Svært at forklare. Den ville de have 18000 kr for. I kuldet efterfølgende var der en creme farvet. Den kunne vi se stod til 20000 kr på nettet!! smiley

  • #10   8. aug 2016 Bluefawn -kalder de det...

    Blå giver netop problemer i avlen...men folk er blinde for det, for det er vigtigere at have en "speciel hund" smiley

    Lisa jeg kan kun opfordre dig til at søge på fb evt. bare opret en midlertidig profil?....ellers kan jeg måske dele dette opslag derinde og måske vil folk henvende sig til dig? smiley


  • #11   8. aug 2016 Obster - det må du meget gerne. Jeg må ærligt indrømme, at mit liv er blevet en del skønnere uden facebook smiley bruger ikke unødig tid på ingenting længere smiley

    Hvis det er, må folk gerne henvende sig på telefon eller mail.
    42231273
    Berrylisa@live.dk

    Om ikke andet, kan vi da bidrage med vores erfaringer og behandlingsprocess smiley


  • #13   8. aug 2016 Hvor er det forfærdeligt når nogen useriøse mennesker avler på dyr der aldrig skulle ha været avlet på. Min kusine og hendes pige har også Bullere, min kusines var fixet fra start, så ingen hvalpe der. Hendes datter "fik" så en buller Molly, hvor A, havde Molly boende, så skulle tæven ha 3 el. 4 kuld, herefter kunne A så købe Molly til 1/3 af prisen, "ejeren" skulle afholde udgifter i forbindelse med drætighed og ha pengene for hvalpene. Molly viste sig så at være syg, så hun må ikke få hvalpe. A fik så lov til at beholde Molly, hvis hun selv sørgede for at fixe hende. Hun kommer nu over til vores dyrlæge i Jylland for at få fixet Molly, det er vist noget billigere end på Sjælland. SÅ avl er en stor stor ting for NOGEN buller-avlere.


    Vi ledte længe efter vores KLM (Kleiner Münsterlænder), fordi vi gerne ville avle. Vi fandt hende også, perfekte papirer, og da vi fik billeder af hendes hofter var hun A. Så var vi klar ! Men så viste hun tegn på allergi, og senere kronisk "cold watertail". Vi bestemte så at vi ikke ville avle på hende, hun fik så i fredags akut livmoderbetændelse, så nu sker der ihvertfald ikke noget mere. Vi har senere fundet ud af at en hel del af hendes søskende har meget stor tendens til watertail, og en af dem blev lam af det, og aflivet. Så man skal ikke kimse af watertail.


  • #14   8. aug 2016 Tusind tak, tossetmeddyr smiley er vi rigtig glade for!

  • #15   8. aug 2016 Bente - ja nogle er forfærdelige mennesker smiley jeg kender slet ikke til watertail? Hvad går de ud på? smiley øv med jeres hund smiley

  • #16   8. aug 2016 Cold Watertail er en smertefuld betændelses tilstand i den sidste del af halen, og første del af rygraden. Som skrevet kan hunden hvis den får det igen og igen og igen blive lam. Det behandles med smertestillende. Vores får det når den kommer i vand, (vores hund er jagthund og skulle bl.a hente nedskudte ænder osv, det må den så ikke), og den får det også hvis den bruger sin hale overdreven, f.eks hvis vi har gæster og den går og logrer hele dagen.

  • #17   8. aug 2016 Det lyder godt nok ikke rart smiley stakkels hundi. Og stakkels jer.

  • #19   28. nov 2016 Det undrer mig OVERHOVEDET ikke! Det er skamavl for alle pengene! smiley

Kommentér på:
Fransk bulldog hvalpe købt i Aabenraa søges

Annonce