{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
632 visninger | Oprettet:

drømme!!! {{forumTopicSubject}}

er der andre end mig der synes drømme er spændende, interessante og fascinerende?
altså andre der interesserer sig for drømme?
jeg vil rigtig gerne læse om alle jeres drømme, så hvis i har lyst til at dele jeres drømme med andre interesserede eller godt kunne tænke sig at få hjælp og/eller hjælpe andre med at forstå/tyde deres/jeres drømme, så tag et smut fordi min gruppe: http://www.hundegalleri.dk/grupper/droemmeogdroemmetydning

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  drømme!!!
  • #3   2. aug 2016 Der er rigtig meget læsestof omkring drømmetydning på nettet. Det er bare at Google. Der er forskellige typer af drømme, hvoraf den ene er dagsrester, som der beskrives ovenfor. Der er også den spændende del, der er beskeder fra underbevidstheden og kan analyseres.
    Dreammoods.com har både søgemaskine til tolkning af symboler, artikler samt et forum til at diskutere drømme.

• #4   2. aug 2016 okay. i lyder alle som nogle drømme glade mennesker. har i ikke lyst til at være med i min drømme gruppe?

• #5   2. aug 2016 Jeg benytter desværre kun hundegalleri via app, så jeg kan ikke deltage i grupper.

• #6   2. aug 2016 okay

• #8   3. aug 2016 Jeg elsker at hade drømme, forstået i at jeg drømmer meget meget virkelige drømme, de gode af dem elsker jeg da, dem med sorg og ulykke er det værste jeg ved, for det kan tage rigtig lang tid for mig når jeg vågner at forstå at den sorg jeg mærker ikke er ægte, f.eks. da jeg drømte Lucky døde, jeg gik nærmest i panik da jeg vågnede indtil jeg så han sov lige ved siden af mig.

Jeg er sjældent i tvivl om meningen med drømme, men har sværere ved at finde løsningen på dem smiley
    Jeg ved når jeg drømmer at nogen dør eller andre ulykkelige ting som det, at det er fordi jeg frygter det. Jeg ved at mine lykkelige drømme både kan være fordi jeg mangler noget af det jeg drømmer om eller fordi jeg er et rigtig godt sted.

Jeg drømte faktisk at jeg fik Rosa før hun var født. Altså ikke lige præcis Rosa, men at jeg var nede ved opdrætteren (i virkeligheden havde vi bestilt en han hvis der kom en ) og hun rækker mig en lille bitte hvalp i hænderne og siger at HENDE må jeg få.
    Senere da Rosa er født og omkring 6 uger gammel, tager opdrætter et billede ved siden af en mælkekarton hvor der stod noget i stil med: lad dine drømme gå i opfyldelse... det var ikke bevidst fra hendes side, hun vidste ikke før det at jeg havde den drøm smiley
    Det er nok en af de vildeste drømme jeg nogensinde har haft på den plan.

• #9   3. aug 2016 sikke nogle vilde drømme i drømmer

Kommentér på:
drømme!!!

Annonce