{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billede
  • #1   29. jul 2016 Ah, jeg hader de der "en hund er for LIVSTID" opslag. Ja, det er et stort ansvar, og man skal være seriøs i sit ønske om at anskaffe sig en hund. Og helt klart, der er nogle, som ikke tænker det ordentlig igennem før de anskaffer sig en hund, og det er mig inderligt imod.

MEN der kan ske uforudsete ting, og det kan hænde at man ender i en situation, hvor man simpelthen bare ikke HAR tiden til hunden. Så ser jeg det langt bedre at omplacere end at man pine og død vil beholde hunden ud fra et princip om at man skal have hunden hele dens liv.

Jeg synes ikke omplacering er en dødssynd. Jeg synes derimod det er godt, hvis hunden får et andet hjem, der har tid/overskud/erfaring/whatever, som den ellers IKKE ville have fået hvis man stædigt insisterede på at man SKAL beholde hunden.

• #2   29. jul 2016 Hov og så minder det mig altså frygteligt meget om den der "ville du også aflive dit barn hvis det var handicappet?" og hold nu OP det er sådan nogle udtalelser der kan få mit pis i kog smiley

• #3   29. jul 2016 Jeg er helt enig med dig Fünke! smiley

• #5   29. jul 2016 Enig med de andre smiley

• #7   30. jul 2016 Jeg synes at den er sjov smiley Kan godt lide at der bliver brugt humor, til at pege på problemet med at alt for mange mennesker ikke tænker sig om, før anskaffelsen af en hund.

• #8   30. jul 2016 Jo men selvom folk har tænk sig om, kan de stadig blive overrasket over hvor meget det kræver at ha hund,, så er det da meget bedre at erkende at de ikke magter det, end bare at lade stå til og ende med en total uregerlig hund som er en plage for familien og alle andre.

• #10   30. jul 2016 Rikke: Helt enig, man kan læse nok så meget, omkring det her med at have hund, men man ved først om det fungerer, i det øjeblik man får hunden.
    Fungerer det ikke, ser jeg også hellere at man omplacerer hunden, både for hundens og ens egen skyld.

Kommentér på:
Billede

Annonce