31. jul 2005 Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Advarsel = Computerforretning {{forumTopicSubject}}
Jeg ved ikke om jeg må nævne navnet, det er jo ikke hunde de handler med, og de har ingen annoncer på siden her.
Men kan jo startet med at sige at firmaet har en online shop, og afdelinger i Viby og hoveddstaden.
Navnet henleder tankerne på et firma der kendes for tagpap.
Jeg købte min computer hos pågældende firma for 3 mdr. siden og der har kun været problemer.
Den blev leveret med det forkerte kabinet. De tilbød så at sende en med det rigtige kabinet pr. efterkrav. Det ville sige at jeg lige sulle ryste op med yderligt 5000.- Ellers skulle jeg betale 250 .- i fragt og så vente på at de fik sendt en ny maskine. Eter 1½ dag med korspondanse blev jeg så træt af dem at jeg sagde de kunne rende mig.
Da jeg selv havde sammensat min maskine skriver de på hjemmesiden at man mister sin ret til 14 dages fortrydelsesret. Det har jeg så først for sent fundet ud af at de ikke kan, ellers havde de allerede der fået deres lort lige i hovedet.
Nå, men jeg fik min maskine op at køre (efter møje og besvær) Men så vil skæbnen at jeg nogle gang ikke kan komme ind, den kommer med underlige meddelser, og er jeg heldig kan jeg ad omveje komme ind. Indtil en dag hvor den bare står med sort skærm med bogstaver og tegn hist og pist.
Da manden har mere styr på det tekninske får jeg ham til at ringe til ...... som beder ham gå ind i bios og de konstatere at det nok er en fejl på harddisken så den skal han tage ud og sende til dem i en speciel pose. Det er pare ikke en pose man kan købe nogen steder, så han ringer igen til dem for at høre om de kan sende en. Det skal de have 90.- for. Men vi kan godt bare sende den i en frysepose!!!
Vi får harddisken sendt afsted, og hører så ikke noget i 2½-3 uger, før manden igen ringer. De havde prøvet at ringe til os ( ingen af os har modtaget noget opkald ) for de kan ikke finde nogen fejl, så vi skal sende hele maskinen. Det tager os noget tid at finde noget vi kan sende den forsvarligt i, men vi får den sendt, og i dag efter knap 2 uger kommer posten med min computer og en opkrævning på kr. 890,-
Der står de ikke kunne finde nogen fejl så vi skal betale teknikertimer og fragt. Vi nægter at modtage pakken, og jeg ringer til Forbrugerklagenævnet, der siger at med mindre de har fortalt os at vi skal betale hvis de ikke finder nogen fejl, så er det dem der skal afholde alle udgifter. Hun sagde så at jeg skulle skrive til dem og sige at jeg ikke ville betale, og vil de ikke høre efter kan sagen kørers ved forbrugerklagenævnet.
Nu er jeg så spændt på at høre fra dem, men jeg vil advare alle jeg kender mod at handle med det firma, det er simpelthen for dyrt. Hvis jeg havde betalt denne gang ville min maskine have kostet mig over 1200 ,- ekstra
jul 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 560
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.649
Godt jeg kan nasse på kærestens maskine
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.519
Er det er kendt et? Oh hvad bogstav starter det med? *gg*
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.087
jul 2005
Det er ikke så kendt tror jeg, jeg havde i hvert fald ikke hørt om det før jeg købte min computer der Det var min svoger der havde en kammerat der havde købt der, og det var lidt billigere end det sted jeg normalt køber computer, men det ender med at blive en dyrt købt besparelse ;( Flyv fugl F.....
Så næste gang benytter jeg mig igen af www.topdata.dk de har kun ydet perfekt service, og priserne er fine
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 8.003
jul 2005
Dette ryger også i forbrugerklagenævnet.
Advarsel = Computerforretning