1.250 visninger
|
Oprettet:
Så er den der - så er den væk {{forumTopicSubject}}
Hvorfor opretter man en tråd for at slette den igen efter et par timer.
Det er da pissetræls.
Havde lige skrevet noget og så pist er tråden væk.
Speciel den her tråd med Schæfer - hofte tråd synes jeg er ærgerligt at den der væk.
Der var rigtig mange gode oplysninger i den, som evt. tilkommende Schæferkøbere kunne have brugt.
Hvor er det træls................
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
jul 2012
Følger: 22 Følgere: 1420 Hunde: 1 Emner: 36 Svar: 7.436
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.499
Den er slettet fordi hunden er solgt og jeg ikke synes jeg vil lave en tråd om en andens hund - så af rent gode bevæggrunde. Der var ikke mere i det. Når papirerne er ordnet, slettes annoncen også naturligvis
Sikke da en dårlig undskyldning
Så burde du jo slet ikke have startet en tråd om en andens hund.
Men svarene var nok ikke som ønsket, der blev jo peget på en del fejl hunden har..............................
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.499
Ifølge mine øjne så er der fejl på hunden
Endvidere er/var jeg jo ikke den eneste som så fejl på hunden, hvilket jo stod i den slettede tråd.
Hvis du mener at fejlene skyldes dine evner som fotograf, så burde du ikke lægge disse billeder op, men lave nogle, hvor hunden ikke viser fejllene
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.403
Jeg ved da som regel også hvem jeg spørger til råds, alt efter hvilket emne det er.
Men Jeanette, det du forsøger at hentyde til, det er at os Lenschow nævner, vi er ikke kyndige eller?
For så er det lidt at jeg tænker, hvad ved du egentlig om det?
Er du muggen over at du ingen PB fik eller?
Og nej, det er ikke for at fortsætte tråden med dårlig stemning, jeg synes bare dine kommentarer er en smule malplacerede og jeg kan ikke helt greje hvad dit problem egentlig er.
aug 2008
Jeg tænkte det godt.
Meget modent. Eller noget.
Du kender mig ikke
aug 2008
Og så finder jeg det komisk at du heller ikke mener at Krumme er erfaren. Hun er ældre end mig og er opdrætter. Så hvad skal der egentlig til før man er erfaren?
Det har tydeligvis intet med alder at gøre.
Så jo, jeg ser ikke andet end personligt fnidder og en mavesur bruger der er muggen over at hun ikke blev spurgt.
aug 2008
For jeg skrev "os".
Men igen, jeg kunne ikke være mere ligeglad.
De folk der rent faktisk kender mig, de ved hvad jeg står for, hvad jeg ved og ikke ved.
Præcis som jeg ved hvem jeg kan spørge til råds, alt efter emne.
Hvad en bruger der ikke kender mig, mener, det kan jeg ikke bruge til noget.
Så er den der - så er den væk