Regeringen overvejer endnu flere nedskæringer. Regeringen overvejer endnu flere nedskæringer.
Jeps, nu overvejer regeringen at lave flere forringelser , eller de vil forlænge perioden med forringelser.
Jeg begynder ærligtalt at frygte hvor pokker vores samfund er om 20 år hvis det fortsætter sådan her. de spare og spare indenfor sundhed/omsorg , ældre, overførselsindkomster osv, for uha vi har ikke råd. Men vi har sjovt nok råd til skattelettelser, kampfly, veje og broer vi godt kunne leve uden, mindre afgifter på dyre biler osv osv. Ja hvorfor mon vi har råd til de ting? Det er sgu da fordi alt der har en reel vigtighed i folks livskvalitet og ja liv , det bliver bare skåret ned gang på gang.
http://www.bt.dk/politik/regeringen-overvejer-at-pille-ved-stoerrelsen-paa-dagpenge-og-kontanthjaelp?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.716
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 262 Svar: 7.962
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 285 Svar: 8.359
Og når ja nu hvor vi er i gang, kunne han ikke også lige blive gud og gøre alle de syge raske, eller i det mindste sørger for at de syge ikke sidder fast i systemet, inden han smadre deres liv endnu mere end det er i forvejen?
Tænk at man kan være så egoistisk at man selv skal have det perfekte luksusliv, have kæmpe lønstigninger osv. imens man tager fra de fattigste, og de der i forvejen har det svært, både i forhold til at få det hele til at hænge sammen, men bestemt også i livet.
Men som min faster så fint sagde da hun kom i systemet (hun har heldigvis fået arbejde nu) hvis ikke man er syg når man kommer ind i det, så bliver man det.
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 262 Svar: 7.962
Min mor blev færdiguddannet i september, og er lige pt i løntilskudsjob, men hun skal jo stadig søge jobs, og hun får afslag på afslag, eller høre bare intet. Og hun er på ingen måder kræsen, hun søger virkelig alt mulig blandet, alt fra pædagogmedhjælper til underviser osv.
Regeringen overvejer endnu flere nedskæringer.