417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Regeringen overvejer endnu flere nedskæringer. Regeringen overvejer endnu flere nedskæringer.

Jeps, nu overvejer regeringen at lave flere forringelser , eller de vil forlænge perioden med forringelser.

Jeg begynder ærligtalt at frygte hvor pokker vores samfund er om 20 år hvis det fortsætter sådan her. de spare og spare indenfor sundhed/omsorg , ældre, overførselsindkomster osv, for uha vi har ikke råd. Men vi har sjovt nok råd til skattelettelser, kampfly, veje og broer vi godt kunne leve uden, mindre afgifter på dyre biler osv osv. Ja hvorfor mon vi har råd til de ting? Det er sgu da fordi alt der har en reel vigtighed i folks livskvalitet og ja liv , det bliver bare skåret ned gang på gang.

http://www.bt.dk/politik/regeringen-overvejer-at-pille-ved-stoerrelsen-paa-dagpenge-og-kontanthjaelp?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regeringen overvejer endnu flere nedskæringer.
  • #1   21. maj 2016 Næsten enig, men hold lige veje og broer uden for regnestykket. Begge dele er nødvendige af hensyn til infrastrukturen, der er altafgørende for at samfundet kan fortsætte med at fungere. Desuden er mange beskæftiget netop i disse brancher=større skatteindtægter smiley

• #2   21. maj 2016 Jeg syntes så ikke en bro fra jylland til sjælland er vigtig, vi kunne i mine øjne sagtens undvære den, der finde i forvejen bro, fly , tog og bus. Der er menneskers sundhed og liv dælme MEGET vigtigere, end at nogen kan spare x antal minutter på at rejse mellem jylland og sjælland.

• #3   21. maj 2016 Kunne han ikke samtidig lige lave alle de jobs som folk skal ud i ? for så kunne det da godt være at folk kom i arbejde, men jeg har nu aldrig hørt om at folk kom i arbejde, ved at blive stillet dårligere, og da slet ikke når der ikke er job til dem i forvejen smiley
    Og når ja nu hvor vi er i gang, kunne han ikke også lige blive gud og gøre alle de syge raske, eller i det mindste sørger for at de syge ikke sidder fast i systemet, inden han smadre deres liv endnu mere end det er i forvejen?

Tænk at man kan være så egoistisk at man selv skal have det perfekte luksusliv, have kæmpe lønstigninger osv. imens man tager fra de fattigste, og de der i forvejen har det svært, både i forhold til at få det hele til at hænge sammen, men bestemt også i livet. smiley

Men som min faster så fint sagde da hun kom i systemet (hun har heldigvis fået arbejde nu) hvis ikke man er syg når man kommer ind i det, så bliver man det.

• #4   21. maj 2016 Rigtig mange af dem på KH, altså dem som er det i lang tid, er jo netop syge, og uanset hvor meget du strammer , så kommer de altså ikke i job. Os der er på pension er det ligesom også af en grund, vi kommer heller ikke i job af at få færre penge. Folk på dagpenge kommer ikke hurtigere i job, for de søger jo på livet løs i forvejen.

Min mor blev færdiguddannet i september, og er lige pt i løntilskudsjob, men hun skal jo stadig søge jobs, og hun får afslag på afslag, eller høre bare intet. Og hun er på ingen måder kræsen, hun søger virkelig alt mulig blandet, alt fra pædagogmedhjælper til underviser osv.

Kommentér på:
Regeringen overvejer endnu flere nedskæringer.

Annonce