{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Dejlig morgen {{forumTopicSubject}}

ja overskriften er ironisk!

Melanie min store pige og far står op kl. 6.15. I dag var alt på tværs for hende. Så til sidst får hun vækket både mig og lille Isabella smiley

Isabella ligger og snakker, så jeg går ud for at give Melanie en krammer og et kys farvel, mens Claus pakker bilen. Hunden vågner ved min stemme, ja vi plejer først at stå op senere, så hun kommer ud for at se hvad der foregår.

Claus og Melanie køre. Hunden skal tisse så jeg åbner døren. Hunden går to skridt ud og opdager vejret!!! Nej tak siger hun og vender om, det betyder jeg tager hellere stuegulvet end gå ud og får våde poter for en tis-tår!

Nej ud! Så må jeg ellers så godt jeg kan slæber den her halv voksne grand danois på 35kg ud i min natkjole som er forvasket, for kort og for grim! Og i øvrigt har jeg også fået vendt vrangen ud på kjolen og nakke mærket sidder foran!!

For enden af vores indkørsel er folk ved at stime sammen ved busstoppestedet. Lysføleren har selvfølgelig i mørket aktiveret spotten lige på mig, mens jeg står med røven lige i vejret, og ihærdigt forsøger at få hunden ned af vores to trappetrin. Det lykkes mig, og hunden begynder at snue sit sted ud. Jeg stiller mig op og glor tilbage på de silhuetter jeg kan fornemme i mørket ved busstoppestedet. Tro endelig ikke det får folk til at vende sig!!

Endelig kommer bussen, så kan jeg ellers stå der i silende regnvejr i min super smarte natkjole i spotlys og vinke til alle de søde morgen friske mennesker på bussen!!

Tilbage til Isabella som er begyndt at blive utilfreds. Jeg får lige lagt mig ned og påbegyndt amningen, da hunden begynder at pive. Det betyder jeg skal skide!! Jeg udstyrede Isabella med den spændende fjernbetjening. Ud at åbne døren igen! ”AAhh det regner stadig – nej tak” og hunden drejer om!?!

For h*** på med gummistøvler, og så løber jeg langs muren i håb om at hunden følger mig i min smukke natkjole! Der er udhæng på huset men vinden står rigtigt, så jeg bliver dejlig våd. For enden af huset bliver jeg overhalet at en panikken grand danois, som vil i læ forende af huset. Det lykkes os begge at komme der over, hunden for skidt! Tilbage til Isabella, som stadig hygger sig vældigt med fjernbetjeningen. Jeg får langt mig ved siden af hende, lagt hende til da jeg kan høre en masse kratten ude fra badeværelset…Frem med fjernbetjeningen igen…ud og se hvad der foregår…denne gang er det så katten der skal rede op af vasketøjskurven!!!

Endelig ro, jeg får ammet og hygget med Isabella. Nu sover hunden, katten og Isabella…sikken en morgen.

xox
Christina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dejlig morgen
Kommentér på:
Dejlig morgen

Annonce