{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

tålmodighed er en dyd...! eller??? {{forumTopicSubject}}

Okay har brug for et råd eller 2....

Nu har jeg i 2 år søgt som pædagog medhjælper, men kan intet få.... Hvad sker der??? Har meget erhvervserfaring også inden for faget.... Er ved at blive vanvittig... Nogen som har oplevet samme problem? Ja ved godt det intet har med hunde at gøre, men havde lige brug for at få luft for mine frustrationer.... Så hvis i kender nogen som har brug for en pædagog medhjælper, så råb HØJT... lol... Hvorfor vil alle andre have det samme job som mig:(

snøft hvor er det synd for mig......

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tålmodighed er en dyd...! eller???
  • #1   26. okt 2006 kender det alt for godt, der hvor jeg bor er der ingen jobs til mig, men flytter jeg til jylland kan jeg få en masse,
    men synes nu at der i odense har været en del job som pædagogmedhj. men det en lang tur

• #2   26. okt 2006 Min kærestes onkels kone (langt ude, i know) bor på fyn ved odense, men tager til ballerup hver dag for at gå på arbejde.. Hun er uddannet pædagog og har arbejdet med det i mange år men der er intet at få tættere på hvor hun bor =( Så du er absolut ikke den eneste i den kedelige situation

• #3   26. okt 2006 Det er simpelthen til at blive idiot over.... alle andre jobs kan man få, men ikke det man brænder for.... hvad sker der for job markedet.... men ja du har helt ret, flytter man til den anden ende af landet, så er der pludselig masser af arb...... aaaaaaarrrrggggg

• #4   26. okt 2006 Jeg har da virkelig kastet min kærlighed på det forkerte fag.... snøøøøft.... møg

• #5   26. okt 2006 underligt

min mor som er PGU´ er siger ellers de ikke er meget for PGU´erne fordi de skal have mere i løn

• #6   26. okt 2006 det kan måske være forklaringen på at jeg intet kan få.... problemet er selvfølgelig også den satans normering fra kommunens side.... tror vist nok den hedder 70/30, mht til uddannede og ikke uddannede....

• #7   26. okt 2006 Jane, det er fordi PGU'erne skal have mere i løn end en pædagogmedhjælper, men kan ikke mere. Det var de forklaring jeg fik, da jeg arbejdede i en sfo.

• #8   26. okt 2006 har du overvejet at søge vikariater???? eller bare at blive tilkalde vikar, for så får du jo foden indenfor hos nogle....

Jeg er selv tilkaldevikar i både en børnehave og på en skole, og det kan varmt anbefales, jeg er af sted mindst 3 gange om ugen:-)

• #9   26. okt 2006 er selv PGU*er og kan heller ikke finde job...retti skide træls...

Så har overvejet temmelig kraftig at tage ny udd som SOSU hjælper.....der er man sgi da i det mindste sikret arbejde...

Har før arbejdet på plejehjem og elskede det.,..

Skulle vist ha valgt den udd da jeg var igang....

Men må jo bare på hesten igen*GG*

Vi er en udskældt race....fordi vi skal ha mere i løn end een der kommer ind fra gaden...og med de besparelser der er ...så kan jeg sørme godt forstå de vælger os fra...og finder en billigere løsning*SS*

• #10   26. okt 2006 Ved ikke om PGU'er kan mere end alm pædagogmedhjælpere....Dog har vi da noget Bogligt i bagagen....pædagogik/psykologi osv-----er da meget godt at ha lidt fagligt med i rygsækken.....
    Ville jeg da klart foretrække...*S*

Kommentér på:
tålmodighed er en dyd...! eller???

Annonce