1.042 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Bent er skræmmende O_o Bent er skræmmende O_o

Ja I får sgu lige et emne mere herfra, Bent har sgu virkelig været om sig idag smiley

Sønneke har nogle (u) venner, som han absolut ikke omgåes på nogen måde.

De havde formastet sig på besøg ude hos ham, hvor hans kæreste var alene hjemme.
Sønneke var i nykøbing og lave noget flise-værk for sin svoger, så han smed hvad han havde i hånden og hoppede ind i kia, og fræsede hjemad, velvidende at der ville gå mindst 45 min før han kunne være hjemme.
Så han ringer til sin mor, og ikke vi kan køre ud og redde kæresten smiley
Bent springer ind i bimmeren og vi køre de små 4 km der er til sønnekes hus, og Bent springer ud, der står også 2 gutter, den ene høj og tynd, den anden lidt mindre men en lidt bred type, begge unge mænd.
Bent flår havelågen op og spørger de unge mænd om de har noget af gøre her ? de mumler bare ; Øh næ
Så kan I godt smutte, og det skal være nu !! siger Bent og ser sådan ud ------> smiley

Den lave af dem siger : Slap da lige af mand smiley
Bent siger : Afsted !! og det er NU, FARVEL !! smiley
De begynder at gå ud mod havelågen, og Bent går efter dem og klapper i hænderne : kom så kom så, afsted NU !!
Og I sætter ikke jeres ben her igen, gør I det, ringer jeg efter politiet !!! smiley
Gutterne skynder sig at hoppe ind i deres bil og skrider i en grussky smiley

Altså ... smiley Hvordan gjorde han da lige det ?? smiley
Her taler vi om en gammel gut på stort set 60 år, som skræmmer de 2, og ja der var 2 unge mænd væk smiley

Han må være grundigt skræmmende når han er SÅ vred smiley

Sønnekes kæreste var et rystende nervevrag, og meget glad for at vi kom og fik dem væk smiley

Jeg er nu godt nok en anelse chokeret over det smiley
Bent må være en fæl neandentaler eller bare grum skovtrold smiley smiley
Han måtte også lige trave fnysende rundt i en halv time og ryste alle hane-fjerne på plads igen smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlfinding og reparation af kabel 1.000 kr.
  • Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Sæt vaskemaskine til (el) 500 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • elektriker 600 kr.
  • Mounting of TV on wall 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bent er skræmmende O_o
  • #1   5. maj 2016 Nogle gange handler det ikke om udseendet, men bare attituden er nok - og en pissed off svigerfar/far spøger man sgu ikke med smiley

Godt at I kunne redde svigerdatteren, fra de uønskede gæster - håber ikke de viser sig igen!

• #2   5. maj 2016 Ham Anders må da udstyres med en stor grum hund der kan passe på kæresten smiley
    Men dejligt I havde mulighed for at kører forbi smiley

• #3   5. maj 2016 Ej der er ingen grund til at anskaffe sig en stor grum hund,, de skal da bare ha et , her vogter jeg skilt, med et billede af Bent smiley

• #4   5. maj 2016 Han har jo Baby smiley Men hun skal helst ikke sætte tænderne i nogen som helst, hvilket hun heldigvis heller ikke gjorde smiley

Men ja, farmand skal man endelig ikke vudere, når hans børn eller svigerbørn er i fare smiley smiley

Jeg har heller ikke set ham smide fjernbetjening til tv og komme så hurtigt op af sin lænestol før smiley

• #5   5. maj 2016 Baby gør vel heller ikke en flue fortræd smiley

• #6   5. maj 2016 Nej det gør hun heldigvis ikke, hun er så kælen og pænt overset fordi hun jo er en farlig race, så hvis bare en gider klappe hende, er hun aldeles solgt.

• #7   5. maj 2016 Ej hun er nu en af dem jeg synes ser ret fredelig ud smiley

• #8   5. maj 2016 kender det ... og det handler om attitude ... mine unger har ofte holdt fester her .... en gang min søn holdt fest kom der nogle uindbudte som mente de havde et mellemværende med en af festens deltagere ... de stod så og pustede sig op overfor hinanden inden i huset .... jeg havde den regel at jeg altid var hjemme, sad ovenpå (min mand arbejdede dengang ofte om aftenen) .... uden betænkning masede jeg mig ind i mellem dem, og med al den attitude jeg kunne oparbejde fik jeg dem fortalt at det der skulle de bare stoppe, og den uindbudte skulle bare smutte uf af mit hus, til hans venner udenfor .... derefter gik jeg udenfor og fik vist den gruppe hvilken vej de skulle forsvinde, og at de ikke skulle vise sig igen ... var på intet tidspunkt bange, og de var faktisk ret hurtigt tamme, så må have virket ret overbevisende

• #9   5. maj 2016 Sådan nogle halvgamle mænd kan godt nok også være skræmdende smiley

Man ved de er fra den tid hvor det var okay at give ens uvenner et par på kassen smiley

• #10   6. maj 2016 Jeg ville også skynde mig væk, hvis sådan en skovtrold kom farende smiley

• #11   6. maj 2016 Bent er absolut ikke en slagsbror, jeg har aldrig oplevet ham i slåskamp, ej heller da vi var unge, jeg tror i grunden slet ikke han kan finde ud af at slås smiley
    Men når jeg få tænkt over tingene, så har han faktisk skræmt nogen før med den attitude ... hehe smiley

Vi arbejdede for en anden entrepanør i mange år, ham skovbyholm Hans-Erik, og på et tidspunkt havde Bent en gammel nissan/datson , en ordentlig svend til skovarbejde, men man skulle pille forvarmer af når den var slukket, ellers åd den strømmen, og mens vi klippede gran besluttede Hans-Erik at Bent`s gamle karet stod i vejen, og at han ville flytte den lidt, så han prøver bare at starte den uden forvarmer, og da Bent inde i granskoven kan høre *nogen* prøve at starte hans bil ( uden forvarmer) smider han sin 8 meter stangsaks med et brag og løber brølende igennem skoven smiley
    Det var ikke småting han fik råbt om den idiot der prøvede at starte hans bil undervejs ud til skovvejen smiley
    Da han kommer ud til bilen, står bildøren bare og svinger lidt i vinden, og man kan se Hans-Erik i fuld galop ned af skovvejen så hurtigt hans små ben og store gummistøvler kan bære ham smiley
    Bent siger forsonende til Hans-Erik, jamen det er bare fordi du skal LIIIIGE sætte den forvarmer på først smiley

Men Hans-Erik skulle slet ikke i nærheden af Bent eller bilen smiley smiley

• #12   6. maj 2016 Hahaha

Kommentér på:
Bent er skræmmende O_o

Annonce