24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Bent,en racerbølle {{forumTopicSubject}}
Jaja. Nu tror i at jeg kan berette om at han ligger og køre vildt i sin nye bimmer
Men nææ nej, denne gang er det en helt anden bil.
Som flere af jer ved har den gode mand grædt og grædt over sin gamle patrol som sukkede og gav op i efteråret, siden da har han haft lutter undskyldninger hver gang Tanten bad ham om at pille pladerne af.
I går fik han fat i en ny starter til patrolen
Og så kom der liv i kareten skal jeg da ellers love for
Armen altså..... han fræsede rundt i flere timer, op og ned af skovvejen, rundt på ejendommen her, konstant kunne man høre den bare brølede der ud af
Hvis der er en bil med meget lyd på så er det den gamle røde djævel
Til sidst gik Tanten ud for at sige :NU ER DET VIST NOK FOR I DAG
Og hvad ser man?... Den gamle røde kommer fræsende og tager indkørslen på nærmest 2 hjul med direkte retning mod postkassen
Hvordan hulan den undgik at nedlægge postkassen fatter vi vist ikke, men han tog turen i mellem de store træer undgik med nød og næppe at nedlægge hegnet til folden og fræsede ud i indkørslen igen
Så var det at Tanten konfiskerede nøglerne og Bent blev sat til lave noget andet resten af dagen
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.010
Han kørte kl 8, skulle ud til shell i ørslev, en tur på i alt 30 min, så ville han være hjemme igen, men han dukkede ikke op før kl 10,16
Så der var en der var godt mopset på ham, og hva havde han så lavet ?? Jooo... han kørte jo lige ud forbi dem der planter med maskine på petersgaard, og så kom Børge jo osse lige forbi der... og tja så gik tiden jo hurtigt
Han fik selvfølgelig hevet det ene øre
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
Bent,en racerbølle