Flytte kontakter fra windowstelefon {{forumTopicSubject}}
Jeg har købt ny telefon. Denne gamle er en windowstelefon, som jeg netop har fundet endnu en grund til at hade.
Den nye er en samsung (android), og det lader til at være praktisk talt umuligt at flytte telefonnumrene fra den gamle til den nye.
På windowstelefoner er det ikke muligt at gemme numre på sim-kortet, den vil ikke overføre via bluetooth og ja... jeg giver sgu snart op og begynder at taste dem manuelt ind
Den gemmer numrene på ens microsoftkonto, og så skulle man tro man da bare kunne hente dem der, men nej, den kan ikke hente dem i noget som helst format som en android kan genkende (eller min pc for den sags skyld). Jeg kan google mig til noget med at downloade numrene, lægge dem ind på ens googlekonto og ja... hmm... jeg fatter det ikke.
Så en eller anden HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP
jun 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 451
Har du det på Google har du det på din telefon...!
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Helene -hvordan dælen gør man det?
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
Her står hvordan http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-8/use-google-windows-8-rt
jun 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 7 Svar: 451
Smag på ordet...
Micro... Soft... Hvilke kvinder med respekt for sig selv kan bruge det?
Velkommen til android.
jan 2007
Men troede jo mine sorger var forbi, nu hvor en ny fon var ankommet, men windows finder da lige sådan en sidste "nå så du vil skifte, hva'?", så det hele bliver lige lidt mere træls end det allerede var
MLA -tak, den vil jeg da lige prøve at følge
jun 2013
Følger: 34 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.048
jan 2007
Ang gammel windows så dur det ikke, for den nye bruger nano-somkort og de ældre bruger gerne enten alm eller micro.
Men nu hvor jeg er hjemme fra job, vil jeg forsøge mig med sådan en gang synkronisering af konti
MLA-jeg har aldrig været glad for min (det er en ældre sag -har haft den længe). Der er SÅ mange ting der bare aldrig rigtigt har virket-hvad er pointen f.eks. med en smartphone der (næsten) kun kan gå på nettet hvis der er wifi, fordi mobildata stort set kun virker hvis man står midt i KBH e.l. (og det på trods af at folk med samme mobilabb kan stå lige ved siden af og gå på nettet uden problemer).
Flytte kontakter fra windowstelefon