{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.102 visninger | Oprettet:

selskabsleg {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg skal holde min datters konfirmation her d. 8 maj og tænkte det kunne være sjovt med en selskabsleg.
Jeg har tænkt på den med sen seddel til hver gæst hvor der står man skal gøre et eller andet, men mangler nogle flere.

Indtil videre har jeg :

Du skal 3 gange under middagen tørre din sidemands rundt om munden

Når nogen siger SKÅL skal du sige BINGO

Hver gang din sidemand drikker af sit glas skal du sige BANKO

Når du hører nogen sige "bingo", skal du rejse dig og bukke.

Når du hører nogen sige banko, skal du rejse dig og råbe "Gamle Ole!"

Når du hører nogen sige "Gamle Ole", skal du spørge "hvor?"

Når du høre nogen sig ” Hvor? ” skal du sige ”her” ( har en gæst i selskabet der hedder Ole)

Du skal spørge din sidemand om han/hun vil med i Zoo på lørdag 5-10 gange under middagen.

Du skal i løbet af middagen spise af din sidemands tallerken 3 gange

Du skal udbringe en skål hver gang en går på toilettet

Du skal hvert 20. minut tørre festens hovedperson om munden.

Start en drukvise som fx. “For huuun er såååå uuuung og sååå yyndiig ser huuun”,

Når alle har sat sig til bords, rejs dig da op og fortæl hvor toilettet ligger, hvordan det ser ud og virker”

kan I komme på flere?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  selskabsleg
  • #1   21. apr 2016 Ved min lillesøsters konfirmation blev der udfærdiget en liste, som hun skulle gætte ud fra - vi andre havde den, og skulle rejse os op, når det passede til listen.

Som...
    Vi er dine søskende
    Vokset op i samme by
    Bor i samme by
    Anden familie relation (fætter/kusine fx)
    Gået på samme skole
    - Kan ikke huske flere, men man kan jo lave dem som passer til konfirmanden.

Til min 20 års blev der lavet "lotteri", så nogen 'vandt' en opgave så en gang pr. mdr havde nogen en opgave, det kunne være - invitere mig i byen, invitere på brunch, lave pandekager, lave boller, give en bog eller andet sødt på den måde, og det strakte sig så over et år, så man altid havde noget at se frem til.

• #2   21. apr 2016 Gid jeg skulle med til den fest, det lyder virkelig morsomt! smiley
    Jeg er rigtig genert, så det ville være dybt pinligt for mig, men hold kæft hvor lyder det altså sjovt!

Til min konfirmation skulle folk ved de forskellige borde gøre en ting, det var meget kort men også ret underholdende, kan ikke huske dem alle, men ungdomsbordet skulle f.eks. måle deres næse længde og sammenligne med hinanden smiley

• #3   21. apr 2016 Jeg håber da folk er med på den, de fleste i min familie har en god humor og håber da det kommer til at løfte stemningen smiley

• #4   22. apr 2016 Vi havde engang samme koncept til en julefrokost - det var ret morsomt :o)

Der var sætninger som:

Drej samtalen over på noget med fødder, mindst fem gange under middagen.

Opfordr din sidemand til at skifte til en modsat hårfarve (fx fra lys til mørk)

Kom salt og peber på sidemandens mad

Bild din sidemand ind, at du skal være med i et tv-program

Nus din sidemand i håret tre gange under middagen.

Ellers er der også nogle gode forslag her:
    http://www.heste-nettet.dk/forum/1/2259245/2259245/ :o)

• #7   22. apr 2016 Jeg var til en konfirmation hvor konfirmanden blev testet i nogle hverdags opgaver, når de nu skulle træde ind i de voksnes rækker ? han skulle fx stryge en skjorte, skifte sengetøj på en dyne osv. så skulle gæsterne bedømme ham og give point ?? mega sjovt

• #8   22. apr 2016 tak for jeres input smiley

Kommentér på:
selskabsleg

Annonce