357 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Hjælp til innovationsprojekt Hjælp til innovationsprojekt

Hej alle hundefolk.

Vi er en gruppe fra maskiningeniør uddannelsen i Aarhus som er i gang med et innovationsprojekt omkring hundelorte, da jeg selv er den glade ejer af en Dansk Spids, kender jeg alt til problematikken med at samle dens efterladenskaber op, men vi vil i gruppen, gerne hører fra jer, og derfor vil det være en kæmpe hjælp hvis vi vil udfylde dette korte spørgeskema smiley og i må hjertens gerne også komme med andet input i dette topic.

https://docs.google.com/forms/d/1z4YudlzC5uIU6RE_Qv3_qrEkZ8JdjtA1e22Bu1F6ofA/viewform

På forhånd tak
/Thomas

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til innovationsprojekt
  • #2   5. apr 2016 Besvaret smiley Min mening om selve emnet er at jeg ikke helt ved, hvor stor forskel det vil gøre at opfinde andre måder at samle hundelorten op på - er man så berøringsangst for at samle op efter sin egen hund hvor det er nødvendigt, så tror jeg heller ikke man overlever, eller gider, at samle lorten op med sådan en teleskop-skovl eller hvad der ellers er på markedet smiley Det er bare en del man tilvælger når man vil have hund.

• #4   5. apr 2016 Jeg var nødsaget til at skrive at jeg altid samler op, for det gør jeg hvis det er påkrævet. I skoven, langt inde i hækken, etc. gør jeg ikke, men det er jo fordi jeg ikke kan eller det ikke er nødvendigt

• #5   5. apr 2016 Har I forresten set Paris' løsning på hundelort situationen?

• #6   5. apr 2016 HiJacks: jeg valgte faktisk den der hed "nogle gange" for jeg samler netop ikke altid op - fx. ikke i en busk, et buskads eller lignende smiley

• #7   5. apr 2016 Der var kun ja og nej på min telefon. Tog du den over pc?

• #8   5. apr 2016 Jeg tænker fuldstændig det samme som Isabelle. Der er flere gange tidligere markedsført forskellige devices, der skulle gøre det nemmere eller mere indbydende at samle op. Jeg synes stadig ikke der er noget der slår den helt almindelige pose smiley Den fylder ingenting i lommen og er let at bruge og let at fragte med til en skraldespand. Når jeg lufter mine hunde er mine lommer fyldt med godbidder, klikker, bolde o.l. og i hænderne har jeg så snorene. Jeg kommer ikke til at rende rundt med en eller anden 'dingenot' til at samle pøllerne op med også, når prutposerne fint kan være i en brystlomme i jakken smiley Der er nogle få hundeejere i mit lokalområde, der ikke samler op og jeg tror ikke de vil begynde selvom de fik en device til det: Det er en 'business-agtigt udseende' ung mand, nogle børn og et par ældre herrer.

• #9   5. apr 2016 Nej, jeg tog den på mobil - her var svarene "altid" og "nogle gange" og "aldrig" ? :S

• #10   5. apr 2016 Det er da også rigtigt smiley
    Det så bare stadig forkert ud at sige nogen gange for jeg er jo ikke doven smiley

• #11   5. apr 2016 Hahaha jeg havde det på præcis samme måde, jeg kunne ikke vælge "altid" for det er bare ikke ALTID jeg gør det, men "nogle gange" er altså bare ikke nok, jeg lander et sted der må hedde "ofte" smiley

• #13   5. apr 2016 Altid når påkrævet
    Aldrig i skoven
    Når jeg kan komme til

• #14   5. apr 2016 Udfyldt smiley Håber at I opfinder et nyt og helt fantastisk lorteposesystem smiley

• blah b
    blah b Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 1.068
    #15   5. apr 2016 Der har været præsenteret flere "innovations-projekter" herinde, hvor der skulle findes en løsning på "problemet" at samle lort op efter sin hund.

Jeg har aldrig forstået det egentlige problem, løsningen har være den samme - knap så innovativt - og de har alle forekommet mig virkelige besværlige, især i forhold til at have en pose i lommen.

Kan du uddybe?

Synes i øvrigt at jeres spørgeskema har en væsentlig mangel, det klarlægger ikke hvorfor man undlader at samle op.

Jeg samler altid op, men nogle gange har jeg lyst til at lade være fordi jeg er et sted hvor jeg ikke kan komme af med det. Altså er problemet ikke at samle op. Og sørme om jeg så ikke faldt over 100% nedbrydelige poser den anden dag. Så står jeg i en situation en anden gang, så kan jeg i det mindste fjerne det fra hvor mennesker og hunde færdes og kyle det langt væk, så det ikke bliver trådt i.

• #17   5. apr 2016 Jeg tvivler på nogen gider slæbe ekstra dimser med til at samle hømhøm'er i..

Jeg syntes det er rigeligt med poser.

Her i byen er der godt nok de der "hundepose"-holdere, men de er altid tomme især om vinteren er der længe imellem de bliver fyldt op..

• #18   5. apr 2016 Det spørgeskema som jeg svarede på, var der mulighed for at uddybe, hvorfor man f.eks. ikke samler op hver gang smiley
    Jeg svarede fra min IPad.

Kommentér på:
Hjælp til innovationsprojekt

Annonce